Rozkłady tramwajowe - 2021

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Stary Pingwin
Posty: 5807
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 16 wrz 2021, 9:32

Duży ten spadek? Starczy do końca miesiąca czy dłużej?
miłośnik 13N

fraktal
Posty: 5478
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 16 wrz 2021, 10:03

pawcio pisze:
16 wrz 2021, 9:20
Spadek po dwukierunkach na Wawrzyszewskiej.
Trochę dziwne, że na 24 nie było dwukierunków żoliborskich, bo tam najczęściej działają wyświetlacze, w przeciwieństwie do jazzów z Woli, w których najczęściej ulegają awarii - a propos kursów wariantowych.

bartoni722
Posty: 12141
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 16 wrz 2021, 10:06

Tylko skąd te żoliborskie Jazzy podebrać i kogo wstawić w zamian np. na 2?

Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka

I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25332
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 16 wrz 2021, 10:06

Stary Pingwin pisze:
16 wrz 2021, 9:32
Duży ten spadek? Starczy do końca miesiąca czy dłużej?
Okroiłem, ile się dało. A na jak długo, to się jeszcze okaże.
fraktal pisze:
16 wrz 2021, 10:03
pawcio pisze:
16 wrz 2021, 9:20
Spadek po dwukierunkach na Wawrzyszewskiej.
Trochę dziwne, że na 24 nie było dwukierunków żoliborskich, bo tam najczęściej działają wyświetlacze, w przeciwieństwie do jazzów z Woli, w których najczęściej ulegają awarii - a propos kursów wariantowych.
Dwukierunki żoliborskie pojechały na Winnicę.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

tatra
Posty: 292
Rejestracja: 07 wrz 2009, 16:38
Lokalizacja: z ulicy Stołecznej(zawsze)

Post autor: tatra » 16 wrz 2021, 10:38

karmat pisze:
15 wrz 2021, 15:13
Dzięki temu wydłużeniu 17, pewnie trochę spadło wykorzystanie 2+M1, no bo skoro bezpośrednio można dojechać do Centrum... Powinny wrócić wysokie dodatki z Żoliborza.
17 niezabieralna jest po 7.00 już od Świderskiej po wydłużeniu do Winnicy konieczne jest wzmocnienie Tarchomin-Babka w szczycie.
tatra

Paweł D.
Posty: 5264
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 16 wrz 2021, 10:50

Tylko jak wzmocnić 17 bez cięcia Bródna? A na to się raczej nie zanosi.
Wydłużenie 27 też chyba nie przejdzie...
Czy przy takcie 4/8 TW ma jeszcze rezerwę do wykorzystania liniowo? Od tego wszystko zależy.

bartoni722
Posty: 12141
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 16 wrz 2021, 11:10

Moim zdaniem dałoby się wykręcić mikroszczyt co 5-6 po 7, jeśli dodatki wcześnie kończące na Żoliborzu (typu z obecnego rozkładu 26 o 7:59 na Żoliborzu) pojechayłby na Winnicę załatwiać standardową częstotliwość po godzinie 8.

Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka

I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 16 wrz 2021, 11:24

Paweł D. pisze:
16 wrz 2021, 10:50
Tylko jak wzmocnić 17 bez cięcia Bródna? A na to się raczej nie zanosi.
Bardzo prosto. ZTM chwali się, że w Warszawie są tworzone priorytety dla tramwajów, dzięki czemu jeżdżą szybciej, krócej pokonują trasę z jednej pętli do drugiej, a także ich potrzeba mniej. Ostatnio się chwalili na swojej stronie, że trochę wozów udało się odzyskać. Skoro się udało, to można je użyć gdzie indziej. Ale za to trzeba zapłacić, a ZTM kasy nie ma.

fraktal
Posty: 5478
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 16 wrz 2021, 11:27

Paweł D. pisze:
16 wrz 2021, 10:50
Tylko jak wzmocnić 17 bez cięcia Bródna? A na to się raczej nie zanosi.
Wydłużenie 27 też chyba nie przejdzie...
Czy przy takcie 4/8 TW ma jeszcze rezerwę do wykorzystania liniowo? Od tego wszystko zależy.
Też uważam, że można zrobić brygady wieloliniowe. Wszystko to kwestia kasy i woli organizatora. Na przykład ciekawe, czy dodatki 2 nie mogłyby się przebierać w 17 w pewnym momencie, aby łatać dziury rozkładowe.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25332
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 16 wrz 2021, 11:42

SławekM pisze:
16 wrz 2021, 11:24
Paweł D. pisze:
16 wrz 2021, 10:50
Tylko jak wzmocnić 17 bez cięcia Bródna? A na to się raczej nie zanosi.
Bardzo prosto. ZTM chwali się, że w Warszawie są tworzone priorytety dla tramwajów, dzięki czemu jeżdżą szybciej, krócej pokonują trasę z jednej pętli do drugiej, a także ich potrzeba mniej. Ostatnio się chwalili na swojej stronie, że trochę wozów udało się odzyskać. Skoro się udało, to można je użyć gdzie indziej. Ale za to trzeba zapłacić, a ZTM kasy nie ma.
Tak, na przestrzeni kilku lat i już dawno to zostało skonsumowane i kursuje w rozkładach.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25332
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 16 wrz 2021, 11:50

bartoni722 pisze:
16 wrz 2021, 11:10
Moim zdaniem dałoby się wykręcić mikroszczyt co 5-6 po 7, jeśli dodatki wcześnie kończące na Żoliborzu (typu z obecnego rozkładu 26 o 7:59 na Żoliborzu) pojechayłby na Winnicę załatwiać standardową częstotliwość po godzinie 8.

Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
To tak nie działa. Potrzeba o 7:15 X brygad w ruchu i tyle jest. 26 zjeżdżająca o 8 na Żoliborz nie poratuje Tarchomina o 6:50, bo jest wtedy na Wiatracznej.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Paweł D.
Posty: 5264
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 16 wrz 2021, 11:56

Tym bardziej, że Tarchomin powinien ratować Mokotów żeby ze zjazdami z PDPS na Żoliborz znowu nie przesadzić.

bartoni722
Posty: 12141
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 16 wrz 2021, 12:13

pawcio pisze:
bartoni722 pisze:
16 wrz 2021, 11:10
Moim zdaniem dałoby się wykręcić mikroszczyt co 5-6 po 7, jeśli dodatki wcześnie kończące na Żoliborzu (typu z obecnego rozkładu 26 o 7:59 na Żoliborzu) pojechayłby na Winnicę załatwiać standardową częstotliwość po godzinie 8.

Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
To tak nie działa. Potrzeba o 7:15 X brygad w ruchu i tyle jest. 26 zjeżdżająca o 8 na Żoliborz nie poratuje Tarchomina o 6:50, bo jest wtedy na Wiatracznej.
Tarchomin o 6:50 niech ratuje obecna pula brygad puszczana częściej. Chodzi o to by w skali pełnego kółka wypełnic czymś dziury po nich i z powodzeniem mogą to robić dodatki kończące po 8 które zostaną na międzyszczyt.

Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka

I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

tatra
Posty: 292
Rejestracja: 07 wrz 2009, 16:38
Lokalizacja: z ulicy Stołecznej(zawsze)

Post autor: tatra » 16 wrz 2021, 12:40

Teraz 2 rano co 3-4 minuty z Winnicy jest luźna można z nich wydzielić 47? Tarchomin Kościelny Babka rano przez Popiełuszki Stawki Mickiewicza a po południu odwrotnie.
tatra

Paweł D.
Posty: 5264
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 16 wrz 2021, 13:25

A kiedyś tak 41 na Bródno nie jeździło już?
Ale pomysł aby w środku porannego szczytu wysadzać łudzi przy Stawkach jest dość odważny. Pomijając kwestie natury technicznej (światła przy Andersa) to Arkadia tych kursów nie zapełni....

Zablokowany