Kolej w aglomeracji warszawskiej
Moderator: JacekM
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27424
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Może być mało, choć w sumie nie wiem:) ale jednak uważam, że strefować podaż należy zagęszczając takt właśnie, a nie zmieniając zestawienie po trasie + jak zawsze dzielenie wygląda sexy, a łączenie już nie do końca + wolę zafundować Górze hipotetyczne 15' więcej niż Warce 5' więcej.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
W czym podłoga w Impulsach jest lepsza od podłogi w ER160 w kontekście niskich peronów w Czachówku Wsch. i Górze K.?
Między 45WE, a ER160 w wysokości podłogi różnicy nie ma, mogą jeździć zamieniennie niemalże.
Mówiłem że będą jaja z tym kontraktem jak i z Celestynowem (o co była toczona piana w necie i będzie znów, ale w kontekście połączeń do GK).
Do Nasielska (lub Modlina) są głównie RL, a RL po powrocie na Chopina nie mogą być obsługiwane ER160, bo nie zmieszczą się na peronie w 2-paku. Z drugiej strony połączeń do GK, takich które nie łączą się z inną linią nie jest wiele. Na 15 składów będzie jeszcze niższe wykorzystanie Flirtów niż na LK7-LK3, a mało tego - gdyby nie ten ruch z wydzielonym połączeniem do GK - wykorzystanie tych Flirtów byłoby wręcz zerowe, oprócz kilku pojedynczych kursów. Problem ten sam - nie właściwe relacje w projekcie unijnym. Czy naprawdę nie można było kupić 55 składów do obsługi WOF jak zrobiło to SKM bez sztywnych relacji (6 składów jest z finansowania regionalnego)?
Suski z CUPTem porozmawia XD
Nie liczę wniosków KM o zmianę warunków dofinansowania. Jedyne co się udało to wydłużenie do Łowicza, ze względów na remont (czasowe, ale dobrze wiemy, że raczej aż do końca okresu trwałości będzie to trwać), oraz jeden EZT na Grodzisk - Zielonka - Piaseczno
Mówiłem że będą jaja z tym kontraktem jak i z Celestynowem (o co była toczona piana w necie i będzie znów, ale w kontekście połączeń do GK).
Do Nasielska (lub Modlina) są głównie RL, a RL po powrocie na Chopina nie mogą być obsługiwane ER160, bo nie zmieszczą się na peronie w 2-paku. Z drugiej strony połączeń do GK, takich które nie łączą się z inną linią nie jest wiele. Na 15 składów będzie jeszcze niższe wykorzystanie Flirtów niż na LK7-LK3, a mało tego - gdyby nie ten ruch z wydzielonym połączeniem do GK - wykorzystanie tych Flirtów byłoby wręcz zerowe, oprócz kilku pojedynczych kursów. Problem ten sam - nie właściwe relacje w projekcie unijnym. Czy naprawdę nie można było kupić 55 składów do obsługi WOF jak zrobiło to SKM bez sztywnych relacji (6 składów jest z finansowania regionalnego)?
Suski z CUPTem porozmawia XD
Nie liczę wniosków KM o zmianę warunków dofinansowania. Jedyne co się udało to wydłużenie do Łowicza, ze względów na remont (czasowe, ale dobrze wiemy, że raczej aż do końca okresu trwałości będzie to trwać), oraz jeden EZT na Grodzisk - Zielonka - Piaseczno
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
A po co właściwie zrobiono „za krótkie perony” na Chopinie? 3x3 kible wejdą?
Btw 10 wagonów to się chyba też nie zmieści na Wileńskim.
Btw 10 wagonów to się chyba też nie zmieści na Wileńskim.
ŁK
Pisałem już o tym, ale stojące w postojowych przy Zachodniej dwa Flirty od 7:30 do 16 najlepiej pokazują ich wykorzystanie.... Ale KM lubią wrzucać zdjęcia nowego taboru w postojowych
Nowy tabor trzeba z szacunkiem, nie może się przemęczać
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
213 m, wchodzi z zapasem
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Przede wszystkim tabor będący cały dzień poza domem jest jakby w użyciu.
