Zmiany od czerwca 2023

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Autobus Czerwon
Posty: 4098
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 08 cze 2023, 14:26

Skoro 124 ma już identyczny ze 154 metraż taboru w weekend oraz wspólna jest częstotliwość, można byłoby zrobić w DS bardzo fajne BWLki 124+154. Co prawda nie przyniosłyby one znacznych oszczędności, natomiast kierowcy obydwu linii mieliby w końcu całkiem fajne postoje (wychodzi mi że 10 minut na Paluchu, 5 minut na zmianie 154>124 oraz 31 minut na Zachodnim). Dodatkowo uwalniamy trochę miejsca na pralce - jednym słowem, same korzyści.

Awatar użytkownika
kocur
Posty: 1319
Rejestracja: 09 mar 2006, 10:43
Lokalizacja: Ursynów Północny

Post autor: kocur » 08 cze 2023, 15:37

man1956 pisze:
08 cze 2023, 12:09
Z jakich powodów?
Dodam jeszcze gorszą wymianę pasażerską (jedne drzwi mniej).
"Ale ty jesteś mądry, Bonifacy!"

marcelek
Posty: 21
Rejestracja: 17 maja 2015, 15:34

Post autor: marcelek » 08 cze 2023, 21:18

Szczęście wielkie że nie macie mocy sprawczych, 124 teraz nie ma opóźnień, po połączeniu ze 154 to byłby jeden dramat a nawet dwa. Teraz 154 punktualnością nie grzeszy a po połączeniu..... i jeszcze wydumane 31 minut na rondzie bez socjalu, tam nawet toi toi-a nie ma. Same korzyści......papier wszystko przyjmie.

Autobus Czerwon
Posty: 4098
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 08 cze 2023, 21:51

Mam nadzieję że zanim zacząłeś się oburzać, to doczytałeś że chodziłoby wyłącznie o soboty i niedziele?:> No i ciekawe jak kierowcom 124 korzysta się z wygód krańca P+R Al.Krakowska w ciągu 4 minut postoju.

marcelek
Posty: 21
Rejestracja: 17 maja 2015, 15:34

Post autor: marcelek » 08 cze 2023, 22:04

Autobus Czerwon pisze:
08 cze 2023, 21:51
Mam nadzieję że zanim zacząłeś się oburzać, to doczytałeś że chodziłoby wyłącznie o soboty i niedziele?:> No i ciekawe jak kierowcom 124 korzysta się z wygód krańca P+R Al.Krakowska w ciągu 4 minut postoju.
4 minuty nie mają większego znaczenia, jest punkt to i kierowca jak ma potrzebę może korzystać do woli. Teoretyk to teoretyk i dlatego są takie problemy

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 699
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 09 cze 2023, 10:21

Ze 154 jedyne co się powinno zrobić to puścić znowu do Starego Bemowa, a 167 do Szczęśliwic.
Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26828
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 09 cze 2023, 17:33

No pewnie, po co linii zapewniającej dojazd dwóch dzielnic do najważniejszego dworca autobusowego i jednego z ważniejszych kolejowych jakaś tam punktualność.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

mb112
Posty: 966
Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47

Post autor: mb112 » 09 cze 2023, 19:28

ZielonyJamnik pisze:
09 cze 2023, 10:21
Ze 154 jedyne co się powinno zrobić to puścić znowu do Starego Bemowa, a 167 do Szczęśliwic.
A nie lepiej 154 zostawić jak jest a w zamian z Bemowa 254 do Dw. Zachodniego od strony Tunelowej przez Bema i Prądzyńskiego ?

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 699
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 09 cze 2023, 19:59

No ale wtedy nie zrobisz przesiadki 167<->254
Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

mb112
Posty: 966
Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47

Post autor: mb112 » 09 cze 2023, 22:10

ZielonyJamnik pisze:
09 cze 2023, 19:59
No ale wtedy nie zrobisz przesiadki 167<->254
A nie wystarczy 523 + przesiadki 254 <-> 136/186/523 przy Kasprzaka ? Poza tym dla jadących z Bemowa docelowo w okolice Zachodniego może być korzystniej dojechać na drugą stronę od Tunelowej i przejść pod dworcem zamiast stać w korku na Prymasa, szczególnie jak skończy się bałagan z remontem Zachodniego.

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 699
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 09 cze 2023, 23:19

Jeżeli likwidujemy ludziom bezpośrednie połączenie to zróbmy im chociaż jedną, a nie dwie przesiadki
Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

stołecznynocnik
Posty: 157
Rejestracja: 16 sty 2018, 18:27

Post autor: stołecznynocnik » 10 cze 2023, 0:12

kmwaw pisze:
05 cze 2023, 11:22

.....
Linia N03
1 Mobilis 12m
2 Mobilis 8, 9m
3 Mza R-3 Ostrobramska 10m
4 PKS GM 12m
5 Arriva BP 9m
6 PKS GM 12m
.....
1 ARRIVA OTOKAR
2 Mobilis 8, 9m
3 MZA R3 12m
4 PKS GM 12m
5 Arriva OTOKAR
6 PKS GM 12m
Operacja się udała, pacjent zmarł.

Jurand
Posty: 1079
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 10 cze 2023, 11:39

Na 106 znowu prąd odcieli?
Same diesle w obsłudze, a miało być tak super ekologicznie☹️

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27396
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 12 cze 2023, 9:03

ZielonyJamnik pisze:
09 cze 2023, 23:19
Jeżeli likwidujemy ludziom bezpośrednie połączenie to zróbmy im chociaż jedną, a nie dwie przesiadki
Ale bezpośrednie połączenie skąd dokąd nagle jest takie istotne?
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 699
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 12 cze 2023, 10:10

Ponieważ wg moich obserwacji, najwięcej ludzi jeździ między Redutową, a Metrem Pole Mokotowskie. I teraz proponujecie, żeby ci ludzie robili 2 przesiadki, żeby tam dojechali, zamiast bezpośredniego połączenia. I jeszcze kierować 254 do krańca, gdzie moim zdaniem jest to totalnie zbędne.
Ale jeśli na siłę chcecie pchać tam jakaś linię to już lepiej 255, która po otwarciu tramwaju na Kasprzaka nie musi jechać do Ronda Daszyńskiego
Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

Zablokowany