Zmiany obsługowe - wrzesień 2021
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Przy okazji zmian dot. Winnicy, likwidacji ulega kurs skrócony (jedyny jaki się został) N01 Nowodwory - Metro Młociny (od nocy 6/7 września)
Prośba o informację: jaki jest podział dodatków na 141 po zmianach od września 2021?
-
- Posty: 157
- Rejestracja: 16 sty 2018, 18:27
R1 - 013A
R2 - 012
R3 - 011, 013B
R2 - 012
R3 - 011, 013B
Operacja się udała, pacjent zmarł.
To chyba jedyna taka sytuacja na liniach ZTM, kiedy dwie różne zajezdnie obsługują brygadę o takiej samej numeracji.
Skoro 013 po południu obsługiwane jest przez R3, to numeracja powinna się zmienić na 014.
Skoro 013 po południu obsługiwane jest przez R3, to numeracja powinna się zmienić na 014.
-
- Posty: 157
- Rejestracja: 16 sty 2018, 18:27
To dane z wyprawek. Możliwe, że to błąd, bo 013A jak i 013B jest na R1, a na R3 jest tylko 013B. Co więcej - 013 godzinami różni się na Ostrobramskiej od 013 na Woronicza
Operacja się udała, pacjent zmarł.
Może 013 wysyłane jest raz przez jedną zajezdnię, raz przez drugą w zależności od tego jak się umówią dyspozytorzy
No i jest ta brygada faktycznie w wyprawkach zakładu R10.
Czas pracy około 10.30 na każdej zmianie, tak że jak Ci którzy się na taki czas pracy na obcej linii zgodzili, to albo miłośnicy, albo masochiści, albo potrzebujący
To chyba miłośnicy potrzebujący masochistycznych podniet.
A inne zajezdnie też tak robią?
Może R-10 jedzie w zastępstwie za R-7?stołecznynocnik pisze: ↑04 wrz 2021, 14:17To dane z wyprawek. Możliwe, że to błąd, bo 013A jak i 013B jest na R1, a na R3 jest tylko 013B. Co więcej - 013 godzinami różni się na Ostrobramskiej od 013 na Woronicza
Tak to miłośnicy
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
No to jak można pozwalać na taką sytuację? Woronicza jest jakąś świętą krową?
Sytuacja wygląda tak, że na wszystkich zajezdniach oprócz R-1 jest spora nadwyżka ludzi. Postanowione więc, że czasowo na części brygad z R-1 będą jeździć inne zajezdnie. Gdyby nie to pewnie żadnego dziwadla by nie było, tylko zostaliby zatrudnieni kierowcy z wolnego. Dla Mza są to oszczędności więc nie wiem co tak przezywacie. A o zarządzaniu na Woronicza wolę się nie wypowiadać, bo szkoda słów.