ŁK
Jako pasażer mam jakby inne zdanie w tej kwestii
Nowy tabor to chyba do domu nie musi zbyt często zaglądać.
Jakaś paranoja, że tabor stoi pod płotem bo wymyśla się obiegi, które tylko jakiś staroć może obsłużyć.
Nowy tabor to chyba do domu nie musi zbyt często zaglądać.
Jakaś paranoja, że tabor stoi pod płotem bo wymyśla się obiegi, które tylko jakiś staroć może obsłużyć.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26847
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
No ja w Monachium nie zauważyłem po 5' straty na kazdym łączeniu BOBa, a są nawet dwa (łączonym S-Bahnem nie jechałem akurat). No ale w MUC nie mają PLK.fik pisze: ↑13 lip 2022, 21:24Może być mało, choć w sumie nie wiem:) ale jednak uważam, że strefować podaż należy zagęszczając takt właśnie, a nie zmieniając zestawienie po trasie + jak zawsze dzielenie wygląda sexy, a łączenie już nie do końca + wolę zafundować Górze hipotetyczne 15' więcej niż Warce 5' więcej.
Wydajemisie, że do Warku impuls/flirt3 by jednak starczył, jedyny tłok na linii radomskiej jaki trafiam to jednak w pociągach w pełnej relacji, zwłaszcza jak jedzie jeden EN71 xD
Moja osobista hipoteza jest taka, że projektant zapomniał o zasypce na końcu toru (albo projektował inne rozwiązanie, ale wg PLK niedałosię), bo bez zasypki wychodzi normalne 200 metrów.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27424
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Jak w Czachówku podzielą tory dodatkowe semaforami na pół i umożliwią korzystanie z jednej krawędzi dwóm pociągom to pogadamy.Glonojad pisze: ↑14 lip 2022, 21:00No ja w Monachium nie zauważyłem po 5' straty na kazdym łączeniu BOBa, a są nawet dwa (łączonym S-Bahnem nie jechałem akurat). No ale w MUC nie mają PLK.fik pisze: ↑13 lip 2022, 21:24Może być mało, choć w sumie nie wiem:) ale jednak uważam, że strefować podaż należy zagęszczając takt właśnie, a nie zmieniając zestawienie po trasie + jak zawsze dzielenie wygląda sexy, a łączenie już nie do końca + wolę zafundować Górze hipotetyczne 15' więcej niż Warce 5' więcej.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Dlaczego na stronie WTP zrezygnowano z zamieszczania rozkładów Kolei Mazowieckich i WKD w przyjaznym i przejrzystym ztm-owym standardzie?
Obecnie są tylko linki.
Kolejny krok na minus.
Obecnie są tylko linki.
Kolejny krok na minus.
- AdamKlocusky
- Posty: 590
- Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
- Lokalizacja: Targówek
- Kontakt:
Prawdę mówiąc to rozkład i tak był tylko do końca 2. strefy biletowej. Jakkolwiek by nie było to tak, zmiana na gorsze.Andrzej pisze:Dlaczego na stronie WTP zrezygnowano z zamieszczania rozkładów Kolei Mazowieckich i WKD w przyjaznym i przejrzystym ztm-owym standardzie?
Obecnie są tylko linki.
Kolejny krok na minus.
Outsourcing czyli zrzucenie problemu aktualizowania rozkładów na operatorów...
Mobilempk nadal wyświetla te linie, więc w plikach RA muszą być dodane.
Mobilempk nadal wyświetla te linie, więc w plikach RA muszą być dodane.
Jaki outsourcing, skoro są odsyłacze do ŹRÓDEŁ? Jeśli już, to ZTM był obiektem outsourcującym RJ do strawnych postaci...