Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
-
reserved
- Posty: 14815
- Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: reserved » 12 sty 2023, 22:53
Łukasz pisze: ↑12 sty 2023, 21:12
reserved pisze:Czy ktoś tu przypuszczał 15 lat temu, że za 15 lat dalej będziemy dyskutować o tym co dalej z 521 jeżdżącym na Szczęśliwice?

Niestety tak
fik pisze: ↑08 lut 2007, 14:50
djmc100 pisze:
No to tak jak wcześniej się upierałem zamiana 150/521 na odcinku Szczęśliwice - Pl. Narutowicza to jest 150 przez Bitwy a 521 przez Halę Kopińską.
Jeśli będą jakieś skargi że zabrano im połączenie 521 ze szczęśliwic jako podjazd do hali banacha, bo wiem, że jeżdżą ludzie, to przecież zyskają autobus 150, który jednocześnie połączy 'Kino Ochota' z BUWem.
Tak słoneczko, ale mieszanie cokolwiek w linii, która niedługo już w swojej obecnej postaci pożyje, nie jest rozwiązaniem długoterminowym na pewno.
Hehe.

(spojrzeć na daty)
-
primoż
- Posty: 4194
- Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
- Lokalizacja: tenmiasto w tenkraju
Post
autor: primoż » 12 sty 2023, 23:00
Najciekawsze z tego jest to, że szybciej zrobiono porządek ze 150 niż z tym ropiejącym wrzodem warszawskiego układu komunikacji miejskiej.
-
mb112
- Posty: 1227
- Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47
Post
autor: mb112 » 12 sty 2023, 23:24
primoż pisze: ↑12 sty 2023, 23:00
Najciekawsze z tego jest to, że szybciej zrobiono porządek ze 150 niż z tym ropiejącym wrzodem warszawskiego układu komunikacji miejskiej.
Może remont linii średnicowej i rozkopanie całego centrum w końcu coś wymusi w tym zakresie.
Swoją drogą pamiętam że były jakiś czas temu pomysły różnych objazdów tramwajowych na tą okazję (Al. Wyzwolenia, Ujazdowskie) ale pewnie to raczej jako SF (chociaż z drugiej strony torowisko na Jagiellońskiej jako objazd Wileniaka czy zawrotkę wokół Muzeum Niepodległości kiedyś jednak dało się wykonać).
-
primoż
- Posty: 4194
- Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
- Lokalizacja: tenmiasto w tenkraju
Post
autor: primoż » 12 sty 2023, 23:35
mb112 pisze: ↑12 sty 2023, 23:24
Może remont linii średnicowej i rozkopanie całego centrum w końcu coś wymusi w tym zakresie.
Choćby całe Śródmieście zamknąć całkowicie dla jakiegokolwiek ruchu kołowego to i tak 521 wjedzie do centrum.
-
pawcio
- Posty: 25899
- Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
- Lokalizacja: Os. Wilga
Post
autor: pawcio » 13 sty 2023, 4:52
Georg pisze: ↑12 sty 2023, 19:51
Emyl pisze: ↑10 sty 2023, 15:30
130, 195 i 302 to dziady, za które nic nie musisz dać w zamian. Miasto obiecywało częstsze 113 za uwalenie 521, więc przy zerowym bilansie na zajęcie się tym tematem szkoda pary.
A czy poza miłośnikami któryś pasażer pamiętałby jaką częstotliwość ZTM proponował dla 113? Chociaż może... Ludzie są pamiętliwi.
Tyle, ile wynikało z tej liczby brygad. Wychodzi 7,5/15/15.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
Łukasz
- Posty: 11256
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Łukasz » 13 sty 2023, 8:01
mb112 pisze:primoż pisze: ↑12 sty 2023, 23:00
Najciekawsze z tego jest to, że szybciej zrobiono porządek ze 150 niż z tym ropiejącym wrzodem warszawskiego układu komunikacji miejskiej.
Może remont linii średnicowej i rozkopanie całego centrum w końcu coś wymusi w tym zakresie.
Swoją drogą pamiętam że były jakiś czas temu pomysły różnych objazdów tramwajowych na tą okazję (Al. Wyzwolenia, Ujazdowskie) ale pewnie to raczej jako SF (chociaż z drugiej strony torowisko na Jagiellońskiej jako objazd Wileniaka czy zawrotkę wokół Muzeum Niepodległości kiedyś jednak dało się wykonać).
Remont linii średnicowej to jej świetność przywróci.
Myślę, że można by znowu spróbować eksperymentu przez TŁ jako wydłużone 143 - od ostatniego już trochę lat minęło, może krzykacze zwyczajnie nie żyją.
Albo druga rzecz - połączyć to w cholerę z 302, żeby samo umarło.
Albo trzecia rzecz: jednak całkiem wywalić (zawiesić na zawsze), 157 dać przez BW1920, a przez Białobrzeską zrobić 184 (tu jedynie trzeba by uważać na przystanek przy BW1920/Bialobrzeskiej). Choć wadą tego jest to, że 517 już na zawsze by musiało zostać na skręcie z Grojeckiej.
ŁK
-
Georg
- Posty: 6456
- Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
- Lokalizacja: WARSZAWA
Post
autor: Georg » 13 sty 2023, 8:18
Jak chcesz połączyć 521 z 302? Przeczytałem petycję o przywrócenie 302 i w zasadzie głównym argumentem za przywróceniem 302 jest dla tych ludzi to, że kursowała od 1949 roku i zapewnia połączenie bezpośrednie. W sumie to samo co przy 521 i 103. Nie wiem czy zauważyłeś, że po latach odmownych odpowiedzi w końcu prośby o przywrócenie 103 na Broniewskiego, bo jeździło tyle lat, się skończyły.
-
Łukasz
- Posty: 11256
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Łukasz » 13 sty 2023, 9:27
Georg pisze:Jak chcesz połączyć 521 z 302? Przeczytałem petycję o przywrócenie 302 i w zasadzie głównym argumentem za przywróceniem 302 jest dla tych ludzi to, że kursowała od 1949 roku i zapewnia połączenie bezpośrednie. W sumie to samo co przy 521 i 103. Nie wiem czy zauważyłeś, że po latach odmownych odpowiedzi w końcu prośby o przywrócenie 103 na Broniewskiego, bo jeździło tyle lat, się skończyły.
Normalnie. Puścić 521/302 przez Emilii Plater, Świętokrzyską, potrm do Grochowskiej i dalej na Falenice, jako 302. 30/30/-
ŁK
-
reserved
- Posty: 14815
- Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: reserved » 13 sty 2023, 11:06
mb112 pisze: ↑12 sty 2023, 23:24
primoż pisze: ↑12 sty 2023, 23:00
Najciekawsze z tego jest to, że szybciej zrobiono porządek ze 150 niż z tym ropiejącym wrzodem warszawskiego układu komunikacji miejskiej.
Może remont linii średnicowej i rozkopanie całego centrum w końcu coś wymusi w tym zakresie.
Yhy, na pewno. Utrudnienia w kursowaniu pociągów wręcz dadzą pasażerom z Wawra argumenty, że skoro jest problem z koleją to oni chcą bezpośredni autobus w zastępstwie.
-
Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 7033
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
-
Kontakt:
Post
autor: Emyl » 13 sty 2023, 11:11
Oczywiście. A i tramwaj będzie miał „pod górkę”, bo te tymczasowe torowiska to chyba należy włożyć między bajki

