Wiązowna i okolice
Moderator: Wiliam
Tak. Będzie też podział grupy 1 na 2 grupy - okolice Piaseczna jako 1 i okolice Otwocka jako 2. Warunki przetargu mają być takie same.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
A L50 na trasie Pl. Wolności - PKP Dąbkowizna zmieniło już status z zawieszonego na zlikwidowany?
- AdamKlocusky
- Posty: 678
- Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
- Lokalizacja: Targówek
- Kontakt:
Cały czas jest zawieszona. Pewnie w momencie uruchomienia nowej L50-ki, a starą zlikwidują.ashir pisze:A L50 na trasie Pl. Wolności - PKP Dąbkowizna zmieniło już status z zawieszonego na zlikwidowany?
Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka
W Michalinie wschodnim trochę pusto, a tam dużo domów (jednorodzinnych, ale jednak)
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Wschodni Michalin jest w większości w strefie dojścia pieszego. Poza tym nie ma głównej ulicy, którą można by wytyczyć eLkę, a jak spróbujesz dać trasę ulicami lokalnymi to ludzie będą protestować, że im autobus hałasuje.
Trasa L50 jest słaba. To nie jest trasa porządnej linii dowozowej do PKP, to trasa linii socjalnej. Lepiej wycofać ulicy 3 Maja (blisko torów) i dać dwukierunkowo do PKP Michalin (jest rondo do zawrotki).
Trasa L50 jest słaba. To nie jest trasa porządnej linii dowozowej do PKP, to trasa linii socjalnej. Lepiej wycofać ulicy 3 Maja (blisko torów) i dać dwukierunkowo do PKP Michalin (jest rondo do zawrotki).
-
- Posty: 5135
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
1 maja otwierają Majaland na części dawnego Lotniska Góraszka, a obok powstaje też centrum handlowe z kinem. Na mapie openstreetmaps widoczne są już przystanki na zachodniej jezdni serwisowej S17 [ przy ruchu zbiorkomu po jezdni wschodniej]. Więc będą chyba przynajmniej podjazdy kieszeniowe przez węzeł. Myślałem też o przyszłej L22 czy nie mogłaby kończyć pod CH.
Uruchomienie L50 (dawne L46) i L51 oraz przywrócenie L22 od 1 maja:
https://www.wtp.waw.pl/newsy/2022/04/25 ... jozefowie/
https://www.wtp.waw.pl/newsy/2022/04/25 ... jozefowie/
-
- Posty: 5135
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
Ciekawe czy wydłużą kiedyś L22 do CH Kolorowe życie/ Majaland. Majaland otwierają już 1 maja.ashir pisze: ↑25 kwie 2022, 16:30Uruchomienie L50 i L51 i przywrócenie L22 od 1 maja:
https://www.wtp.waw.pl/newsy/2022/04/25 ... jozefowie/
A Wiązowna jest zainteresowana takim wydłużeniem?
Szkoda, że nie ma mapy.ashir pisze: ↑25 kwie 2022, 16:30Uruchomienie L50 (dawne L46) i L51 oraz przywrócenie L22 od 1 maja:
https://www.wtp.waw.pl/newsy/2022/04/25 ... jozefowie/
#HermetyczneInformacje #KtoWieTenWie
Szkoda że google takie mądre, a nie wyświetli trasy jak się wkopiuje na raz te wszystkie ulice do wyszukiwarki. Lub przynajmniej podświetli te wszystkie ulice, bo z pokazaniem trasy może być problem jak dwie ulice mają ze sobą więcej niż jedno skrzyżowanie wspólne.
Na początku maja podobno otwierają jakiś park rozrywki w Góraszce. Będą jakieś wzmocnienia okresowe lub stałe?
Na początku maja podobno otwierają jakiś park rozrywki w Góraszce. Będą jakieś wzmocnienia okresowe lub stałe?
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.
Cieszy powrót L22 oraz powrót eLki do Karczewa. Natomiast trasa L50 w Józefowie to niegospodarność publicznych pieniędzy.
Przecież to aż się prosi puścić w obu kierunkach: (...) Wyszyńskiego, Nadwiślańską i Graniczną do PKP Michalin. Jeśli autobus ma dowozić do PKP to ludzie z natury i z logiki wolą jechać do stacji bliżej, a nie cofać się do poprzedniej stacji. Ponadto po co pchać autobus akurat na ulicę 3 maja, która jest dość blisko torów, a jej mieszkańcy są w dużej mierze w strefie dojścia pieszego do którejś z dwóch stacji? Józefów dostał jednokierunkowego wariantowego ogryzka.
Co do Majalandu. Tu chyba priorytetem byłoby zrobienie podjazdów wiązowskich siedemsetek.
Przecież to aż się prosi puścić w obu kierunkach: (...) Wyszyńskiego, Nadwiślańską i Graniczną do PKP Michalin. Jeśli autobus ma dowozić do PKP to ludzie z natury i z logiki wolą jechać do stacji bliżej, a nie cofać się do poprzedniej stacji. Ponadto po co pchać autobus akurat na ulicę 3 maja, która jest dość blisko torów, a jej mieszkańcy są w dużej mierze w strefie dojścia pieszego do którejś z dwóch stacji? Józefów dostał jednokierunkowego wariantowego ogryzka.
Co do Majalandu. Tu chyba priorytetem byłoby zrobienie podjazdów wiązowskich siedemsetek.
Dziś już na przystankach L50 montowane są rozkłady (mimo że nie ma ich jeszcze na stronie ZTM-u). Niestety, nie mogłem się zatrzymać i sprawdzić. Częstotliwości są znane - ciekawe, jakie są ramowe godziny kursowania? I czy kursy L50 są skoordynowane z kursami S1?
Czy ktokolwiek widział mapę z trasami nowych linii?