Tabor SKM w Warszawie
Moderator: JacekM
- a/p TALENT
- Posty: 1715
- Rejestracja: 31 sie 2007, 19:06
- Lokalizacja: Flughafen Bemowo
Jak miło cofnąć się o naście lat. Powróćmy jak za dawnych lat.
ZUS fundatorem emigracji
Pierwszy Impuls 2 dla SKM Warszawa gotowy - jazdy próbne na torze testowym NEWAG
https://youtu.be/zSnmpKKKHBQ
Kilka fotek:
https://www.newag.pl/pierwszy-impuls-dl ... pokladzie/
https://youtu.be/zSnmpKKKHBQ
Kilka fotek:
https://www.newag.pl/pierwszy-impuls-dl ... pokladzie/
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Szkoda, że w tych składach nie zrobiono trzech par drzwi w członach wiszących.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
No szkoda, ale składy i tak są hybrydami między składami REGIO a AGLO
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
14WE to nawet w bezpiecznej ilości (2 składy) maja swój klimat. Ale tak. To pozwoli je wycofać.
Przydział ma być niby taki, że krótksze 4 człony będą jeździć na S2 i S3, a dłuższe 5 człony - S1.
Przydział ma być niby taki, że krótksze 4 człony będą jeździć na S2 i S3, a dłuższe 5 człony - S1.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Myślałem, że 4-człony będą łaczyć z Impulsami I?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
No co ty, możliwe to wogóle (technicznie tak, ale czy praktycznie w tym przypadku)?
Raczej krótkie składy będą jeździć parami po liniach lotniskowych (obsługa peronu na Lotnisku Chopina który jest wyraźnie krótszy, ma coś koło 150 m), a dłuższej parami na S1.
4+4 = 151,2 m
5+5 = 190 m
Raczej krótkie składy będą jeździć parami po liniach lotniskowych (obsługa peronu na Lotnisku Chopina który jest wyraźnie krótszy, ma coś koło 150 m), a dłuższej parami na S1.
4+4 = 151,2 m
5+5 = 190 m
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Ktoś coś wie?
https://www.wrphoto.eu/details.php?image_id=50808
Ciekawa okleina pojazdu czteroczłonowego SKM. Uprzedzam, że opis jest błędny
https://www.wrphoto.eu/details.php?image_id=50808
Ciekawa okleina pojazdu czteroczłonowego SKM. Uprzedzam, że opis jest błędny
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
W sumie ciekawa sprawa. Pojazd oznaczony jak w opisie zdjęcia to obecny EN78A-001 dla Kolei Małopolskich. Ten jednak już jeździ i odróżnia się m.in. kolorem wyświetlaczy czy układem drzwi. Powyższy na zdjęciu jest więc faktycznie pojazdem dla warszawskiej SKM. Być może autor pomylił po prostu oznaczenia bo pojazd czteroczłonowy dla SKM-ki był oznaczony podobnie jak ten dla KMŁ - 31WEba-001.
No to "a" odróżnia w oznaczeniu. Być może jakaś promocja środków unijnych.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2