Tramwaj na Wilanów - układ po otwarciu

Moderator: Wiliam

Matt Cubis
Posty: 446
Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
Lokalizacja: Natolin

Post autor: Matt Cubis » 04 lut 2023, 10:37

Czy brak kierowców teraz będzie argumentem na wszystkie propozycje?

Georg
Posty: 5935
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 04 lut 2023, 10:43

To może odpisz, że w trosce o brak kierowców prosisz o skrócenie 521 do Wiatraka. Ciekawe, co wtedy odpowiedzą

patryk148
Posty: 532
Rejestracja: 20 gru 2005, 18:13
Lokalizacja: jeszcze Widok

Post autor: patryk148 » 16 lut 2023, 15:25

No i sobie tak myślę,że tramicusy powinny jeździć na linii na Stegny. Zwiększy to podaż miejsc siedzących. Najlepsze byłoby 35, bo pewnie 33 jak trafi na Gagarina, to też na Broniewskiego przydałaby się sporą liczba miejsc siedzących.

Swoją drogą to chyba tramicusy widziałbym jeszcze na 4, 9 i 17 tarchominskiej. Choć ich jest tylko 15 sztuk.

Piottr
Posty: 1291
Rejestracja: 27 kwie 2010, 9:36
Lokalizacja: Wilanów
Kontakt:

Post autor: Piottr » 16 lut 2023, 16:51

Georg pisze:
04 lut 2023, 10:43
To może odpisz, że w trosce o brak kierowców prosisz o skrócenie 521 do Wiatraka. Ciekawe, co wtedy odpowiedzą
W tym szaleństwie jest metoda.
521 do Ronda Wiatraczna
Fantomowe 190 z Górczewskiej do Znanej
Pozostałość po 171 z Chomiczówki do Metro Płocka

Ciekawe co odpiszą?;-)
Doszliśmy w Polsce do stanu, że rozkład jazdy pociągów to jest coś,
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....

Leitner98
Posty: 87
Rejestracja: 04 wrz 2022, 22:29

Post autor: Leitner98 » 17 mar 2023, 13:34

Jako, że ruszył przetarg na budowę tramwaju do Dworca Zachodniego i, co wydaje się najbardziej prawdopodobne, zostanie on wybudowany szybciej niż tramwaj Rakowiecka - Banacha, którą linię przewidujecie skierować do Dw Zachodniego? Wydaje mi się, że są dwie w miarę sensowne opcje. Pierwsza z nich to skierowanie tam kursów skróconych 1 z pl Narutowicza (czyli w zasadzie stałyby się kursami wydłużonymi), co komunikacyjnie jest "trochę" bez sensu. Druga - skierowanie tam linii, która będzie następcą 35 na Nowowiejskiej (powrót 14?). Z tym, że 14 jeździła na krótkich składach a takich w wersji dwukierunkowej w Warszawie nie ma i prędko nie będzie.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 17 mar 2023, 13:41

14 to z bardzo dużym prawdopodobieństwem wyląduje na Dolnym Mokotowie, więc ze swoją dwukierunkową obsadą taborową pasować będzie do Dw. Zachodniego idealnie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

primoż
Posty: 3699
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 17 mar 2023, 13:56

Leitner98 pisze:
17 mar 2023, 13:34
Pierwsza z nich to skierowanie tam kursów skróconych 1 z pl Narutowicza (czyli w zasadzie stałyby się kursami wydłużonymi), co komunikacyjnie jest "trochę" bez sensu.
Akurat jeśli coś z 1 kombinować, to wydłużyć pół 1 kosztem 7, żeby w końcu zapewnić połączenie ciągu Grójecka - al. Krakowska ze stacją M2 Rondo Daszyńskiego, bo jest to skandalem, że 8 lat minęło już od otwarcia centralnego odcinka M2, a Organizator do tej pory nie zauważył, że może warto byłoby zapewnić Ochocie dowóz do podziemnej kolei. Taki sam problem zresztą występuje na Żwirki i Wigury w komunikacji autobusowej.

Chociaż, skoro również od ośmiu lat ten sam Organizator nie widzi problemu w przepełnionych 9 i 24 w relacji Śródmieście - al. Waszyngtona to co wymagać dowożenia Ochoty do M2 :|
Nie zawsze poważne opinie :wink:

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10639
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 17 mar 2023, 14:21

Lepiej kosztem 15 zamiast 7.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

primoż
Posty: 3699
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 17 mar 2023, 14:26

Zdejmując 7 zostaje Ci jeszcze silne 9 w Jerozolimskie.
Nie zawsze poważne opinie :wink:

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10639
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 17 mar 2023, 14:44

Niby tak, ale wg mnie ważniejszy jest dojazd do centrum niż na Politechnikę. Oidp 7 przy Och-Teatrze jest bardziej zapełniona od 15.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27355
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 17 mar 2023, 15:48

Póki nie będzie odcinka przez Pole, Zachodni można traktować praktycznie tylko jako strefowanie podaży na Ochocie. W sumie może pojechać tam cokolwiek z linii obecnie kończących na Narutowiczu/Banacha, byle tylko nie linia z Jerozolimskich, bo to bez sensu zupełnie.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Nordyk110
Posty: 1614
Rejestracja: 06 sty 2006, 21:32

Post autor: Nordyk110 » 17 mar 2023, 15:58

Aż chce się założyć że będzie to 7 lub 25 i 14 z Wilanowa.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .

Łukasz
Posty: 10489
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 17 mar 2023, 16:42

Nordyk110 pisze:Aż chce się założyć że będzie to 7 lub 25 i 14 z Wilanowa.
Szybciej 7 niż 25, bo 7 codzienna. Sama 14 w weekendy to bez sensu, co 15 minut?

25 wspomagająco w DP na Okęcie wyglada dobrze. Ewentualnie rzeczywiście 14+15. 9 w weekendy ma potencjał na jeszcze częstszą linię.

Choć to 25 to może wreszcie kiedyś ktoś inteligentnie wytnie…
ŁK

Awatar użytkownika
Nordyk110
Posty: 1614
Rejestracja: 06 sty 2006, 21:32

Post autor: Nordyk110 » 17 mar 2023, 17:22

14 oczywiście przez Pole ma potencjał i będzie częste.
I wtedy się rozwinie kraniec tej końcówki, bo przecież na Wolę to dopiero będzie odpowiednia trasa.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .

eloelo520
Posty: 58
Rejestracja: 07 gru 2022, 11:07

Post autor: eloelo520 » 20 mar 2023, 10:44

primoż pisze:
17 mar 2023, 13:56
Leitner98 pisze:
17 mar 2023, 13:34
Pierwsza z nich to skierowanie tam kursów skróconych 1 z pl Narutowicza (czyli w zasadzie stałyby się kursami wydłużonymi), co komunikacyjnie jest "trochę" bez sensu.
Akurat jeśli coś z 1 kombinować, to wydłużyć pół 1 kosztem 7, żeby w końcu zapewnić połączenie ciągu Grójecka - al. Krakowska ze stacją M2 Rondo Daszyńskiego, bo jest to skandalem, że 8 lat minęło już od otwarcia centralnego odcinka M2, a Organizator do tej pory nie zauważył, że może warto byłoby zapewnić Ochocie dowóz do podziemnej kolei. Taki sam problem zresztą występuje na Żwirki i Wigury w komunikacji autobusowej.
A to jest taki problem w przesiadce na tym samym peronie do 1/11 na przystanku Ochota Ratusz?

A żadnego autobusu od kilku ładnych lat nie ma na Towarowej z powodu koszmarnych korków, i na pewno nie będzie.

ODPOWIEDZ