[Hydepark] Tramwaje Warszawskie
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 6930
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
Dla Pragi chyba objazd tramwajem na północ od Alej byłby atrakcyjniejszy - do południowej części Śródmieścia jest pierdylion kursów na TŁ, z kolei do M2 tramwaje właściwie nie dowożą (Wileniaka nie liczę celowo). A i torowisko na NŚ/KP byłoby bardziej przyszłościowe, bo wybudowanie torów na Ujazdowskich jest jakby nie patrzeć łatwiejsze (politycznie), niż na NŚ/KP. Hultaje oczywiście nie mają mocy przejazdu bez sieci kilku kilometrów?
Oczywiście, że nie.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26826
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Na północne Śródmieście jest tramwaj na trasie W-Z. Nie wiem, czemu M2 pomijać? Wileniak koszmiarnie zły na przesiadkę nie jest.
No ale jak chcesz wstawić stopę między drzwi, to zaczynasz od tego, co łatwiejsze. Małe kroczki, fakty dokonane - jak z inną inwestycją infrastrukturalną, której ziarno zasiano dekadę temu a teraz stanowi poważne uwiązanie przy wariantowaniu, IYKWIM.A i torowisko na NŚ/KP byłoby bardziej przyszłościowe, bo wybudowanie torów na Ujazdowskich jest jakby nie patrzeć łatwiejsze (politycznie), niż na NŚ/KP.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Ja nie wiem, co masz na myśli. Za duża stacja Metro Stadion Narodowy? A ona nie jest starsza?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36634
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Starsza od M2? Raczej nie
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
No chodziło mi o powstanie jej planów w obecnej postaci, a nie otwarcie dla pasażerów.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Co było takiego fascynującego w wagonie PESA 120N #3108, że remont trwał aż 3,5 roku?
Duża dyskusja polityczna, potyczki ambicjonalne, przerzucanie odpowiedzialności między gestorami. Sam czas remontu trwał standardowo.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
Kurde nawet w tej dziedzinie? W takim razie boję się otworzyć lodówkę...
Obecna wymiana torów na Obozowej między Wawrzyszewską a Prymasa:
Jeżeli dobrze pamiętam, to w projekcie przebudowy tej ulicy oba tory miały znaleźć się razem pod południową częścią wiaduktu kolejowego, a odtwarzany jest stan obecny. Dlaczego nie zrobiono od razu zaprojektowanego stanu docelowego?
Jeżeli dobrze pamiętam, to w projekcie przebudowy tej ulicy oba tory miały znaleźć się razem pod południową częścią wiaduktu kolejowego, a odtwarzany jest stan obecny. Dlaczego nie zrobiono od razu zaprojektowanego stanu docelowego?
Bo to by wymagało znacznie większego zakresu robót.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26826
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Dlatego, że zaprojektowany stan docelowy wymaga kompleksowej przebudowy całej ulicy.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26826
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Przy projektowaniu stanu docelowego kryterium była optymalizacja obsługi otoczenia, a nie przesiadek na pociągi co godzinę. Zwłaszcza, że na perony pod wiaduktami kolej miejsca nie zostawiła.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27396
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Gdyby tylko miasto miało jakieś narzędzia sprawienia, aby częstotliwość połączeń kolejowych była satysfakcjonująca, gdyby tylko!
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?