To na MaklakiewiczaAutobus Czerwon pisze:Jeżeli wytrasują 136 przez Woronicza to na Racjonalizacji już i tak nie pojedziesz
Co w dzielnicy Ursynów piszczy
Moderator: Wiliam
ŁK
- Daniel_FCB
- (kaczofob)
- Posty: 1599
- Rejestracja: 23 lut 2008, 20:54
- Lokalizacja: Natolin
Przez całą moją bytność na Natolinie nie szedłem ani razu na pętlę na 136. 504 było szybciejsze do GalMoka/Mordoru. 136 ratowało sytuację tylko wtedy, jeśli 504 znikało w korku, albo zwiewało z przystanku (hulajnoga z STRYJEŃSKICH do skrzyżowania z Gandhi).Autobus Czerwon pisze: ↑26 lut 2023, 20:59Zawsze można zawracać na rondzie przy przystanku Dunikowskiego, wszak dalszy odcinek ma już do Mordoru 504, a z Cynamonowej to wątpię żeby ktoś się porywał na taką wycieczkę krajoznawczą. Na czymś takim już 3 brygady w szczycie i 2 poza można zaoszczędzić.
Na dobrą sprawę, 136 zapełnia się między Centrum Onkologii i M Ursynów. Dalej na południe korzystają z niego niedobitki oraz pojawia się mikropotok Cynamonowa-M Imielin. To trzy przystanki, które może w całości przejąć 217, czy coś.
W zasadzie, to 136 mogłoby wylądować na Ursynowie Płd, ale ktoś ukradł perony
Wciąż się zastanawiał, jak nielogiczne może się stać logiczne rozumowanie, jeśli zajmuje się nim dostatecznie duży komitet - Pratchett, Świat finansjery
A mówili nauczyciele "z gminem nie zadajemy się nie z powodu ich niskiego urodzenia, ale dlatego, że nie ma po co" - Ziemiański, Achaja
FCBARCA.COM
A mówili nauczyciele "z gminem nie zadajemy się nie z powodu ich niskiego urodzenia, ale dlatego, że nie ma po co" - Ziemiański, Achaja
FCBARCA.COM
-
- Posty: 462
- Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
- Lokalizacja: Natolin
Przede wszystkim to z pętli na Natolinie zawsze jeździły wariantowe kursy 504, które były szybsze niż 136. Chyba garstka osób jeździ bezpośrednio 136 z Cynamonowej, ale na pewno byłby ogromny krzyk, gdyby je skrócić, tym bardziej, że 504 też już nie ma.
No i 217 nie skręca na święty bazarek.
No i 217 nie skręca na święty bazarek.
- Daniel_FCB
- (kaczofob)
- Posty: 1599
- Rejestracja: 23 lut 2008, 20:54
- Lokalizacja: Natolin
Jak bazarek zostaje na pętli, to przemianować ZP Cynamonowa na ZP Natolin Płn, peron 9 i 3/4
Jak wraca na wygon przy Braci Wagów, to trzeba popracować ze 192.
Wciąż się zastanawiał, jak nielogiczne może się stać logiczne rozumowanie, jeśli zajmuje się nim dostatecznie duży komitet - Pratchett, Świat finansjery
A mówili nauczyciele "z gminem nie zadajemy się nie z powodu ich niskiego urodzenia, ale dlatego, że nie ma po co" - Ziemiański, Achaja
FCBARCA.COM
A mówili nauczyciele "z gminem nie zadajemy się nie z powodu ich niskiego urodzenia, ale dlatego, że nie ma po co" - Ziemiański, Achaja
FCBARCA.COM
-
- Posty: 462
- Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
- Lokalizacja: Natolin
W zasadzie to zapomniałem, że 217 teraz kończy na bazarku tylko po prostu jedzie na około przez Metro Imielin na Cynamonową XD Argument oczywiście żartobliwy, ale nietrafiony.Daniel_FCB pisze: ↑26 lut 2023, 22:41
Jak bazarek zostaje na pętli, to przemianować ZP Cynamonowa na ZP Natolin Płn, peron 9 i 3/4
Jak wraca na wygon przy Braci Wagów, to trzeba popracować ze 192.
192 powinno według mnie wrócić na Lanciego, przynajmniej będzie można się pozbyć 195.
