Rozkłady tramwajowe - 2021
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Od jutra (15.9) lekkie zasilenie na 31. Zastanawiam się czy zamiast wymieniać rozkłady nie lepiej puścić to jako wtyczki. Ale może jutro coś będzie o "reagowaniu na potrzeby"
31 chyba powinno wrócić do 5 minut. W autobusach (218/308) widać bardzo duży wzrost liczby osób w porównaniu z ostatnimi miesiącami.
ŁK
Nie tylko ono. Na 17 też rano tłum niemiłosierny, a do Centrum jedzie się naprawdę szybko.
Może koniec prac na Obozowej będzie okazją do decyzji co dalej.
Może koniec prac na Obozowej będzie okazją do decyzji co dalej.
Aż jeden dodatek wiosny nie uczyni.
Wtyczki od kilku dni stoją na pętlach tylko ZTM z nich nie korzysta.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26798
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Bo nie jest wcale tak prosto skorzystać z wtyczek w sytuacji, gdy wszystkie wykorzystywane liniowo tory rozpisane są na postoje kursów liniowych. Można uruchomić relacje skrócone (np. 7 Narutowicza - Zieleniecka, 17 Marymont/Twardowska - Woronicza, 13 Cm. Wolski - Ratuszowa) ale oprócz skróconych wariantów 1 i 2 byłyby to kursy po trasie innej, niż podstawowa - na co wypada mieć tablice..
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
W innym wątku była dyskusja że pasażer z kursem skróconym sobie nie poradzi
Ciągle nie mogę zrozumieć skąd pomysł wpisania w publiczny rozkład tej jednej brygady 31, która będzie niezauważona.
Ps. Pasażerowie zrobili na złość ZTM, bo na dojazd do Centrum wybierają 17. Właśnie jadę od Wrzeciona i zapełnienie spore.
Ciągle nie mogę zrozumieć skąd pomysł wpisania w publiczny rozkład tej jednej brygady 31, która będzie niezauważona.
Ps. Pasażerowie zrobili na złość ZTM, bo na dojazd do Centrum wybierają 17. Właśnie jadę od Wrzeciona i zapełnienie spore.
I żeby nie mieć tablic to na wtyczki wystawiane są Swingi - jeśli tramwaj jedzie skrócony tylko po trasie podstawowej to nie ma problemu by ustawić kurs skrócony tak by się wyświetlały wszystkie przystanki a jeśli na sam koniec jak w podanym przykładzie zjeżdża z trasy podstawowej (jak w przykładzie 13) to nie widzę przeszkód aby w drodze wyjątku dopuścić to jako kurs skrócony, w tym przypadku do Dworca Wileńskiego a dalej jako PT. Historia zna już takie przypadki.Glonojad pisze: ↑15 wrz 2021, 8:41Bo nie jest wcale tak prosto skorzystać z wtyczek w sytuacji, gdy wszystkie wykorzystywane liniowo tory rozpisane są na postoje kursów liniowych. Można uruchomić relacje skrócone (np. 7 Narutowicza - Zieleniecka, 17 Marymont/Twardowska - Woronicza, 13 Cm. Wolski - Ratuszowa) ale oprócz skróconych wariantów 1 i 2 byłyby to kursy po trasie innej, niż podstawowa - na co wypada mieć tablice..
Przykładowo na 17 wysłanie wtyczek nie stanowiłoby problemu bo poranne postoje na Służewcu są przeważnie na jeden wóz a poza tym jest jeszcze żeberko z którego 18/31 prawie w ogóle nie musi korzystać bo tak jest rozkład ułożony. W ogóle się dziwię bo patrząc na zapełnienie na 17 to byłem przekonany, że szybko nastąpi korekta na tej linii a tramwaje jak jeździły niezabieralne już na początkowych przystankach z trasy na Winnicy tak dalej są niezabieralne. Jako pasażer dawno temu poszukałbym sobie innej alternatywy, nawet jeśli miałbym jechać dłużej i na około.
Zapełnienie 17 na Bielanach wzrosło już po wydłużeniu na Tarchomin. Teraz jest kolejne wydłużenie do Winnicy, więc jest jeszcze tłoczniej. A do tego rozkład wakacyjny... Tylko ZTM nie chce tego zauważyć.
Dzięki temu wydłużeniu 17, pewnie trochę spadło wykorzystanie 2+M1, no bo skoro bezpośrednio można dojechać do Centrum... Powinny wrócić wysokie dodatki z Żoliborza.
Od 27 września tramwaje wracają do częstotliwości 4-8:
https://www.wtp.waw.pl/newsy/2021/09/15 ... rozkladow/
https://www.wtp.waw.pl/newsy/2021/09/15 ... rozkladow/
W propagandzie sukcesu to ZTM jest dobryOd środy 15 września wzmocniliśmy linię 31 – w najbardziej obciążonych godzinach szczytu porannego i popołudniowego uruchomiliśmy dodatkowe kursy.
31 wróci do 4 minut? Pewnie nie, bo na Służewcu już nie ma miejsca swojego (choć czy był komunikat o tych siedemnastkach na 2 torach?).
Oczywiście 41 na Zoliborz też nie może zjeżdżać jako 17.
Oczywiście 41 na Zoliborz też nie może zjeżdżać jako 17.
ŁK
Komunikat na temat stanowisk na PKP Służewiec był dopisany końcu w tym o Winnicy: https://www.wtp.waw.pl/zmiany/2021/09/0 ... o-winnicy/
-
- Posty: 5791
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Spadek po dwukierunkach na Wawrzyszewskiej.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem