Z jakiej przyczyny postój trwa dłużej? Jakoś nie wierzę, żeby były tłumy chętnych do jazdy do Centrum 03, które trzeba wyrzucać? Może wystarczyłoby, żeby Kleszczowa na te dodatki dostała obowiązek wypuszczania wozów z elektrodechami?mb112 pisze: ↑29 lip 2022, 13:45Nie wiem gdzie to wpisać, ale może tutaj.
Co to za głupi pomysł że dodatki na 517 rano kończą na przystanku Metro Świętokrzyska 03 ? Zatoka tego przystanku przecina pas rowerowy, ruch rowerów w tym miejscu jest duży, więc jakikolwiek postój dłużej niż to konieczne nie jest wskazany. Zresztą przecież i tak zjazdy na Kleszczową prowadzą dalej w prawo Marszałkowską to co za problem żeby kończyły na standardowym krańcu ?
Absurdy rozkładowe
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
A jakie autobusy na Kleszczowej nie mają elektrodech? Już nie wspominając o tym, że dodatki z R-2 powinny zjeżdżać liniowo z Centrum do przystanku Zajezdnia Kleszczowa. O godz. 8-9 puste z pewnością nie będą jechały.
Nie wiem dlaczego, ale widuję że jednak stoją chwilę dłużej niż standardowa obsługa przystanku, a w tym miejscu to naprawdę kłopotliwe.
No i właśnie, powinny w ogóle przecież na Kleszczową jechać rozkładowo, a nie na pusto.
No i właśnie, powinny w ogóle przecież na Kleszczową jechać rozkładowo, a nie na pusto.
Co do elektrodech na Kleszczowej to nie wiem - nie śledzę na tyle wszelakich przerzutów i przemeblowań. Staram się za to rozumieć potrzebę organizatora w zakresie elastyczności obsługi tych dodatków (możliwości jej zmiany bez ruszania rozkładu). Nie widzę też żadnego rozsądnego uzasadnienia dla tych przydługich postojów, więc problem pewnie jest w ludziach (kierowcach), a to oznacza, że powinno dać się go rozwiązać bez zmian rozkładowych - ot co.
Od dawna na Kleszczowej wszystkie pojazdy są wyposażone w elektrodechy. I o jakiej elastyczności obsługi tych dodatków mówisz? Do każdego zakładu MZA wygodnie zjedziesz z Centrum 03, do każdego.kveld pisze: ↑29 lip 2022, 15:34Co do elektrodech na Kleszczowej to nie wiem - nie śledzę na tyle wszelakich przerzutów i przemeblowań. Staram się za to rozumieć potrzebę organizatora w zakresie elastyczności obsługi tych dodatków (możliwości jej zmiany bez ruszania rozkładu). Nie widzę też żadnego rozsądnego uzasadnienia dla tych przydługich postojów, więc problem pewnie jest w ludziach (kierowcach), a to oznacza, że powinno dać się go rozwiązać bez zmian rozkładowych - ot co.
Na końcowym przystanku należy spisać licznik, wpisać godzinę przyjazdu, sprawdzić czy wszyscy opuścili pojazd, czy okna pozamykane itd.. Ja dodatkowo też uzupełniam kartę usterek, czasami też sprawdzam najlepszą trasę na zjazd. Choć akurat jak końcowy przystanek mam w miejscu gdzie mogę komuś utrudnić jakiś przejazd (patrz np. P+R Al. Krakowska 17 - ten prostopadle do peronów) to zwracam uwagę na to czy coś jedzie za mną i w razie potrzeby po prostu sobie jadę na jakiś najbliższy przystanek na trasie gdzie nie blokując nikogo kończę formalności.kveld pisze: ↑29 lip 2022, 14:36Z jakiej przyczyny postój trwa dłużej? Jakoś nie wierzę, żeby były tłumy chętnych do jazdy do Centrum 03, które trzeba wyrzucać? Może wystarczyłoby, żeby Kleszczowa na te dodatki dostała obowiązek wypuszczania wozów z elektrodechami?mb112 pisze: ↑29 lip 2022, 13:45Nie wiem gdzie to wpisać, ale może tutaj.
