Obiegi i obsługa połączeń KM
Moderator: JacekM
Czyżby beton kruszeje? 45WE robią przejazdy testowe w relacji Dęblin - Warszawa i od września mają się stopniowo tamże pojawiać.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
-
- Posty: 738
- Rejestracja: 12 cze 2012, 18:59
- Lokalizacja: Pionki/Warszawa
Apropos, to 45WE, to od jutra w każdy weekend (póki co do 28 sierpnia) pojawi się na "ósemce" robiąc po jednym kółku z Warszawy do Warki potem do Radomia.
Ta, tuż po napisaniu tej informacji dowiedziałem się o R8 od weekendu.
W sumie ok. Aczkolwiek 45WE starczy raczej na pojedyncze kursy. Bardziej bym widział 22WE których będzie sporo ilość sztuk po dostarczeniu ER160 na Nasielsk - GK. W kwestii R8 to czekamy na zgodę na ER160 do Pilawy. Jakieś szanse są. W końcu to pierwsza stacja za WOF.
W sumie ok. Aczkolwiek 45WE starczy raczej na pojedyncze kursy. Bardziej bym widział 22WE których będzie sporo ilość sztuk po dostarczeniu ER160 na Nasielsk - GK. W kwestii R8 to czekamy na zgodę na ER160 do Pilawy. Jakieś szanse są. W końcu to pierwsza stacja za WOF.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
A na R1 jak co weekend EN76 czy Flirty?Mateusz950 pisze: ↑06 sie 2021, 22:01Apropos, to 45WE, to od jutra w każdy weekend (póki co do 28 sierpnia) pojawi się na "ósemce" robiąc po jednym kółku z Warszawy do Warki potem do Radomia.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Na R1 uzupełnienia, a potem Flirty Skierniewicko-Minśkie
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Dziś do wybranych kursów LK8 w obsłudze 45WE dołączyły 2 kursy w DŚ na linii R7. Zwiększanie ich kursów, oraz wyjazdy w DP uzależnione są od dostaw ER160 na kontrakt Skierniewicko-Miński, a także powrotów 45WE z napraw rewizyjnych.
Póki co mówi się o puli 6 składów na obie linie, ale to nie będzie jakaś twarda zasada. O ile w przypadku R8 będą to kursy Warszawa - Radom/Warka, tak w przypadku R7 w grę wchodzą także liczne łączenia między R7, a R1. Oczywiście, to i przedłużenie ER160 do Pilawy poprzedzone było krytyką pasażerów na dużą skalę. Również przez lokalne portale (Koleją przez Otwock, Stacja Piaseczno).
Póki co mówi się o puli 6 składów na obie linie, ale to nie będzie jakaś twarda zasada. O ile w przypadku R8 będą to kursy Warszawa - Radom/Warka, tak w przypadku R7 w grę wchodzą także liczne łączenia między R7, a R1. Oczywiście, to i przedłużenie ER160 do Pilawy poprzedzone było krytyką pasażerów na dużą skalę. Również przez lokalne portale (Koleją przez Otwock, Stacja Piaseczno).
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
A tak przy okazji to podobno nie będzie wydłużenia ER160 do Pilawy bo to nie aglomeracja.
"Do końca 2020 r. do floty KM dołączyło 18 pojazdów produkcji Stadlera. Elektryczne zespoły trakcyjne ER160 kursują dziś na trasie Warszawa – Działdowo i Łowicz – Warszawa – Celestynów."
https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosc ... 04183.html
Czyli Działdowo to aglomeracja, tak?
Ach, Program, przez *5 lat beton i brak zmian, buahaha.
I pewnie dlatego KM tak pilnie strzegą obiegów, bo jeszcze by różne "kwiatki" powychodziły....
Panowie (i Panie także).
Znacie moją działalność na Wawkomie. W narzekaniu na KM sobie zęby zjadłem. Owszem tłumaczenie CUPT możemy przyjąć jako prawdziwe, ale w takim razie:
A. Dlaczego Flirt3 mogą jeździć do Łowicza Głównego? Też poza WOF
B. Wydłużono Modlińsko-Czachówskowskim Flirtom finansowanie do Nasielska - po za WOF
C. Do Pilawy - pierwszej stacji za WOF - się nie da?
Szkoda słów. Kiedyś nie było torów - był problem z taborem. Teraz są tory i też jest problem. Owszem stopniowo pojawią się 45WE, ale zapewne biorąc pod uwagę ruch na LK1 będą pojawiać się równie często jak te pojedyncze kursy ER160 do Otwocka/Celestynowa...
Znacie moją działalność na Wawkomie. W narzekaniu na KM sobie zęby zjadłem. Owszem tłumaczenie CUPT możemy przyjąć jako prawdziwe, ale w takim razie:
A. Dlaczego Flirt3 mogą jeździć do Łowicza Głównego? Też poza WOF
B. Wydłużono Modlińsko-Czachówskowskim Flirtom finansowanie do Nasielska - po za WOF
C. Do Pilawy - pierwszej stacji za WOF - się nie da?
Szkoda słów. Kiedyś nie było torów - był problem z taborem. Teraz są tory i też jest problem. Owszem stopniowo pojawią się 45WE, ale zapewne biorąc pod uwagę ruch na LK1 będą pojawiać się równie często jak te pojedyncze kursy ER160 do Otwocka/Celestynowa...
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Ponieważ podobno KM narobiły płaczu, że bez odstępstw Łowicz/Rembertów/Zielonka nie ułożą obiegów.
A przy okazji. Chyba konstruktorzy obiegów płaskich chcą pobić rekordy długości trasy. Bo szykują się relacje Łowicz-Małkinia, Dęblin-Radom (to może pod 45WE), Łuków-Radom, Łuków-Skarżysko....
A przy okazji. Chyba konstruktorzy obiegów płaskich chcą pobić rekordy długości trasy. Bo szykują się relacje Łowicz-Małkinia, Dęblin-Radom (to może pod 45WE), Łuków-Radom, Łuków-Skarżysko....
Dęblin-Radom, to nie tak daleko;)
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.