Ciekawostki w minionych RJP
Moderator: JacekM
Ja mam na składzie "Plan organizacji i zestawienia pociągów towarowych" (z dnia 30 maja 1976r). Ale niestety skanera nie mam...
Mogę natomiast zrobić fotokopię dla wybitnie zainteresowanych... (504 strony).
Poszukuje cegieł z innych krajów.
Mogę natomiast zrobić fotokopię dla wybitnie zainteresowanych... (504 strony).
Poszukuje cegieł z innych krajów.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
masz cegłę, w którym to któryś z pociągów posp. jadących do Warszawy zatrzymywał się na stacji Skierniewice Rawka? TO było jakoś w połowie lat 90-tych.
[ Dodano: 2006-09-22, 01:32 ]
[ Dodano: 2006-09-22, 01:32 ]
a co w drugą stronę?Fikander pisze: Może po prostu chodziło o (dodatkowy) dowóż pracowników,
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27440
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
We wszystkich rozkładach, w których mi się chciało sprawdzać, postoje Oleńki i Kmicica są w obie strony, i wygląda to na zaszłość historyczną z czasów, kiedy te pociągi były osobowymi przyspieszonymi - Kmicic miał jeszcze w rj 95/96 postój w Radziwiłłowie Mazowieckim i jechał na kiblu
[ Dodano: 2006-09-22, 01:36 ]
Nie, w 95/96 takiego cuda nie mam. Mam za to cegłę, a nawet dwie, w której EC BWE zatrzymuje się w Wilkowie Świebodzińskim, ale to tylko błąd w druku.
Swoją drogą, podobno parę lat temu w cegle pojawił się pociąg kursujący w (8).
[ Dodano: 2006-09-22, 01:38 ]
[ Dodano: 2006-09-22, 01:36 ]
Nie, w 95/96 takiego cuda nie mam. Mam za to cegłę, a nawet dwie, w której EC BWE zatrzymuje się w Wilkowie Świebodzińskim, ale to tylko błąd w druku.
Swoją drogą, podobno parę lat temu w cegle pojawił się pociąg kursujący w (8).
[ Dodano: 2006-09-22, 01:38 ]
A w drugą stronę mogły być dogodniejsze godziny kursowania pociągów osobowych na przykład...MeWa pisze:a co w drugą stronę?
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
hmm ja pamiętam czas, kiedy to chyba tylko Kmicic w Gorzkowicach się zatrzymywał i w jedną stronę, więc pewnie nieco później to było...Fikander pisze:We wszystkich rozkładach, w których mi się chciało sprawdzać, postoje Oleńki i Kmicica są w obie strony, i wygląda to na zaszłość historyczną z czasów, kiedy te pociągi były osobowymi przyspieszonymi - Kmicic miał jeszcze w rj 95/96 postój w Radziwiłłowie Mazowieckim i jechał na kiblu
te Skierniewice Rawkę to pamiętam z takiego rozkładu, który babcia miała, a który był do nabycia na stacji Skierniewice dla pasażerów dojeżdżających do Warszawy. I zawsze mnie intrygowało, czemu dwa ranne pociągi zatrzymują się na stacji Skierniewice Rawka, a OIDP w tej chwili, w Żyrardowie już nie... I chyba nawet z czasów odjazdu było to możliwe...FIkander pisze: Nie, w 95/96 takiego cuda nie mam. Mam za to cegłę, a nawet dwie, w której EC BWE zatrzymuje się w Wilkowie Świebodzińskim, ale to tylko błąd w druku.
Swoją drogą, podobno parę lat temu w cegle pojawił się pociąg kursujący w (8).
no, ale to wtedy inna taryfa...FIkander pisze: A w drugą stronę mogły być dogodniejsze godziny kursowania pociągów osobowych na przykład...
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27440
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Z googlania na pmk wyszło, że te postoje to były sinusoidalne - raz były, raz nie, raz wychodziła na nie w połowie rj poprawka...MeWa pisze:kiedy to chyba tylko Kmicic w Gorzkowicach się zatrzymywał i w jedną stronę, więc pewnie nieco później to było...
No trudnoMeWa pisze:no, ale to wtedy inna taryfa...
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Dokopałem się do cegły z tego czasu: więc w niej do Kołobrzegu dojeżdża tylko Ex Posejdon z Warszawy przez Gdynię....
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27440
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
A 2002 może być?
Za pmk
2. Pociąg Ex "BŁĘKITNA FALA"
Poprowadzono w relacji Warszawa - Świnoujście / Kołobrzeg przez Poznań Gł.
z dzieleniem składu na stacji Stargard Szczeciński (bez grupy wagonów z
Łodzi)
Odjazd z Warszawy Centralnej o 6.10
Przyjazd do Warszawy Centralnej o 22.35
-postoje: Kutno, Konin, Poznań, Krzyż, Stargard Szczeciński., Wysoka
Kamieńska, Międzyzdroje; Białogard.
-terminy kursowania: 22.06.2002 - 01.09.2002
Za pmk
2. Pociąg Ex "BŁĘKITNA FALA"
Poprowadzono w relacji Warszawa - Świnoujście / Kołobrzeg przez Poznań Gł.
z dzieleniem składu na stacji Stargard Szczeciński (bez grupy wagonów z
Łodzi)
Odjazd z Warszawy Centralnej o 6.10
Przyjazd do Warszawy Centralnej o 22.35
-postoje: Kutno, Konin, Poznań, Krzyż, Stargard Szczeciński., Wysoka
Kamieńska, Międzyzdroje; Białogard.
-terminy kursowania: 22.06.2002 - 01.09.2002
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
hmm... ktoś może zna powód, dlaczego Vltava w RJ 99/2000 jechała przez Włoszczowę, Kielce Herbskie - Piaski, Radom, Dęblin?
Nazad jechała normalnie...
I jeszcze jedno - ciekawe jaka była frekwencja w 3 parach osobówek Drzewica - Radzice...
Nazad jechała normalnie...
I jeszcze jedno - ciekawe jaka była frekwencja w 3 parach osobówek Drzewica - Radzice...
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27440
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Na moje oko blokowałaby na CMK Krakowiankę. Choć oczywiście mogłaby ją przepuścić w Psarach, więc to może być mało wiarygodne okobohun pisze:hmm... ktoś może zna powód, dlaczego Vltava w RJ 99/2000 jechała przez Włoszczowę, Kielce Herbskie - Piaski, Radom, Dęblin?
Drzewica - Idzikowicebohun pisze:I jeszcze jedno - ciekawe jaka była frekwencja w 3 parach osobówek Drzewica - Radzice...
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Tak czy siak, po co?Fikander pisze:Drzewica - Idzikowice
No właśnieFikander pisze:Choć oczywiście mogłaby ją przepuścić w Psarach, więc to może być mało wiarygodne oko
Mamy Psary i ew. Włoszczową Płn. IMHO mogła spokojnie tam poczekać niż blokować Kielce - Radom.
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!