12m
Zmiany obsługowe - wrzesień 2021
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
-
- Posty: 157
- Rejestracja: 16 sty 2018, 18:27
No i wraz z dzisiejszą nocą stało się jasne - Arriva nie dostała nic w zamian 2 brygad, Grodzisk także nie, za to Mobilis dostał dwa razy N03. To normalna praktyka ze strony ZTM?
Operacja się udała, pacjent zmarł.
Och jakie to przykre. Mobilis do tej pory nie wystawiał na noc ani jednej brygady na solówkowego MANa...stołecznynocnik pisze: ↑11 wrz 2021, 0:08No i wraz z dzisiejszą nocą stało się jasne - Arriva nie dostała nic w zamian 2 brygad, Grodzisk także nie, za to Mobilis dostał dwa razy N03. To normalna praktyka ze strony ZTM?
A co ma być nienormalne? Liczą się kilometry.stołecznynocnik pisze:No i wraz z dzisiejszą nocą stało się jasne - Arriva nie dostała nic w zamian 2 brygad, Grodzisk także nie, za to Mobilis dostał dwa razy N03. To normalna praktyka ze strony ZTM?
ŁK
- TranslatorPS
- Posty: 630
- Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
- Lokalizacja: スハ・ベスキツカ乗務区
Tak, bo przydział zadania do zajezdni w BusManie to cecha opisowa, a nie definująca zadanie - albo inaczej, przydział zadania do zajezdni na cele statystyczne jest ręczny i niezależny od faktycznie przypisanych kursów. Przy weryfikacji błędów rozkładu pojawia się co prawda błąd przydziału zadania do złej zajezdni, ale pierw trzeba tą listę błędów sobie otworzyć.
Tutaj mógł być to albo po prostu błąd planistów ZTM przy składaniu RJ, albo rozbicie zadania na dwa kompletnie osobne, tak, że w BusManie istnieją dwa zadania "14113", co jest jak najbardziej możliwe po ręcznym stworzeniu nowego zadania.
Akurat rozbicie zadania na dwa przy zmianie metrażu jest logiczne, gdyż zmniejsza to prawdopodobieństwo pomyłki ze strony planistów Operatora. Skoro numer brygady ma oznaczać z założenia ten sam wóz w skali dnia, a zmieniamy rozmiar wozu, to chyba jednak logiczne, że będzie inny numer brygady na inny wóz?
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Ja wiem czy takie logiczne, że inny numer brygady to inny rozmiar wozu?
Skoro planista lub dyspozytor widzi że dana brygada ma rano inny rozmiar wozu, a w zm.B inny to wtedy wydaje się to logiczne że wystawiają wóz odpowiedni do danej zmiany.
I to wygląda logicznie i nie trzeba zmieniać numeru brygady.
Może w MZA to nie wydaje się logiczne, bo zasadniczo tam mało co ma logikę
Fakt że ZTM takie historie wymyśla ale ktoś to łyka
Skoro planista lub dyspozytor widzi że dana brygada ma rano inny rozmiar wozu, a w zm.B inny to wtedy wydaje się to logiczne że wystawiają wóz odpowiedni do danej zmiany.
I to wygląda logicznie i nie trzeba zmieniać numeru brygady.
Może w MZA to nie wydaje się logiczne, bo zasadniczo tam mało co ma logikę
Fakt że ZTM takie historie wymyśla ale ktoś to łyka
Tadzioman potrafił obsługiwać brygady ikarusowe w jednym szczycie przegubowe, w drugim solówkowe (w dowolną stronę), ale to były technicznie osobne typy taboru w rejestrze.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
A jaka jest wg Ciebie definicja brygady?
A gdzie to widzi?
Zdecydowanie się z Tobą nie zgadzam. Nie widzę żadnego uzasadnienia żeby komplikować sprawy proste i intuicyjne.
Na mój gust zmiany numerów brygad na numery z tzw: przysłowiowej dupy, to jest właśnie komplikowanie spraw prostych i intuicyjnych.
W takiej Arrivie na pewno dyspozytor by się nie pomylił, bo do niedawna każdy typ taboru to inna zajezdnia. MZA to jednak zupełnie co innego, mają dużo więcej brygad do wystawienia niż ajenci i o pomyłkę nietrudno. Nie wiem, gdzie widzisz problem.
Ktoś wie, dlaczego 522 jeździ z odstępami 6-9, a wraca 5-10?MJ pisze:W niedzielę Kleszczowa wyjeżdża na 3 maratony na 217: M51, M52, M53. Ktoś wie z czym to jest łączone?
+
W ten weekend dochodzi na 713 jeden maraton M3.
W XXI wieku nie powinno być żadnych dyspozytorów, którzy się mogą pomylić.fraktal pisze:W takiej Arrivie na pewno dyspozytor by się nie pomylił, bo do niedawna każdy typ taboru to inna zajezdnia. MZA to jednak zupełnie co innego, mają dużo więcej brygad do wystawienia niż ajenci i o pomyłkę nietrudno. Nie wiem, gdzie widzisz problem.
ŁK
Nawet gdyby wszystko robił komputer, to działa on w oparciu o dane, które wprowadza człowiek i tak będzie zawsze.
@Łukasz - sprawdź koordynację z 501 lub 519.Ktoś wie, dlaczego 522 jeździ z odstępami 6-9, a wraca 5-10?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!