Kolej w aglomeracji warszawskiej

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5312
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 14 mar 2023, 21:00

Podają, że opóźnienia były nawet na trasie Nasielsk - Sierpc. Jakim cudem kłopoty przy Zachodnim oddziałują tak daleko? Ten szynobus opóźniają celowo gdy na głównej trasie pojawia się opóźnienie aby umożliwić przesiadki?
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27449
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 14 mar 2023, 21:09

Albo to, albo krzyżowania z S3/S4 na jednotorowym odcinku Legionowo - Radzymin - wszystkie pociągi Nasielsk - Sierpc są uzależnione obiegowo od dwóch pociągów Tłuszcz - Sierpc przez Legionowo Piaski.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Łukasz
Posty: 10718
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 14 mar 2023, 22:07

ŁK

Paweł D.
Posty: 5339
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 14 mar 2023, 22:28

Ciekawe o której KM wrzuci info co odwołano....
ZTM i SKM wrzuciły info ok. 22.15.
KM ok. 10 dnia następnego.... Ale najlepiej odesłać pasażera do Portalu Pasażera....

Awatar użytkownika
primoż
Posty: 3858
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 14 mar 2023, 23:51

Łukasz pisze:
14 mar 2023, 22:07
To tyle z oferty S40.
Można się rozejść. Do 709 :|

ashir
Posty: 27747
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 15 mar 2023, 3:03

Do kiedy to odwołanie? :-?


Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26856
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 15 mar 2023, 7:18

fik pisze:
14 mar 2023, 21:09
Albo to, albo krzyżowania z S3/S4 na jednotorowym odcinku Legionowo - Radzymin - wszystkie pociągi Nasielsk - Sierpc są uzależnione obiegowo od dwóch pociągów Tłuszcz - Sierpc przez Legionowo Piaski.
Szczerze mówiąc, to dwutor na odcinku Legionowo - Wieliszew to wydaje się potrzebny na cito... zwłaszcza, że tam co chwila jakieś bocznice, tory odstawcze itp - w ramach terenów kolejowych powinno się to udać tanio wygospodarować. No ale to DSDiK musiałaby robić, na PLK to projekt za co najmniej 200 milionow złotych z dwuletnim zamknięciem całkowitym.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Łukasz
Posty: 10718
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 15 mar 2023, 7:29

Że niby w kilka dni się ogarną i będą umieli sprawnie układać przebiegi?
ŁK

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25438
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 15 mar 2023, 7:33

Andrzej pisze:
14 mar 2023, 15:12
Mój sąsiad miał kiedyś pomysł na uzdrowienie polskiej kolei. Plan polegał na sprzedaniu całej kolei Niemcom za złotówkę, a następnie oni zrobiliby z tym porządek.
Niemcy o DB wcale nie mają lepszego zdania niż my o naszym PKP.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26856
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 15 mar 2023, 8:04

To ja się bardzo chętnie wymienię :P
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

ashir
Posty: 27747
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 15 mar 2023, 8:17

A S3 jeżdżące na pusto na postój z Legionowa Piaski do Wieliszewa i z powrotem to teraz normalne czy wyjątki? Bo jeżeli to normalne to zastanawiam się czy to jest spowodowane brakiem chęci płacenia przez Wieliszew za dodatkowe kursy? Innego racjonalnego wytłumaczenia nie znajduję. 8-(

Stary Pingwin
Posty: 5837
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 15 mar 2023, 8:37

Łukasz pisze:
14 mar 2023, 22:07
https://www.wtp.waw.pl/utrudnienia/2023 ... linii-s40/

To tyle z oferty S40.
KTOŚ doszedł do wniosku, że sukces samorządu na infrastrukturze rządowej trzeba zmniejszyć. Tracą ludzie, wyborcy też.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27449
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 15 mar 2023, 8:40

Glonojad pisze:
15 mar 2023, 7:18
fik pisze:
14 mar 2023, 21:09
Albo to, albo krzyżowania z S3/S4 na jednotorowym odcinku Legionowo - Radzymin - wszystkie pociągi Nasielsk - Sierpc są uzależnione obiegowo od dwóch pociągów Tłuszcz - Sierpc przez Legionowo Piaski.
Szczerze mówiąc, to dwutor na odcinku Legionowo - Wieliszew to wydaje się potrzebny na cito... zwłaszcza, że tam co chwila jakieś bocznice, tory odstawcze itp - w ramach terenów kolejowych powinno się to udać tanio wygospodarować. No ale to DSDiK musiałaby robić, na PLK to projekt za co najmniej 200 milionow złotych z dwuletnim zamknięciem całkowitym.
Ależ oczywiście - dwutor na LK10 jest elementem projektu budowy nowego wyjścia z Warszawy do Nasielska i usześciotorowienia LK9, oprotestowywanego histerycznie przez wszystkie samorządy w regionie. Dziś konsultacje w Legionowie.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26856
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 15 mar 2023, 8:52

No właśnie. Najlepszy sposób, żęby utopić mały szybki projekt, to podpiąć go pod duży a kontrowersyjny (czy słusznie, to inna rzecz).
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

ODPOWIEDZ