A dziĹ na Centralnym... czyli o Kasjerkach ;)
Moderator: JacekM
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27672
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Żeby jeździć po sieci KM to jest bilet sieciowy KM, tańszy od WBS i zapewne chętniej wykorzystywany. Wykorzystanie tego drugiego zatem jest ograniczone do przypadków, kiedy ktoś chce pojechać naprawdę daleko wieloma przewoźnikami (powyżej 400 km w jedną stronę) lub średnio daleko w dwie strony jednego dnia, przy okazji nie mogąc skorzystać z największego przewoźnika regionalnego w kraju. W efekcie liczba potencjalnie popularnych relacji, w których ten bilet jest naprawdę praktyczny, wynosi w przypadku Radomia dokładnie 1.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
![(-(](./images/smilies/eusa_snooty.gif)
- TranslatorPS
- Posty: 654
- Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
- Lokalizacja: スハ・ベスキツカ乗務区
Mam jednakowoż wrażenie, że zanim WBS zdrożał z 38 zł do 49 zł, to był on tańszy niż dobówka KM, inaczej bym na nim nie jechał z Radomia do Warszawy i z powrotem w listopadzie ub.r. (oczywiście wtedy i tak mogłem był pojechać jeszcze taniej, ale kompletnie wyleciała mi z głowy ulga KM-35), więc w kontekście historycznym...
Poza tym teraz właśnie przypomniało mi się, jak miesiąc temu kierownik w pociągu ŁKA Radom-Łódź równo jechał po kasjerkach (chyba radomskich), że sprzedały bilety wieloosobowe o wiele droższe, niż powinny, ponieważ nie zawierały ulgi na drugą i dalszą osobę. Zważywszy na ilość połączeń ŁKA w Radomiu - całe dwa odjazdy na tydzień - to w sumie rozumiem, ale i tak niesmak pozostaje.
Poza tym teraz właśnie przypomniało mi się, jak miesiąc temu kierownik w pociągu ŁKA Radom-Łódź równo jechał po kasjerkach (chyba radomskich), że sprzedały bilety wieloosobowe o wiele droższe, niż powinny, ponieważ nie zawierały ulgi na drugą i dalszą osobę. Zważywszy na ilość połączeń ŁKA w Radomiu - całe dwa odjazdy na tydzień - to w sumie rozumiem, ale i tak niesmak pozostaje.
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57AKŁ-1044 > ROJ 41212, 25.11.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57AKŁ-1044 > ROJ 41212, 25.11.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023