Komunikacja w trakcie budowy M2 (część zachodnia)

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8392
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 04 lip 2022, 13:26

Bon Jovi pisze:
04 lip 2022, 12:59
Ja widzę. Linie się ładnie ze sobą będą spotykały, końcówkę z 171 z os. Górczewska, zastąpiło by częste 249, końcówkę linii 177, będą i tak realizowały tramwaje. W przyszłości obie linie, ładnie można będzie ze sobą połączyć.
171 pojedzie na OSG, bo to najbliższa sensowna pętla. Ile brygad byś odzyskał dzięki połączeniu?
Jaki sens byłby z likwidacji smoka 112, jeśli stworzono by smoka 177+171?

Awatar użytkownika
Bon Jovi
Posty: 753
Rejestracja: 25 maja 2010, 18:05
Lokalizacja: Warszawa - Srodmiescie

Post autor: Bon Jovi » 04 lip 2022, 13:33

person pisze:
04 lip 2022, 13:26
Bon Jovi pisze:
04 lip 2022, 12:59
Ja widzę. Linie się ładnie ze sobą będą spotykały, końcówkę z 171 z os. Górczewska, zastąpiło by częste 249, końcówkę linii 177, będą i tak realizowały tramwaje. W przyszłości obie linie, ładnie można będzie ze sobą połączyć.
171 pojedzie na OSG, bo to najbliższa sensowna pętla. Ile brygad byś odzyskał dzięki połączeniu?
Jaki sens byłby z likwidacji smoka 112, jeśli stworzono by smoka 177+171?
Taki sam, jak stworzenie nowego 167. Z tym że ten (177+171) miałby więcej sensu, byłoby dobre połączenie międzydzielnicowe. Okaże się w praniu, jak będą pracowały linie od 16 lipca na nowych odcinkach.
"Livin' On A Prayer"
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25373
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 04 lip 2022, 14:03

Cały czas masz główny zysk, że linia Bielany-Bemowo staje się niezależna od S8. Ale poza tym bez sensu.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Andrzej
Posty: 1519
Rejestracja: 15 gru 2005, 22:11

Post autor: Andrzej » 04 lip 2022, 14:09

Bon Jovi pisze:
04 lip 2022, 12:59
Ja widzę. Linie się ładnie ze sobą będą spotykały, końcówkę z 171 z os. Górczewska, zastąpiło by częste 249, końcówkę linii 177, będą i tak realizowały tramwaje. W przyszłości obie linie, ładnie można będzie ze sobą połączyć.
W przyszłości należy się spodziewać skracania 177 w miarę postępu metra, aż do ostatecznego skrócenia do Metro Połczyńska.
Zmiany dla licznie powstających osiedli przy ul. Posag 7 Panien są korzystne. Obecnie mają tylko rzadkie 177 i R3. Po zmianach zyskają dojazd do M2 i 207 dojazd do PKP Ursus gdzie oferta pociągów jest wyraźnie lepsza niż R3.

Autobus Czerwon
Posty: 4114
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 04 lip 2022, 14:10

Jestem bardzo ciekaw jak obecność 207 na P7P, która w pierwotnej wersji projektu nie była planowana, odbije się na częstotliwości 177.

Awatar użytkownika
Bon Jovi
Posty: 753
Rejestracja: 25 maja 2010, 18:05
Lokalizacja: Warszawa - Srodmiescie

Post autor: Bon Jovi » 04 lip 2022, 16:46

Andrzej pisze:
04 lip 2022, 14:09
Bon Jovi pisze:
04 lip 2022, 12:59
Ja widzę. Linie się ładnie ze sobą będą spotykały, końcówkę z 171 z os. Górczewska, zastąpiło by częste 249, końcówkę linii 177, będą i tak realizowały tramwaje. W przyszłości obie linie, ładnie można będzie ze sobą połączyć.
W przyszłości należy się spodziewać skracania 177 w miarę postępu metra, aż do ostatecznego skrócenia do Metro Połczyńska.
Zmiany dla licznie powstających osiedli przy ul. Posag 7 Panien są korzystne. Obecnie mają tylko rzadkie 177 i R3. Po zmianach zyskają dojazd do M2 i 207 dojazd do PKP Ursus gdzie oferta pociągów jest wyraźnie lepsza niż R3.
Czyli nic od strony Połczyńskiej, z Lazurowej by nie skręcało w Człuchowską? Coś zostawią, tylko nie wiadomo, czy będzie to obecne 177, czy jakaś inna linia, jadąca od metra Karolin lub metra Chrzanów. Tak się zmienia układ komunikacyjny, że takie gdybanie, to obecnie s-f. Ja jeszcze 15/20 lat temu, byłem pewien, że ulicą Górczewską, od ulicy Młynarskiej do ulicy Powstańców Śląskich, będzie wybudowana trasa, na linie tramwajową.
"Livin' On A Prayer"
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.

