Rozkłady tramwajowe - 2021
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
-
- Posty: 5807
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
-
- Posty: 12141
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Tylko skąd te żoliborskie Jazzy podebrać i kogo wstawić w zamian np. na 2?
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
Okroiłem, ile się dało. A na jak długo, to się jeszcze okaże.
Dwukierunki żoliborskie pojechały na Winnicę.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
17 niezabieralna jest po 7.00 już od Świderskiej po wydłużeniu do Winnicy konieczne jest wzmocnienie Tarchomin-Babka w szczycie.
tatra
Tylko jak wzmocnić 17 bez cięcia Bródna? A na to się raczej nie zanosi.
Wydłużenie 27 też chyba nie przejdzie...
Czy przy takcie 4/8 TW ma jeszcze rezerwę do wykorzystania liniowo? Od tego wszystko zależy.
Wydłużenie 27 też chyba nie przejdzie...
Czy przy takcie 4/8 TW ma jeszcze rezerwę do wykorzystania liniowo? Od tego wszystko zależy.
-
- Posty: 12141
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Moim zdaniem dałoby się wykręcić mikroszczyt co 5-6 po 7, jeśli dodatki wcześnie kończące na Żoliborzu (typu z obecnego rozkładu 26 o 7:59 na Żoliborzu) pojechayłby na Winnicę załatwiać standardową częstotliwość po godzinie 8.
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
Bardzo prosto. ZTM chwali się, że w Warszawie są tworzone priorytety dla tramwajów, dzięki czemu jeżdżą szybciej, krócej pokonują trasę z jednej pętli do drugiej, a także ich potrzeba mniej. Ostatnio się chwalili na swojej stronie, że trochę wozów udało się odzyskać. Skoro się udało, to można je użyć gdzie indziej. Ale za to trzeba zapłacić, a ZTM kasy nie ma.
Też uważam, że można zrobić brygady wieloliniowe. Wszystko to kwestia kasy i woli organizatora. Na przykład ciekawe, czy dodatki 2 nie mogłyby się przebierać w 17 w pewnym momencie, aby łatać dziury rozkładowe.
Tak, na przestrzeni kilku lat i już dawno to zostało skonsumowane i kursuje w rozkładach.SławekM pisze: ↑16 wrz 2021, 11:24Bardzo prosto. ZTM chwali się, że w Warszawie są tworzone priorytety dla tramwajów, dzięki czemu jeżdżą szybciej, krócej pokonują trasę z jednej pętli do drugiej, a także ich potrzeba mniej. Ostatnio się chwalili na swojej stronie, że trochę wozów udało się odzyskać. Skoro się udało, to można je użyć gdzie indziej. Ale za to trzeba zapłacić, a ZTM kasy nie ma.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
To tak nie działa. Potrzeba o 7:15 X brygad w ruchu i tyle jest. 26 zjeżdżająca o 8 na Żoliborz nie poratuje Tarchomina o 6:50, bo jest wtedy na Wiatracznej.bartoni722 pisze: ↑16 wrz 2021, 11:10Moim zdaniem dałoby się wykręcić mikroszczyt co 5-6 po 7, jeśli dodatki wcześnie kończące na Żoliborzu (typu z obecnego rozkładu 26 o 7:59 na Żoliborzu) pojechayłby na Winnicę załatwiać standardową częstotliwość po godzinie 8.
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Tym bardziej, że Tarchomin powinien ratować Mokotów żeby ze zjazdami z PDPS na Żoliborz znowu nie przesadzić.
-
- Posty: 12141
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Tarchomin o 6:50 niech ratuje obecna pula brygad puszczana częściej. Chodzi o to by w skali pełnego kółka wypełnic czymś dziury po nich i z powodzeniem mogą to robić dodatki kończące po 8 które zostaną na międzyszczyt.pawcio pisze:To tak nie działa. Potrzeba o 7:15 X brygad w ruchu i tyle jest. 26 zjeżdżająca o 8 na Żoliborz nie poratuje Tarchomina o 6:50, bo jest wtedy na Wiatracznej.bartoni722 pisze: ↑16 wrz 2021, 11:10Moim zdaniem dałoby się wykręcić mikroszczyt co 5-6 po 7, jeśli dodatki wcześnie kończące na Żoliborzu (typu z obecnego rozkładu 26 o 7:59 na Żoliborzu) pojechayłby na Winnicę załatwiać standardową częstotliwość po godzinie 8.
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
Teraz 2 rano co 3-4 minuty z Winnicy jest luźna można z nich wydzielić 47? Tarchomin Kościelny Babka rano przez Popiełuszki Stawki Mickiewicza a po południu odwrotnie.
tatra
A kiedyś tak 41 na Bródno nie jeździło już?
Ale pomysł aby w środku porannego szczytu wysadzać łudzi przy Stawkach jest dość odważny. Pomijając kwestie natury technicznej (światła przy Andersa) to Arkadia tych kursów nie zapełni....
Ale pomysł aby w środku porannego szczytu wysadzać łudzi przy Stawkach jest dość odważny. Pomijając kwestie natury technicznej (światła przy Andersa) to Arkadia tych kursów nie zapełni....