-
rudy
- Posty: 1824
- Rejestracja: 21 maja 2007, 12:26
- Lokalizacja: Skorosze
Post
autor: rudy » 13 sty 2023, 12:50
Łukasz pisze: ↑13 sty 2023, 9:27
Georg pisze:Jak chcesz połączyć 521 z 302? Przeczytałem petycję o przywrócenie 302 i w zasadzie głównym argumentem za przywróceniem 302 jest dla tych ludzi to, że kursowała od 1949 roku i zapewnia połączenie bezpośrednie. W sumie to samo co przy 521 i 103. Nie wiem czy zauważyłeś, że po latach odmownych odpowiedzi w końcu prośby o przywrócenie 103 na Broniewskiego, bo jeździło tyle lat, się skończyły.
Normalnie. Puścić 521/302 przez Emilii Plater, Świętokrzyską, potrm do Grochowskiej i dalej na Falenice, jako 302. 30/30/-
Brzmi to trochę jak ten niegdysiejszy pomysł na 178 P+R Al. Krakowska - Olesin...

Pozdrawiam
-
Kelly
- Posty: 1521
- Rejestracja: 14 lis 2011, 18:29
Post
autor: Kelly » 13 sty 2023, 15:30
Jeszcze do poprawy Narutowicza - Raszyńska. Minuta to jakiś smutny dowcip.
-
Paweł D.
- Posty: 5693
- Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Paweł D. » 07 lut 2023, 10:53
Pojawiły się rozkłady feryjne i taka ciekawostka.
31 między PDPS a Wierzbnem w międzyszczycie kursuje co 12 minut. W ferie, kiedy to ruch z założenia jest mniejszy ma kursować co 7,5 min. bo wróciły kursy skrócone. Czy ma to sens? Czy wyciągając stare rozkłady zapomniano, że wycięto te kursy skrócone? Bo nawet przy kursach co 12 minut to mocno luźno było.... Skąd nagle feryjne wzmocnienie?
-
beni
- Posty: 2762
- Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53
Post
autor: beni » 07 lut 2023, 21:50
Jakiś pociotek musi mieć miejsca leżące. Dużo dziwnych rzeczy jest w tych rozkładach.
-
primoż
- Posty: 4194
- Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
- Lokalizacja: tenmiasto w tenkraju
Post
autor: primoż » 07 lut 2023, 22:12
Zdaje się na ten rok jest przewidziane więcej wozokilometrów dla TW. Już wiadomo, na co to pójdzie
