Rozdysponowanie taboru
Chociaż ja tu widzę inną możliwość (równie głupią), bo skoro będzie teraz 35 wozów CNG na R3, to Ostra odda całość 15xx i 14xx (również 35 sztuk), a w jednym miejscu (R3) zgromadzi się wszystkie 18xx ew. szarpaki.
Druga możliwość (mniej głupia), że przesuną 10 wozów 43xx na R2, a z R2 10 SU10 które tam są... Chociaż 10 to by się bardziej na R4 przydały.
Znaczy, ja się nie będę upierał że mam rację, ale to mi się wydaje mało ekonomiczne. Może ktoś bardziej doświadczony będzie znał genezę takich przesunięć.
Druga możliwość (mniej głupia), że przesuną 10 wozów 43xx na R2, a z R2 10 SU10 które tam są... Chociaż 10 to by się bardziej na R4 przydały.
Znaczy, ja się nie będę upierał że mam rację, ale to mi się wydaje mało ekonomiczne. Może ktoś bardziej doświadczony będzie znał genezę takich przesunięć.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Przyczyna może być zupełnie inna. Ostrobramska wysyła dużo swoich przegubów do centrum miasta, zaś solówki jeżdżą głównie po wawerskich peryferiach. Taki ruch może ma na celu zwiększenie liczby ekologicznych pojazdów w centrum. Ale to czysta spekulacja.
-
- Posty: 2148
- Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
- Lokalizacja: Wawa / Wrocław
Pandemia nie służy tym którzy podejmują takie decyzje. Zaraz się okaże że we wszystkich zakładach będą wszystkie rodzaje autobusów
Ale co ty gadasz. A Kleszczowa to gdzie wysyła gazowe solówki? Na 711, 714, 729, 733 i to MUSI wysłać, a nie tylko może. Przecież na peryferyjne linie w dalszym ciągu Ostrobramska może wysyłać starsze SU12 w postaci 14xx, 15xx i 18xx, które ma na stanie.
Ale także 122, 154, 197, 103 (może być). A nakaz taborowy na gazówki można przecież wprowadzić w każdej chwili.
Owszem, ale to nie jest Śródmieście.
Według mnie 12 zazwyczaj jeżdżą po zadupiach, przecież do obsługi centrum są 18. I na kleszczową powinna trafić całość 60 wozów MEGA.
Co jest złego w gazowcach w Wawrze? Pytam poważnie, bo gdyby się tym przewoźnicy kierowali (zadupie/nie zadupie), to nie byłoby hybryd na 220, gazowców z Michalczewskiego na liniach Bielański-Białołęckich, czy innych gazowców na liniach typu 7xx.
Co jest złego w gazowcach w Wawrze? Pytam poważnie, bo gdyby się tym przewoźnicy kierowali (zadupie/nie zadupie), to nie byłoby hybryd na 220, gazowców z Michalczewskiego na liniach Bielański-Białołęckich, czy innych gazowców na liniach typu 7xx.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 27036
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Na zasmodżonym Wawrze naprawde wszystko jedno, co leci z rury autobusu...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
W Wawrze, to akurat olbrzymi skład PM2.5 jest (kotły na węgiel), więc zgadzam się, że napęd nie ma tu żadnego wpływu. Cała dyskusja zaczęła się od tego, czy 5 innych wozów na R2 ma sens, a nie czy zabranie ich z Wawra jest słuszne czy nie. R3 to nie tylko Wawer, to spora cześć prawobrzeżnej i trochę lewobrzeżnej Warszawy. Dla mnie osobiście 5 wozów różnicy nie robi.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
No właśnie więc nie ma co się emocjonować zanadto. Ale żyjemy w takim mieście, jakim żyjemy. Zauważ, gdzie pojawiły się pierwsze autobusy niskopodłogowe? 175 (Lotnisko), gdzie pojawiły się gazowce Arrivy? (520 - Ratusz), gdzie pojawiły się elektryki? Na Trakcie Królewskim. Oczywiście to wszystko może być jeden wielki zbieg okoliczności i żaden głębszy zamysł za tym nie stoi. Ja wiem jedno - na Ostrobramskiej jest już teraz dość ciasno, więc nie wiadomo, czemu oddają krótsze autobusy, które zajmują mniej miejsca, a dostają długie, które zajmują miejsca więcej.zxcvbnm pisze: ↑18 lis 2021, 19:33W Wawrze, to akurat olbrzymi skład PM2.5 jest (kotły na węgiel), więc zgadzam się, że napęd nie ma tu żadnego wpływu. Cała dyskusja zaczęła się od tego, czy 5 innych wozów na R2 ma sens, a nie czy zabranie ich z Wawra jest słuszne czy nie. R3 to nie tylko Wawer, to spora cześć prawobrzeżnej i trochę lewobrzeżnej Warszawy. Dla mnie osobiście 5 wozów różnicy nie robi.
Generalnie, gdyby Redutowa była, to można by było te elektryki i część gazowców tam przydzielić i wtedy zwiększyło by się miejsce na pozostałych zajezdniach. Ale temat utonął i tak jak sporo osób mówi - developer trzyma rękę na pulsie. Czy ktoś z was jeszcze wierzy w Redutową? 

Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Redutowa przydałaby się, bo na innych zajezdniach jest ciasno, ale raczej nie powstanie w najbliższym czasie. "Ostrobramska" oddaje na "Kleszczową" 10 gazowych solówek.
I 10 więcej MEGA oraz zmiany obsługowe?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 27036
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Działka MZA, plan miejscowy przewiduje zajezdnię, jaki znowu deweloper?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.