Trasa tramwajowa Dw.Zachodni - Wilanów
Moderator: Wiliam
-
- Posty: 5831
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Ja na swoim kursie widziałem makietę zajezdni Annopol. Tę poprzednią.
miłośnik 13N
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
NIkt w 2015 nie planował oddania trasy w 2018 roku.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Świetnie, czyli utramwajowią, i to też nie na pełnym odcinku, ochłap 501, który w szczycie kursuje co 15 minut i z byle powodu jest zawieszany. Ciekawe czy tramwaj w DS na wakacje też będzie zawieszany .TVN Warszawa pisze:W tym tygodniu branżowy portal transport-publiczny.pl informował, że tzw. "opcją" w przypadku wysokich cen może zostać objęta właśnie odnoga w kierunku Stegien, a także odcinek w kierunku Wilanowa, za skrzyżowaniem Sobieskiego z św. Bonifacego. - To są spekulacje, ale nie mogę zaprzeczyć, że te analizy mogą okazać się rzeczywiste. Więcej informacji poznamy dopiero po otwarciu ofert i poznaniu ich wysokości - stwierdził Dutkiewicz.
No ja mam nadzieję, że to albo jedno, albo drugie, chociaż jak dla mnie pierwszą opcją powinno być wycięcie którejś z dwóch odnóg na Wilanowie (przy czym tylko na Branickiego da się chyba w ogóle jakoś zaoszczędzić), a dopiero później w miarę potrzeby Stegny.
A nie można wyciąć z tej siedmiolatki Gagarina? I to nie tyle przez oszczędności, ile przez czas - przecież tam ma (niby) być w 2,5 roku wyburzony i odbudowany kolektor ściekowy, a dopiero potem wybudowana i rozliczona linia tramwajowa.
A tak można by wybudować odnogę tramwajową nie kończącą się po dwóch przystankach, tylko linię idącą od razu pod Trasę Siekierkowską.
Chociaż pewnie i tak zaoszczędzą na linii na Gocław, a potem jej nie zbudują przez mityczne metro.
A tak można by wybudować odnogę tramwajową nie kończącą się po dwóch przystankach, tylko linię idącą od razu pod Trasę Siekierkowską.
Chociaż pewnie i tak zaoszczędzą na linii na Gocław, a potem jej nie zbudują przez mityczne metro.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Jaki jest sens wycinać z siedmiolatki odcinek, na ktory jest podpisana umowa realizacyjna? Przecież to jest absolutny nonsens. Ceny zeszłoroczne (a więc jeszcze sensowne), i tak trzeba będzie Gagarina odbudowac po budowie kolektora ( a sam kolektor potrzebny na wczoraj), kluczowe na Dolnym Mokotowie skrzyżowanie (tj. Belwedrska - Gagarina) i tak trzeba rozbebeszyć pod kątem głównej trasy w kierunku Wilanowa... nie widzę dokładnie żadnego zysku w tym pomyśle. Co innego, gdyby ten odcinek był ujęty w przetargu razem z główną trasą.
A co do przedłużenia - sądzę, że właśnie dzięki temu, że odnoga powstanie, będzie większa presja choćby lokalna na przedłuzanie - choćby i po 1-2 przystanki. Bo gdyby trzeba było jeszcze właśnie zbudować węzeł z Belwederską, przebijać się przez Wisłostrade itd. to odnoga był została odłożona albo i skreśona. A tak to już poczatek - i to bardzo sensowny, bo łapiący mnóstwo intensywnej zabudowy - będzie.
A co do przedłużenia - sądzę, że właśnie dzięki temu, że odnoga powstanie, będzie większa presja choćby lokalna na przedłuzanie - choćby i po 1-2 przystanki. Bo gdyby trzeba było jeszcze właśnie zbudować węzeł z Belwederską, przebijać się przez Wisłostrade itd. to odnoga był została odłożona albo i skreśona. A tak to już poczatek - i to bardzo sensowny, bo łapiący mnóstwo intensywnej zabudowy - będzie.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Ej, to ta odnoga na Gagarina nie ma kończyć się przed Wisłostradą?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Tory postojowe przed Wisłostradą.
2 17 186 211 233 509 516 518 N01 N03 N13
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Owszem. Tylko to będzie tylko jedna kolejna przeszkoda do przeskoczenia, a nie jedna z licznych wymówek "dlaczego nie budować". Małymi kroczkami do celu. Stopa w drzwi - nazwij jak chcesz.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Doświadczenie z budowaniem trasy na Tarchomin od ponad 10 lat już mamy, może na Siekierki dojedzie w 2040 roku.
2 17 186 211 233 509 516 518 N01 N03 N13
-
- Posty: 5831
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Na Siekierki będzie szybciej, jest już jezdnia. Na Winnicy nie było jezdni, to się zeszło.
miłośnik 13N
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Być może, natomiast bez Gagarina byłby to rok 2050.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Ciekawe jak bardzo po tyłku dostanie 131 po oddaniu ogryzka Gagarina, który nie za bardzo zastąpi tę linię autobusową...
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
No w dojeździe do metra i Centralnego może zastąpić. Ale nie w obsłudze Wisłostrady, więc najlogiczniej byłoby 131 właśnie na Wisłostradę przekierować.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.