fraktal
Posty: 5484
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 04 lip 2022, 22:18

https://tustolica.pl/bemowo-bez-autobus ... ndal_88406

Nie żeby mnie ktoś pytał, ale mogli zostawić jednak 122, byłby jeden argument dla radnych mniej.

Poziom artykułu nie wymaga chyba komentarza.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8392
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 05 lip 2022, 9:40

fraktal pisze:
04 lip 2022, 22:18
https://tustolica.pl/bemowo-bez-autobus ... ndal_88406
Nie żeby mnie ktoś pytał, ale mogli zostawić jednak 122, byłby jeden argument dla radnych mniej.
A gdyby zostawili 112, to byłoby o dwa argumenty mniej. A gdyby 109... i tak dalej.

fraktal
Posty: 5484
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 05 lip 2022, 10:22

122 to całkiem niezła linia, ciesząca się zainteresowaniem i nie jest dublem metra. A to są radni dzielnicy, a ZTM to miejska komórka, więc współpraca z radnymi jest chyba wskazana. Za wszystko i tak odpowiada dyrektor jak przyjdzie co do czego. Zwłaszcza, że jeszcze przed nami Bródno i Targówek.

reserved
Posty: 14623
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 05 lip 2022, 10:28

Tak się zastanawiam czy naprawdę nikt nie jest w stanie wpłynąć na ZTM i na to bezmyślne psucie komunikacji? Przecież to można podpiąć pod świadome działanie na szkodę pasażerów. W jakim celu te konsultacje w ogóle się odbyły? Po co ludzie z ZTM tyle godzin siedzieli na tych wideokonferencjach i rozmawiali z ludźmi skoro z góry wiadomo było że i tak zrobią po swojemu? Nie lepiej pieniądze wydane na konsultacje spożytkować inaczej niż na tę propagandę sukcesu?

bartoni722
Posty: 12141
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 05 lip 2022, 10:38

Z konsultacji wyniesiono całkiem sporo postulowanych relacji, tylko nie pod tymi numerkami do których jesteśmy przyzwyczajeni.

Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka

I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8392
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 05 lip 2022, 10:41

fraktal pisze:
05 lip 2022, 10:22
122 to całkiem niezła linia, ciesząca się zainteresowaniem i nie jest dublem metra.
Jest też bardzo niepunktualna i jest duże ryzyko, że ludzie nie jeżdżą całą trasą, tylko odcinkowo.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8392
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 05 lip 2022, 10:41

bartoni722 pisze:
05 lip 2022, 10:38
Z konsultacji wyniesiono całkiem sporo postulowanych relacji, tylko nie pod tymi numerkami do których jesteśmy przyzwyczajeni.

Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
O!

Awatar użytkownika
Bon Jovi
Posty: 753
Rejestracja: 25 maja 2010, 18:05
Lokalizacja: Warszawa - Srodmiescie

Post autor: Bon Jovi » 05 lip 2022, 10:51

ZTM będzie się przyglądał zmianom, które wejdą od 16 lipca. Może cos skorygują, uzbroić się trzeba w cierpliwość. Żaden układ komunikacyjny, nie jest na stałe. Radni, swoja drogą i tak będą wysyłać pisma. Trzeba się dostosować, do tego co będzie. Obecnie, nie ma podanych rozkładów jazdy i częstotliwości kursowania linii, co też pewnie niepokoi wielu pasażerów, bo nie wiadomo czego się spodziewać.
"Livin' On A Prayer"
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27407
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 05 lip 2022, 12:48

Czy kiedyś częstotliwości tych potworlinii zostaną ujawnione, czy trzeba czekać do 16 lipca i rozkładów?
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

ODPOWIEDZ