Warszawskie Linie Turystyczne
Moderatorzy: Poc Vocem, Wiliam
Widzę, że prom Łomianki - Nowodwory olano już całkowicie nieumieszczając go nawet w przetargu.
Linia 100 też wraca, ale na zmienionej trasie.
- AdamKlocusky
- Posty: 582
- Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
- Lokalizacja: Targówek
- Kontakt:
Czyżby przez Wybrzeże Helskie?Flash8222 pisze:Linia 100 też wraca, ale na zmienionej trasie.
Szczegóły linii turystycznych:
https://www.wtp.waw.pl/newsy/2022/04/26 ... ezon-2022/
https://www.wtp.waw.pl/newsy/2022/04/26 ... ezon-2022/
Brak map, brak folderu, brak... wszystkiego.
Bo turyści lubią czytać długie teksty o miejscach, których nie znają.
Marketing level hard, ech.
Chyba największym plusem jest możliwość zakupu biletu przez zewnętrzny serwis, a nie w archaiczny sposób - poprzez kolejkę w POPie. Tyle dobrego.
Bo turyści lubią czytać długie teksty o miejscach, których nie znają.
Marketing level hard, ech.
Chyba największym plusem jest możliwość zakupu biletu przez zewnętrzny serwis, a nie w archaiczny sposób - poprzez kolejkę w POPie. Tyle dobrego.
Cierpliwości, taki folder co roku powstaje.
Już jest.person pisze: ↑26 kwie 2022, 11:40Brak map, brak folderu, brak... wszystkiego.
Bo turyści lubią czytać długie teksty o miejscach, których nie znają.
Marketing level hard, ech.
Chyba największym plusem jest możliwość zakupu biletu przez zewnętrzny serwis, a nie w archaiczny sposób - poprzez kolejkę w POPie. Tyle dobrego.
https://www.wtp.waw.pl/warszawskie-linie-turystyczne/
Zwróciłem uwagę na przystanki:
1) ZOO jako Ratuszowa-ZOO? Taki rozległy ZP?
2) Jakie uzasadnienie jest dla Os. Panieńska? Obserwacja w postępach w budowie kładki?
- AdamKlocusky
- Posty: 582
- Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
- Lokalizacja: Targówek
- Kontakt:
Ad.1. Ta, chyba jednak nastąpi bezsensowna zmiana nazwy. Ciekawe czy pokuszą się o napisanie komunikatu o tymashir pisze:Już jest.person pisze: ↑26 kwie 2022, 11:40Brak map, brak folderu, brak... wszystkiego.
Bo turyści lubią czytać długie teksty o miejscach, których nie znają.
Marketing level hard, ech.
Chyba największym plusem jest możliwość zakupu biletu przez zewnętrzny serwis, a nie w archaiczny sposób - poprzez kolejkę w POPie. Tyle dobrego.
https://www.wtp.waw.pl/warszawskie-linie-turystyczne/
Zwróciłem uwagę na przystanki:
1) ZOO jako Ratuszowa-ZOO? Taki rozległy ZP?
2) Jakie uzasadnienie jest dla Os. Panieńska? Obserwacja w postępach w budowie kładki?
Ad.2. Raczej żadne. Zastanawiający jest dla mnie brak przystanku Dworzec Wileński na trasie 100-ki. W 2019, gdy setka jechała przez Ratuszową to przystanek ten był.
Szkoda, że 100 nadal co 45 minut i z tymi samymi 2 pojazdami. Jak na Warszawę bardzo słabo.
1. ZOO już kiedyś było na Ratuszowej, w przeciwieństwie do Ratuszowej-ZOOashir pisze:Już jest.person pisze: ↑26 kwie 2022, 11:40Brak map, brak folderu, brak... wszystkiego.
Bo turyści lubią czytać długie teksty o miejscach, których nie znają.
Marketing level hard, ech.
Chyba największym plusem jest możliwość zakupu biletu przez zewnętrzny serwis, a nie w archaiczny sposób - poprzez kolejkę w POPie. Tyle dobrego.
https://www.wtp.waw.pl/warszawskie-linie-turystyczne/
Zwróciłem uwagę na przystanki:
1) ZOO jako Ratuszowa-ZOO? Taki rozległy ZP?
2) Jakie uzasadnienie jest dla Os. Panieńska? Obserwacja w postępach w budowie kładki?
2. Port i Wisła?
ŁK
1. Kompletnie nie rozumiem. Dlaczego przystanek ZOO (z epizodem jako ZOO-Wejście Główne) nie może się nazywać ZOO? Na Ratuszowej oprócz przystanku ZOO był też w przeszłości przystanek Ratuszowa-ZOO (za skrzyżowaniem z Jagiellońską).
2. I co z tego? Nie przypominam sobie tam plaży ani terenów rekreacyjnych, dodatkowo budowana jest kładka, która dopiero ożywi ten rejon.
2. I co z tego? Nie przypominam sobie tam plaży ani terenów rekreacyjnych, dodatkowo budowana jest kładka, która dopiero ożywi ten rejon.
Dla turysty czy normalnego warszawiaka jest skierowana oferta w postaci 6905 zamiast ogórka lub innego cenniejszego pojazdu? Dla turysty wszystkie kursy odbywają się bez udziału przewodnika (15 lat temu już były kursy z przewodnikiem, również w języku angielskim!)? Dlaczego co roku tylko co 45 minut? Dla turysty czy normalnego warszawiaka jest ograniczona oferta tylko do 2 autobusów, które poza sytuacjami awaryjnymi jeżdżą na stałe? Flota zabytkowych pojazdów KMKM i MZA jest tak ogromna, że potencjał tej linii jest marnowany. Bardzo udanym projektem była wawerska wakacyjna linia turystyczna w 2016 roku. Szkoda, że w kolejnych latach nie było kontynuacji.
Tak, z pewnością Ikarus z 1994 roku dla większości pasażerów jest atrakcyjniejszy od MEXa z 1977 roku. Aż dziwne, że nikt nie wpadł na pomysł komercyjnych wycieczek Ikarusami po Warszawie, prawda? Bardzo ciekawy jestem Twojego uzasadnienia, mógłbyś przedstawić? Jak również co byłoby złego w zróżnicowaniu taboru obsługującego 100?