171 pojedzie na OSG, bo to najbliższa sensowna pętla. Ile brygad byś odzyskał dzięki połączeniu?
Jaki sens byłby z likwidacji smoka 112, jeśli stworzono by smoka 177+171?
Moderator: Wiliam
171 pojedzie na OSG, bo to najbliższa sensowna pętla. Ile brygad byś odzyskał dzięki połączeniu?
Taki sam, jak stworzenie nowego 167. Z tym że ten (177+171) miałby więcej sensu, byłoby dobre połączenie międzydzielnicowe. Okaże się w praniu, jak będą pracowały linie od 16 lipca na nowych odcinkach.
W przyszłości należy się spodziewać skracania 177 w miarę postępu metra, aż do ostatecznego skrócenia do Metro Połczyńska.
Czyli nic od strony Połczyńskiej, z Lazurowej by nie skręcało w Człuchowską? Coś zostawią, tylko nie wiadomo, czy będzie to obecne 177, czy jakaś inna linia, jadąca od metra Karolin lub metra Chrzanów. Tak się zmienia układ komunikacyjny, że takie gdybanie, to obecnie s-f. Ja jeszcze 15/20 lat temu, byłem pewien, że ulicą Górczewską, od ulicy Młynarskiej do ulicy Powstańców Śląskich, będzie wybudowana trasa, na linie tramwajową.Andrzej pisze: ↑04 lip 2022, 14:09W przyszłości należy się spodziewać skracania 177 w miarę postępu metra, aż do ostatecznego skrócenia do Metro Połczyńska.
Zmiany dla licznie powstających osiedli przy ul. Posag 7 Panien są korzystne. Obecnie mają tylko rzadkie 177 i R3. Po zmianach zyskają dojazd do M2 i 207 dojazd do PKP Ursus gdzie oferta pociągów jest wyraźnie lepsza niż R3.
A gdyby zostawili 112, to byłoby o dwa argumenty mniej. A gdyby 109... i tak dalej.fraktal pisze: ↑04 lip 2022, 22:18https://tustolica.pl/bemowo-bez-autobus ... ndal_88406
Nie żeby mnie ktoś pytał, ale mogli zostawić jednak 122, byłby jeden argument dla radnych mniej.
O!bartoni722 pisze: ↑05 lip 2022, 10:38Z konsultacji wyniesiono całkiem sporo postulowanych relacji, tylko nie pod tymi numerkami do których jesteśmy przyzwyczajeni.
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka