Komunikacja miejska na Dolnym Mokotowie

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5236
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 26 kwie 2019, 12:17

Ta unikalność jest jednak dużo mniejsza niż kiedyś. 167+168+119 i dogodna przesiadka na Spacerowej-Goworka w 519 i 522. Ta linia istnieje tylko dla połączenia Dolna - Morskie Oko, Dworkowa.


Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5236
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 15 wrz 2021, 22:31

Od października wraca E-2. Nie wiadomo z jaką częstotliwością. 501 w DS chyba nie wraca. Przynajmniej komunikat ratusza o tym milczy.

wincenty
Posty: 1311
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 16 wrz 2021, 10:12

TGM pisze:
15 wrz 2021, 22:31
Od października wraca E-2. Nie wiadomo z jaką częstotliwością. 501 w DS chyba nie wraca. Przynajmniej komunikat ratusza o tym milczy.
To 501 to nadaje się do przemianowania na jakieś 319 lub 322...
W sumie na trasie omija i tak 3-4 przystanki, a dzięki zmianie Sobieskiego miałoby w końcu bezprzesiadkowe połączenie z Hożej, a Kostrzewskiego ze Śródmieściem.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 16 wrz 2021, 13:45

No tak, bo przecież teraz Kostrzewskiego nie ma połączenia ze Śródmieściem XD

wincenty
Posty: 1311
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 16 wrz 2021, 13:56

Emyl pisze:
16 wrz 2021, 13:45
No tak, bo przecież teraz Kostrzewskiego nie ma połączenia ze Śródmieściem XD
Z M. Politechnika, Pl. Konstytucji, patelnią, Dw. Centralnym...
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 16 wrz 2021, 14:04

Nie zrozum mnie źle, ja jestem za uzwykleniem i komasacją wszystkich tych czerwońców, ale mitologizowanie dojazdu na patelnię jest w naprawdę kiepskim guście...

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27359
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 16 wrz 2021, 15:36

Tak, postulat może i zasadny, uzasadnienie od czapy. Gdyby było mocne zwykłe 501 i mocne 116, to można by było myśleć o mocnym 522 pomijającym istotnie więcej przystanków niż obecnie.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25289
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 16 wrz 2021, 17:33

Ja tylko zauważę ze chyba sporo osób ograniczyło sobie w interpretacji "Śródmieście" do Patelni, co moim zdaniem było nadinterpretacją wypowiedzi wincentego. Od pl. Unii Lubelskiej do Hożej raczej pustyni nie ma.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Łukasz
Posty: 10490
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 16 wrz 2021, 18:06

pawcio pisze:Ja tylko zauważę ze chyba sporo osób ograniczyło sobie w interpretacji "Śródmieście" do Patelni, co moim zdaniem było nadinterpretacją wypowiedzi wincentego. Od pl. Unii Lubelskiej do Hożej raczej pustyni nie ma.
Akurat część biur jest przy Hożej, gdzie akurat 501/522 nie stają. Zdecydowanie najbardziej należałoby patrzeć na centrum jak na okolice ONZ, bo tam jest najwiecej miejsc pracy.

Może trzeba by zrobić huby przy jakichś Politechnikach itp, a siatkę w centrum budować tylko na układzie z centrum.
ŁK

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 16 wrz 2021, 18:12

Pewnie by należało, ale w PL nie umiemy w huby.

Łukasz
Posty: 10490
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 16 wrz 2021, 18:20

Emyl pisze:Pewnie by należało, ale w PL nie umiemy w huby.
No właśnie to jest ciekawe, że nie umiemy tego zrobić dla najprostszej relacji na świecie, jaką jest Pl.3K - Muranowska, gdzie mogłoby jeździć w ch* elektryków bez koniecznosci montażu ładowarek w pcimiach na 503 czy 180, które są tylko po to, żeby na kawałku były elektryki.
ŁK

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 16 wrz 2021, 18:21

Tam powinien być tramwaj z Sobieskiego na Potok, a nie żadne elektryki.

Łukasz
Posty: 10490
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 16 wrz 2021, 18:40

Emyl pisze:Tam powinien być tramwaj z Sobieskiego na Potok, a nie żadne elektryki.
Tramwaj jest nierealny. Elektryki są na kołach, ale są elektryczne.
ŁK

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5236
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 16 wrz 2021, 18:56

Te elektryki jakieś przereklamowane... Wydawałoby się, że cichsze od spalinowych powinny być. Tymczasem wyje to to niemiłosiernie. Doskonale słyszę kiedy za oknem 180 z przystanku startuje.

ODPOWIEDZ