Co to za głupi pomysł że dodatki na 517 rano kończą na przystanku Metro Świętokrzyska 03 ? Zatoka tego przystanku przecina pas rowerowy, ruch rowerów w tym miejscu jest duży, więc jakikolwiek postój dłużej niż to konieczne nie jest wskazany. Zresztą przecież i tak zjazdy na Kleszczową prowadzą dalej w prawo Marszałkowską to co za problem żeby kończyły na standardowym krańcu ?
Dlaczego autobus przejazdem technicznym musi zjeżdżać z zamkniętymi oknami i bez usterek? Nie można tego zrobić na zakładzie?
ŁK
Tak samo dla mnie absurdem jest zjazd jako PT z Pruszkowa na 817...
Już mogłoby po trasie do Łopuszańskiej.
Już mogłoby po trasie do Łopuszańskiej.
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
Faktycznie, podczas tankowania nie można zamknąć okien, stojąc w korku do OC nie można odpisać usterek. Tak bezpodstawne blokowanie przystanku jest problemem.
Zawsze się znajdzie czas na zajezdni.
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
- vernalisadonis
- Posty: 3212
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
Jak się śpieszę na autobus po pracy to:
- Zamykam okna wcześniej
- Usterki, kilometry (krańcowe) odpisuję na światłach.
- Wcześniej się spakuję i ubiorę
Jak mam więcej czasu to na spokojnie wszystko na zajezdni.
- Zamykam okna wcześniej
- Usterki, kilometry (krańcowe) odpisuję na światłach.
- Wcześniej się spakuję i ubiorę
Jak mam więcej czasu to na spokojnie wszystko na zajezdni.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Kraków, 19.10.2024 mc339/4A/178
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Kraków, 19.10.2024 mc339/4A/178
Komunikacja miejska oraz kolej
Napisałem od razu do ZTM o tych dodatkach na 517, zobaczymy czy to zmienią, bo moim zdaniem naprawdę nie ma problemu, aby kończyły na Centrum 03, nawet jakby kiedyś z powrotem miała Stalowa to przejąć.
Generalnie rozumiem, jeśli np. na 172 kursy zjazdowe na Kleszczową są do Beresteckiej, bo z pętli pod Blue City nie da się wyjechać w Aleje w stronę Kleszczowej, ale tutaj to nie ten przypadek.
No i faktycznie też w drugą stronę - bez sensu są zjazdy PT na pusto przez pół miasta po trasie danej linii, kiedy mogłyby z pasażerami.
Generalnie rozumiem, jeśli np. na 172 kursy zjazdowe na Kleszczową są do Beresteckiej, bo z pętli pod Blue City nie da się wyjechać w Aleje w stronę Kleszczowej, ale tutaj to nie ten przypadek.
No i faktycznie też w drugą stronę - bez sensu są zjazdy PT na pusto przez pół miasta po trasie danej linii, kiedy mogłyby z pasażerami.
Dla kogo jest problemem i dlaczego?
Teoretycznie tak. W praktyce to dodawanie sobie obowiązków których i tak przy okazji OC jest sporo. Każdy ma jakieś swoje przyzwyczajenia jak mu wygodniej. Ale przyznam że lekko nie dowierzam w to co czytam że problemem jest to, że kierowca po ostatnim kursie stoi te 20-30 sekund na przystanku i załatwia formalności związane z końcem trasy.
Napisałem kawałek wyżej, dlaczego to jest problemem w przypadku tego konkretnego przystanku Metro Świętokrzyska 03 - bo zatoka przecina pas rowerowy. Tak zorganizowanych przystanków nie ma dużo, więc naprawdę nie jest dobrym pomysłem robienie z nich przystanków końcowych.