- Daniel_FCB
- (kaczofob)
- Posty: 1599
- Rejestracja: 23 lut 2008, 20:54
- Lokalizacja: Natolin
192 to przegrana sprawa jest już. Ono miało sens, jak dawało zysk czasowy względem kombinacji dojść do metra + podjechać 2 stacje + przesiąść się na ciąg poprzeczny. Przy 10/12/12 to jako tako działało.Matt Cubis pisze: ↑26 lut 2023, 22:44W zasadzie to zapomniałem, że 217 teraz kończy na bazarku tylko po prostu jedzie na około przez Metro Imielin na Cynamonową XD Argument oczywiście żartobliwy, ale nietrafiony.Daniel_FCB pisze: ↑26 lut 2023, 22:41
Jak bazarek zostaje na pętli, to przemianować ZP Cynamonowa na ZP Natolin Płn, peron 9 i 3/4
Jak wraca na wygon przy Braci Wagów, to trzeba popracować ze 192.
192 powinno według mnie wrócić na Lanciego, przynajmniej będzie można się pozbyć 195.
Wciąż się zastanawiał, jak nielogiczne może się stać logiczne rozumowanie, jeśli zajmuje się nim dostatecznie duży komitet - Pratchett, Świat finansjery
A mówili nauczyciele "z gminem nie zadajemy się nie z powodu ich niskiego urodzenia, ale dlatego, że nie ma po co" - Ziemiański, Achaja
FCBARCA.COM
A mówili nauczyciele "z gminem nie zadajemy się nie z powodu ich niskiego urodzenia, ale dlatego, że nie ma po co" - Ziemiański, Achaja
FCBARCA.COM
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36655
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
A ktoś w ogóle jeszcze czeka na 195?Matt Cubis pisze: ↑26 lut 2023, 22:44192 powinno według mnie wrócić na Lanciego, przynajmniej będzie można się pozbyć 195.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
-
- Posty: 462
- Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
- Lokalizacja: Natolin
W dodatku jak jeździ w ramowych godzinach 7 - 20...Daniel_FCB pisze: ↑26 lut 2023, 22:59
192 to przegrana sprawa jest już. Ono miało sens, jak dawało zysk czasowy względem kombinacji dojść do metra + podjechać 2 stacje + przesiąść się na ciąg poprzeczny. Przy 10/12/12 to jako tako działało.
Obserwując komentarze na grupach mieszkańców bądź pod postami WTP to tak. Co gorsza, trafiają się nawet interpelacje radnych o powrót tej linii jako ważnego połączenia na Ursynowie.
-
- Posty: 4116
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Już wolę chyba żeby 192 czy 195 realizowało ultra ważne unikalne relacje skrętne czy dowozy na bazarek, niż 136 jadące przez pół miasta na przegubach co 10-15 minut.
A może zamiast osłabiać 192 i likwidować 195 należałoby 166 się pozbyć z Kabat? Skoro całe wschodnie Kabaty są na przystankach na żądanie, skoro na Ursynowie 166 ma więcej przystanków niż pasażerów w wozie wyjeżdżającym z Ursynowa. I skoro ma młodszych mieszkańców niż Ursynów Północy, a więc i mniej awanturujących się o autobus .
O 439. Może i czerwone, ale "mieszkańcy" widzą to w czarnych barwach:
https://warszawa.naszemiasto.pl/nowa-li ... c4-9368427
https://warszawa.naszemiasto.pl/nowa-li ... c4-9368427
Jeśli mam być szczery to nie rozumiem sensu uruchomienia tego autobusu. Jeśli chcę pojechać do Ogrodu to wolałbym mieć jedną częstszą linię i do niej się przesiąść. Na początku byłem za 439, bo myślałem, że to ekspres zaczynający z Dw. Południowego w połowie kursów 139 i bez zatrzymania dowożący do Ogrodu Botanicznego.
-
- Posty: 108
- Rejestracja: 06 lis 2018, 21:16
- Lokalizacja: Ursynów
A po co mieszkańcom Ursynowa autobus z Wilanowskiej? Tę linię uruchomiono na wniosek dzielnicy, która chciała jej zresztą już przy otwarciu Rosnowskiego (5 lat temu). Szkoda tylko, że tak rzadko ma jeździć, bo taką częstotliwością mało kogo się zachęci, patrz 339 czy 249.
Jeśli jedziesz z Ursynowa to ok. Tylko zastanawiam się czy Ursynów ma tylu chętnych, żeby zapełnić autobus. Myślałem o dojeździe spoza Ursynowa.
Nawet spoza Ursynowa moim zdaniem więcej sensu ma dojazd metrem do Kabat i przesiadka w 439 niż telepanie się 139 z Wilanowskiej.
"Ale ty jesteś mądry, Bonifacy!"