Gdyby ta taktyka była jeszcze skuteczna. Czyli jutro rozumiem w ramach atrakcji ZTM przygotował zabawę w głuchy telefon? Zdzisio zapyta o losy swojej linii, którą jeździ na cmentarz, dostanie odpowiedź, reszty zmian nie pozna, bo i nie jest nimi zainteresowany, wieści przekaże Grażynce, którą dojeżdża na ulubiony bazarek, tylko przekręci szczegóły i ją wystraszy, że straci dojazd. Materiałów dydaktycznych nie przygotowano, żeby nie było ich można rozpowszechniać?
Komunikacja po otwarciu M2 na Targówek
Moderator: Wiliam
- AdamKlocusky
- Posty: 636
- Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
- Lokalizacja: Targówek
- Kontakt:
Niestety mówią: "nie powiemy, bo sami nie wiemy. Przełożono termin publikacji. Zapewne coś trzeba jeszcze dograć ".ashir pisze:Zabawne. Od samego początku pytam w związku z tym co sam ZTM wpisał do programu wydarzeń Dni Transportu Publicznego. Czy mam rozumieć, że jutro pracownicy ZTM w namiocie będą mówili wiemy, ale nie powiemy, bo nie znamy dokładnej daty otwarcia metra, która i tak nie ma znaczenia, bo zapewne większość zmian wejdzie w życie później? Jest to postawa żenująca, a sama strategia i tak nie przynosi zakładanych rezultatów.
Z perspektywy Targówka to poza 118 praktycznie brak zmian. A szkoda. Niewykorzystana szansa.
-
- Posty: 2888
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Haha, faktycznie puścili zaraz po DTP.
-
- Posty: 4218
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Co tu dużo mówić, to jest dramat i to delikatnie mówiąc. Najbardziej podoba mi się koordynacja 326 jadącego przez zakorkowany Most Grota-Roweckiego i ogólnie z długą trasą z krótką dowozówką do metra jaką będzie 226. Nawet na papierze brzmi to fatalnie, a jak będzie w rzeczywistości, możemy się jedynie domyślać. 160 na pełnej trasie to po prostu żart, można się tylko domyśleć z jaką częstotliwością będzie kursować 156 z podjazdami do Zacisza-Wilno to wymyślał jakiś specjalista z Kielc czy innej Mławy? Komunikat dotyczący 527 "Pomiędzy przystankami CH TARGÓWEK a METRO KONDRATOWICZA autobusy pojadą bez zatrzymania na przystankach pośrednich." brzmi co najmniej groteskowo, choć fragment dotyczący 409 i 500 "Na prośbę pasażerów autobusy zatrzymają się na dodatkowych przystankach NIWA oraz ROGOWSKA" wcale nie mniej.
- Twmastersky
- Posty: 97
- Rejestracja: 14 kwie 2016, 18:36
- Lokalizacja: Wrocław
326 Nie lepiej było puścic 226 od Olesina i zostawić 326 w spokoju?
Ja bym na 527 skasował CH Targówek. Nikt tam nie mieszka, a na zakupy to można pojechać 160 i innymi liniami. 156 z podjazdami do Os. Wilno, a oprócz tego jeszcze 356, które pierwotnie miało jeździć na Wschodni. Na bogato.
-
- Posty: 2888
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
To 170 już niepotrzebne. Może jeździć tylko na Elsnerów.
Nieprofesjonalne jest też podanie częstotliwości dla części linii, a dla części nie.
Czyli faktycznie poza 118 to w zasadzie nic się znacząco nie zmieni. 156 to jakaś masakra, praktycznie linia z trzema krańcami, kto się w tym połapie ? Co za problem zrobić z tego dwie osobne linie ?
No to 500 ominie całe 4 przystanki, to jak na warszawskie standardy i jak na tak krótką linię to i tak nieźleAutobus Czerwon pisze: ↑19 wrz 2022, 15:43"Na prośbę pasażerów autobusy zatrzymają się na dodatkowych przystankach NIWA oraz ROGOWSKA" wcale nie mniej.
No, cały 1 przystanek w każdą stronę ominie, jeszcze lepiej... No chyba że na Malborskiej zrobią nowe (pewnie by się tam w połowie przydały nawet). Chociaż może jeszcze ominie te południowe CH Targówek (dlaczego to nie ma osobnej nazwy swoją drogą).Autobus Czerwon pisze: ↑19 wrz 2022, 15:43Komunikat dotyczący 527 "Pomiędzy przystankami CH TARGÓWEK a METRO KONDRATOWICZA autobusy pojadą bez zatrzymania na przystankach pośrednich." brzmi co najmniej groteskowo
O 269 też nic nie wspomnieli.
- AdamKlocusky
- Posty: 636
- Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
- Lokalizacja: Targówek
- Kontakt:
Sprawa tej linii jest raczej oczywistaashir pisze:O 269 też nic nie wspomnieli.