Zmiany od grudnia 2022

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

wincenty
Posty: 1311
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 02 gru 2022, 22:15

ashir pisze:
02 gru 2022, 22:00
Nie, nie jest codziennie ekstremalny, co dzisiaj wykazaliśmy...
To zawsze mogą zdarzyć się minimalnie luzniejsze dni, ale na trasie 150 i pochodnych korek zaczyna się w różnych punktach Warszawskiej, czasami nawet przed Wislaną i ciągnie aż po rozwidlenie Wislostrady i Marymonckiej.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

bartoni722
Posty: 12138
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 02 gru 2022, 22:22

Są korki betonowe i pełzające, ten o którym mówisz należy raczej do tych drugich. Poza tym 150 ma trochę luzu w porannych rozkładach na tę okoliczność i odchyłki w przyjazdach na Młociny nie są przez to wybitnie duże.

Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka

I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

wincenty
Posty: 1311
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 02 gru 2022, 23:27

bartoni722 pisze:
02 gru 2022, 22:22
Są korki betonowe i pełzające, ten o którym mówisz należy raczej do tych drugich. Poza tym 150 ma trochę luzu w porannych rozkładach na tę okoliczność i odchyłki w przyjazdach na Młociny nie są przez to wybitnie duże.

Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
Nie wiem jak jest teraz, ale zdarzało mi się prześcignąć stojące na Warszawskiej autobusy...
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

Jurand
Posty: 1062
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 04 gru 2022, 19:28

wincenty pisze:
01 gru 2022, 17:43
ITS A 218 pisze:
01 gru 2022, 12:48
Arriva przejmuje dodatki na linii 152 na solówki oraz brygady 1/150 oraz 61/150+114 w DP na przegubowce.
Dziwne że Arriva bierze całki na 150, bo problem ze zmieszczeniem się do autobusów występuje zwłaszcza w porannym szczycie. Także jesienią 2020 przeguby z MZA obsługiwały tylko dodatki.
A KMŁ nie bierze w zamian dwóch brygad na 110?
No powinni KML dać 110, myślę że te brygady łączone z 705 były by idealne :roll:

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 05 gru 2022, 6:13

KMŁ przejęło 5/110, a straciło 1/150 i 09(A)/150. Czy Michalczewski dostał coś w zamian?

Walas
Posty: 17069
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 05 gru 2022, 6:15

ashir pisze:
05 gru 2022, 6:13
KMŁ przejęło 5/110, a straciło 1/150 i 011(A)/150. Czy Michalczewski dostał coś w zamian?
ITS niech nic nie dostaje bo i tak z planem nie wychodzą...
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 05 gru 2022, 6:25

Zdajesz sobie sprawę, że im niższy plan tym pani prezes ma mniejszą "mobilizację" do poprawy sytuacji? Taka postawa odbija się negatywnie zarówno na pasażerach, jak i kierowcach.

Walas
Posty: 17069
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 05 gru 2022, 6:27

ashir pisze:
05 gru 2022, 6:25
Zdajesz sobie sprawę, że im niższy plan tym pani prezes ma mniejszą "mobilizację" do poprawy sytuacji? Taka postawa odbija się negatywnie zarówno na pasażerach, jak i kierowcach.
W ogóle powinni zakończyć kontrakt.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

Awatar użytkownika
karmat
Posty: 311
Rejestracja: 01 gru 2020, 20:25
Lokalizacja: Nowodwory
Kontakt:

Post autor: karmat » 05 gru 2022, 6:58

ashir pisze:
05 gru 2022, 6:13
KMŁ przejęło 5/110, a straciło 1/150 i 09(A)/150.
Idealnie by nie puszczać już Jelcza

Awatar użytkownika
kocur
Posty: 1314
Rejestracja: 09 mar 2006, 10:43
Lokalizacja: Ursynów Północny

Post autor: kocur » 05 gru 2022, 13:17

ashir pisze:
05 gru 2022, 6:13
KMŁ przejęło 5/110, a straciło 1/150 i 09(A)/150. Czy Michalczewski dostał coś w zamian?
Mi pokazuje się na 09/150 wóz 749, więc chyba wciąż KMŁ.
"Ale ty jesteś mądry, Bonifacy!"

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1846
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 05 gru 2022, 13:24

kocur pisze:
05 gru 2022, 13:17
ashir pisze:
05 gru 2022, 6:13
KMŁ przejęło 5/110, a straciło 1/150 i 09(A)/150. Czy Michalczewski dostał coś w zamian?
Mi pokazuje się na 09/150 wóz 749, więc chyba wciąż KMŁ.
Kluczowa literka (A)?

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 05 gru 2022, 13:45

Tak, rano dodatek 09(A) został zastąpiony przez przegubową brygadę 61/150+114 z Arrivy. Po południu dodatek kursuje bez zmian. ;-)

Awatar użytkownika
kocur
Posty: 1314
Rejestracja: 09 mar 2006, 10:43
Lokalizacja: Ursynów Północny

Post autor: kocur » 05 gru 2022, 14:19

Nie zdarza się aby dodatek o tym samym numerze obsługiwał inny przewoźnik w szczycie A i B. Są dwie możliwości: albo rano był KMŁ, albo dodatek 09 jeździ tylko w szczycie B (i ta druga odpowiedź jest prawidłowa).
"Ale ty jesteś mądry, Bonifacy!"

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1846
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 05 gru 2022, 14:35

kocur pisze:
05 gru 2022, 14:19
Nie zdarza się aby dodatek o tym samym numerze obsługiwał inny przewoźnik w szczycie A i B. Są dwie możliwości: albo rano był KMŁ, albo dodatek 09 jeździ tylko w szczycie B (i ta druga odpowiedź jest prawidłowa).
Proponuję nauczyć się czytać ze zrozumieniem. W szczególności co to znaczy, że ktoś coś stracił.

Awatar użytkownika
karmat
Posty: 311
Rejestracja: 01 gru 2020, 20:25
Lokalizacja: Nowodwory
Kontakt:

Post autor: karmat » 05 gru 2022, 14:52

749 pracował dziś jako:
150/011 A i 150/09 B
Choć teoretycznie mógłby być to ten sam numerek.

Zablokowany