Awarie i utrudnienia w metrze
Moderator: JacekM
-
- Posty: 2844
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Czemu ostatnio jest tak dużo wypadków w metrze? Same samobójstwa?
Dobrobyt w kraju ludzie szczęśliwi. Swoja droga jesli taka M2 jest automatyczna to moze ci maszynisci od zamykania drzwi sa niepotrzebni i zamontowac te szklane wygrodzenia krawedzi peronu. i Na świętokrzyskiej od razu bezpieczniej będzie z tym i słupami na pół peronu.
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36655
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
A Skody i Alstomy mają ten sam układ i rozstaw drzwi?
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Wydaje mi się, że nie do końca, co więcej Skoda pozostawia większą szczelinę na I linii między składem a peronem niż Siemens i Alstom. Ale na razie Skodą raz jechałem, więc trudno powiedzieć na sto procent.
Metro nie ma taboru o tej samej wysokości podłogi ponad główkę szyny, a z punktu widzenia pasażera istotniejsze: peronu.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26840
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Że przepraszam co?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Ma rację jest różnica ale ona wynika z zawieszenia i jego ugięcia w zależności od zapełnienia mówimy o 7cm.
Od 1208mm do 1130mm
Warto wspomnieć iż normatywna różnica średnicy kol w zależności od zużycia wynosi 6cm. Więc to jest kwestia pomijalna.
Od 1208mm do 1130mm
Warto wspomnieć iż normatywna różnica średnicy kol w zależności od zużycia wynosi 6cm. Więc to jest kwestia pomijalna.
Nie, nie jest pomijalna i może sprawiać kłopoty w przypadku pociągów Skody. To czy tak będzie w rzeczywistości, to się przekonamy jak składów będzie więcej i będzie większa szansa na spotkanie na trasie.
No ja pamiętam dyskusje tutaj na wawkomie, że oprócz różnic pomiędzy pociągami (za co odpowiedzialne mogą być resory i zużycie kół), były także istotne różnice między kolejnymi stacjami względem tego samego pociągu. Czyli samych peronów właśnie.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
To prawda, ale ja najczęściej korzystam z tych samych stacji, więc wiem mniej więcej jak to wygląda. O wiele bardziej przeszkadzają różnice w taborze.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26840
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
To jest dla mnie absolutnie niezrozumiałe. Nowy system, budowany od zera pod klucz, żadnych potrzeb w zakresie zgodności wstecznej...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Metro już nie kursuje w pętli....Z przyczyn techniczny pociągi linii metra M1 kursują na trasie Kabaty – Słodowiec.
Uruchomiono autobusową linię zastępczą „Z” na trasie:
Metro Młociny – Kasprowicza – Sacharowa – Żeromskiego – Słowackiego – Włościańska – Metro Marymont.