Ciekawa teoria. Przemyśl ją. Wskaż np. palcem (linkiem) przegubowe Autosany które zostały zbudowane na licencji Solbusa (przed terminem składania ofert w tym przetargu).
Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje
- ZielonyJamnik
- Posty: 718
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
@alojz nie jestem dobry w rozumieniu przepisów, ale tam nic nie ma o doświadczeniu, przynajmniej nie wprost
Mkną po koleinach zielone jamniki...
A fragment o zdolnościach technicznych?
- ZielonyJamnik
- Posty: 718
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Na mój rozum, odnosi się to do planów technicznych, a nie doświadczenia, ale może się mylę
Mkną po koleinach zielone jamniki...
To dotyczy właśnie spełnienia warunków udziału w przetargu, czyli "doświadczenia".ZielonyJamnik pisze: ↑16 wrz 2022, 11:33Na mój rozum, odnosi się to do planów technicznych, a nie doświadczenia, ale może się mylę
Przeczytaj sobie fragment ustawy np. począwszy od art. 112 - wtedy załapiesz ciąg logiczny.
https://dziennikustaw.gov.pl/D2021000112901.pdf
- ZielonyJamnik
- Posty: 718
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Okej, dzięki za wyjaśnienie.
Nie zmienia to faktu, że można było jakoś lepiej zabezpieczyć kontakt. W Słupsku od lat wygrywa Scania i jakoś się da to na legalu zrobić.
Jeśli MZA zażąda pieniędzy za kary, (a sytuacja finansowa spółki do tego zachęca), to może być koniec Autosana bez rządowej kroplówki. Przypominam, że oni nie mieli swego czasu pieniędzy nawet na materiały do wykonania prototypu.
Nie zmienia to faktu, że można było jakoś lepiej zabezpieczyć kontakt. W Słupsku od lat wygrywa Scania i jakoś się da to na legalu zrobić.
Jeśli MZA zażąda pieniędzy za kary, (a sytuacja finansowa spółki do tego zachęca), to może być koniec Autosana bez rządowej kroplówki. Przypominam, że oni nie mieli swego czasu pieniędzy nawet na materiały do wykonania prototypu.
Mkną po koleinach zielone jamniki...
To ciekawe co pisze Beni, bo od chłopaków z Sanoka można dowiedzieć się, że wina leży po stronie MZA. Ponoć MZA nie ma ludzi do odbiorów, a cały plac jest zastawiony przegubami.
Podobny przypadek był zdaje się w przypadku MPK Rzeszów i dostawy 60 gazowych solówek, też opóźniono dostawę wybranych autobusów na prośbę przewoźnika.
Patrząc na ceny gazu LNG i CNG to byłaby nawet dość słuszna strategia. Każdy dzień z mniejszą liczbą gazowców w ruchu to mniejsze straty dla spółki.
-
- Posty: 4131
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
CIEKAWE DLACZEGOZielonyJamnik pisze: ↑16 wrz 2022, 15:47W Słupsku od lat wygrywa Scania i jakoś się da to na legalu zrobić.
Transport Publiczny, 13.09.2022 pisze: Tylko jedna oferta wpłynęła w przetargu na dostawę dwóch autobusów elektrycznych dla MZK Słupsk. Obyło się bez zaskoczenia, a jedyną ofertę złożyła Scania, która regularnie wygrywa słupskie przetargi na dostawę taboru autobusowego.
Transport Publiczny, 26.05.2020 pisze: MZK w Słupsku otworzył oferty w przetargu na zakup pięciu autobusów 12-metrowych zasilanych olejem napędowym. Na dostawy przeznaczono szczęść miesięcy. O zamówienie ubiega się wyłącznie Scania.
Transport Publiczny, 19.01.2018 pisze: MZK w Słupsku otworzył oferty w przetargu na dostawy pięciu autobusów miejskich zasilanych olejem napędowym. Jedyną ofertę – zgodnie z przewidywaniami – złożyła, mająca w Słupsku fabrykę, szwedzka Scania.
- ZielonyJamnik
- Posty: 718
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Do poprzedniej serii dopisujemy #7821, #7822, #7827#7817, #7818
Natomiast #7815, #7820, #7823, #7824, #7825 są już na R-3
Mkną po koleinach zielone jamniki...
Wygląda na to że wrócił do ruchu, 1555 dziś na N62.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
81 też przywracają do ruchu bo nie ma czym jeździć. Dziś na 47sztuk, 45 jest w ruchu.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
A które konkretnie przywrócili do ruchu?
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.