No jasne, co wtedy mogłoby pójść nie tak...
Warszawskie Linie Turystyczne
Moderatorzy: Poc Vocem, Wiliam
Wtedy będą żale, że Biuro Marketingu nie zna specyfiki transportu i w ogóle dla marketingu (lol) przekreśla historię i znaczenie historyczno-transportowe danej linii
Akurat nie o nim myślałem, ale anyway.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
Dzisiaj w jednym z wozów na linii 100, nr boczny 6930, była tablica boczna z błędnymi przystankami. Trochę to kiepskie.
Pozdrawiam
Tak to jest, jak się bierze pojazd zastępczy i nie czyta tablicy. Jaki był wariant trasy?
A dlaczego zajezdnia nie przygotowała tablicy? Przecież trudno założyć, że 4617 od maja do września przejeździ wszystkie kursy i prędzej czy później musi się zdarzyć zastępstwo, a rezerwą jest 6930. Znowu jako Warszawa wypadamy słabo. Kraków potrafi do jednorazowej linii na KLM za zdefektowany zabytek przysłać inny z pełną dekoracją liniową, pomimo tego, że przynajmniej oficjalnie pojazd nie pełnił rezerwy. A w Warszawie linia turystyczna kursuje przez 5 miesięcy, 2 dni w tygodniu i zajezdnia nie widzi potrzeby przygotowania tablicy dla pojazdu rezerwowego?
W sytuacji awaryjnej najważniejsze jest, żeby rezerwa wyjechała jak najszybciej i włączyła się do ruchu bez strat. To czy przystanki na koralikach się zgadzają to sprawa trzeciej kolejności. Możesz złożyć swoje CV do MZA, może Cie przyjmą i spróbujesz swoich sił w tym zakresie.ashir pisze: ↑15 maja 2022, 21:33A dlaczego zajezdnia nie przygotowała tablicy? Przecież trudno założyć, że 4617 od maja do września przejeździ wszystkie kursy i prędzej czy później musi się zdarzyć zastępstwo, a rezerwą jest 6930. Znowu jako Warszawa wypadamy słabo. Kraków potrafi do jednorazowej linii na KLM za zdefektowany zabytek przysłać inny z pełną dekoracją liniową, pomimo tego, że przynajmniej oficjalnie pojazd nie pełnił rezerwy. A w Warszawie linia turystyczna kursuje przez 5 miesięcy, 2 dni w tygodniu i zajezdnia nie widzi potrzeby przygotowania tablicy dla pojazdu rezerwowego?
Ale co takiego awaryjnego jest w wyjeździe planowej rezerwy?
Od najbliższego weekendu wybrane kursy linii tramwajowej T będą realizowane na trasie Banacha - Czynszowa. Na pętli Banacha będzie obowiązywać wspolny przystanek z linią 14.
Socjal co 3h?Bywalec pisze:Od najbliższego weekendu wybrane kursy linii tramwajowej T będą realizowane na trasie Banacha - Czynszowa. Na pętli Banacha będzie obowiązywać wspolny przystanek z linią 14.
ŁK
Dostęp do socjalu. Od tego tygodnia nie działa już ekspedycja na pl. Narutowicza.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem