Robercie, 5,5 roku temu obiecałeś pokazać swoją idealną koordynację, wciąż czekamy.pawcio pisze: ↑09 maja 2016, 8:57W tym poście http://wawkom.waw.pl/forum/viewtopic.ph ... 89#p827089 masz stworzone przeze mnie prymitywne narzędzie do tworzenia koordynacji. Nie jest ono aktualne, ale to akurat nie ma znaczenia. Masz czas do końca tygodnia, aby przedstawić swoją wersję, która zakłada idealną koordynację na wszystkich ciągach. Za każdą nieidealność będziesz miał tydzień bana. Brak przedstawienia rozwiązania oznaczać będzie naliczenie kary za każdy przypadek - łącznie 119 tygodni. Czas start!Robert 514 pisze: ↑09 maja 2016, 0:21jak widać z ZTM się pracuje bo się ma kogoś z rodziny, żaden mądry spoza rodziny tak się do pracy nie dostanie i taka jest prawda
a warszawskie talenty się marnują.... ja to chyba zacznę słać rozkłady i koordynacje . lubię się często pobawić cyferkami i nigdy mi nie wychodzi 8:2:8:2
tylko 5-5-5-5-5-5
Zmiany obsługowe - grudzień 2021
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27424
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Chyba nikt nie wspomniał w grudniowych zmianach o powrocie dodatku 07/152.
Po krótkiej przerwie za sprawą tego dodatku powróciła też Stalowa do obsługi tej linii.
Po krótkiej przerwie za sprawą tego dodatku powróciła też Stalowa do obsługi tej linii.
-
- Posty: 740
- Rejestracja: 12 cze 2012, 18:59
- Lokalizacja: Pionki/Warszawa
Od soboty 106 i 127 zamienią się końcówkami na terenie Śródmieścia. Pierwsza na Mariensztat a druga na Browarną.
-
- Posty: 2846
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
A niby czemu, u licha? Na Browarnej już jest ładowarka, a 127 nie ma nic wspólnego z Traktem Królewskim.
-
- Posty: 740
- Rejestracja: 12 cze 2012, 18:59
- Lokalizacja: Pionki/Warszawa
ZTM pisze w komunikacie o "lepszym dostosowaniu układu tras w/w linii do infrastruktury do ładowania autobusów elektrycznych".michael112 pisze: ↑16 gru 2021, 12:12A niby czemu, u licha? Na Browarnej już jest ładowarka, a 127 nie ma nic wspólnego z Traktem Królewskim.
-
- Posty: 2846
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Mam wrażenie że będzie gorsze zwłaszcza że kiedyś czytałem iż na Browarnej postawiono dwie ładowarki w takich odstępach że solówki tam się mieszczą a nie przegubowce.
127 dostanie MZA na elektryki (w związku z ładowarką właśnie), a w zamian Mobilis przejmie 521 i skrócone 114.
-
- Posty: 2846
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
A może przypadkiem 158 przestanie być na elektryczne? Bo chyba nie starczy tylu elektrycznych.
Na 127 R-1 "Woronicza" i R-4 "Stalowa"
Na 521 R-3 zostaję tylko na kursach skróconych w DP. Całki bierze Mobilis.
Na 521 R-3 zostaję tylko na kursach skróconych w DP. Całki bierze Mobilis.
Starczy bo 127 bierze "Woronicza" I "Stalowa".michael112 pisze: ↑16 gru 2021, 12:31A może przypadkiem 158 przestanie być na elektryczne? Bo chyba nie starczy tylu elektrycznych.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
-
- Posty: 740
- Rejestracja: 12 cze 2012, 18:59
- Lokalizacja: Pionki/Warszawa
A na 106 bez zmian jeżeli chodzi o obsługę?
Mobilis na 521.
Większych jajec nie mogło być, ale to oznacza, że Mercedesy Conecto G zadebiutują w tej okolicy jako plan
Większych jajec nie mogło być, ale to oznacza, że Mercedesy Conecto G zadebiutują w tej okolicy jako plan
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
A co oddają w zamian?Walas pisze: ↑16 gru 2021, 12:43Na 127 R-1 "Woronicza" i R-4 "Stalowa"
Na 521 R-3 zostaję tylko na kursach skróconych w DP. Całki bierze Mobilis.
Starczy bo 127 bierze "Woronicza" I "Stalowa".michael112 pisze: ↑16 gru 2021, 12:31A może przypadkiem 158 przestanie być na elektryczne? Bo chyba nie starczy tylu elektrycznych.
Pewnie coś przez Ostrobramską, skoro ta oddaje 521...
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Dodatkowo na 519 także pojawią się elektryki.
ZTM pisze:Zmiany przystankowe dla linii 519 i E-2 na pętli Wilanów
W związku ze skierowaniem do obsługi linii 519 autobusów elektrycznych, od dnia 18.12.2021 r. wprowadzone zostaną następujące, stałe zmiany w układzie komunikacyjnym:
519
wyłącznie w kursach skróconych do/z pętli WILANÓW:
DW.CENTRALNY – … – al. Wilanowska – Przyczółkowa – WILANÓW 08
powrót:
WILANÓW 02 – al. Wilanowska – … – DW.CENTRALNY
E-2
METRO RATUSZ-ARSENAŁ – … – al. Wilanowska – Przyczółkowa – WILANÓW 12 (przystanek krańcowy) – Przyczółkowa – Wiertnicza – zawrotka w rejonie pętli WILANÓW – Wiertnicza – Przyczółkowa – al. Wilanowska – … – METRO RATUSZ-ARSENAŁ
Od dnia 18.12.2021 r. linia 519 będzie kursowała na podstawie zaktualizowanego rozkładu jazdy.
Od dnia 20.12.2021 r. linia E-2 będzie kursowała na podstawie zaktualizowanego rozkładu jazdy.