Zmiany od czerwca 2023
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
-
- Posty: 4098
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Skoro 124 ma już identyczny ze 154 metraż taboru w weekend oraz wspólna jest częstotliwość, można byłoby zrobić w DS bardzo fajne BWLki 124+154. Co prawda nie przyniosłyby one znacznych oszczędności, natomiast kierowcy obydwu linii mieliby w końcu całkiem fajne postoje (wychodzi mi że 10 minut na Paluchu, 5 minut na zmianie 154>124 oraz 31 minut na Zachodnim). Dodatkowo uwalniamy trochę miejsca na pralce - jednym słowem, same korzyści.
Szczęście wielkie że nie macie mocy sprawczych, 124 teraz nie ma opóźnień, po połączeniu ze 154 to byłby jeden dramat a nawet dwa. Teraz 154 punktualnością nie grzeszy a po połączeniu..... i jeszcze wydumane 31 minut na rondzie bez socjalu, tam nawet toi toi-a nie ma. Same korzyści......papier wszystko przyjmie.
-
- Posty: 4098
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Mam nadzieję że zanim zacząłeś się oburzać, to doczytałeś że chodziłoby wyłącznie o soboty i niedziele?:> No i ciekawe jak kierowcom 124 korzysta się z wygód krańca P+R Al.Krakowska w ciągu 4 minut postoju.
4 minuty nie mają większego znaczenia, jest punkt to i kierowca jak ma potrzebę może korzystać do woli. Teoretyk to teoretyk i dlatego są takie problemyAutobus Czerwon pisze: ↑08 cze 2023, 21:51Mam nadzieję że zanim zacząłeś się oburzać, to doczytałeś że chodziłoby wyłącznie o soboty i niedziele?:> No i ciekawe jak kierowcom 124 korzysta się z wygód krańca P+R Al.Krakowska w ciągu 4 minut postoju.
- ZielonyJamnik
- Posty: 699
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Ze 154 jedyne co się powinno zrobić to puścić znowu do Starego Bemowa, a 167 do Szczęśliwic.
Mkną po koleinach zielone jamniki...
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26828
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
No pewnie, po co linii zapewniającej dojazd dwóch dzielnic do najważniejszego dworca autobusowego i jednego z ważniejszych kolejowych jakaś tam punktualność.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
A nie lepiej 154 zostawić jak jest a w zamian z Bemowa 254 do Dw. Zachodniego od strony Tunelowej przez Bema i Prądzyńskiego ?ZielonyJamnik pisze: ↑09 cze 2023, 10:21Ze 154 jedyne co się powinno zrobić to puścić znowu do Starego Bemowa, a 167 do Szczęśliwic.
- ZielonyJamnik
- Posty: 699
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
No ale wtedy nie zrobisz przesiadki 167<->254
Mkną po koleinach zielone jamniki...
A nie wystarczy 523 + przesiadki 254 <-> 136/186/523 przy Kasprzaka ? Poza tym dla jadących z Bemowa docelowo w okolice Zachodniego może być korzystniej dojechać na drugą stronę od Tunelowej i przejść pod dworcem zamiast stać w korku na Prymasa, szczególnie jak skończy się bałagan z remontem Zachodniego.
- ZielonyJamnik
- Posty: 699
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Jeżeli likwidujemy ludziom bezpośrednie połączenie to zróbmy im chociaż jedną, a nie dwie przesiadki
Mkną po koleinach zielone jamniki...
-
- Posty: 157
- Rejestracja: 16 sty 2018, 18:27
1 ARRIVA OTOKAR
2 Mobilis 8, 9m
3 MZA R3 12m
4 PKS GM 12m
5 Arriva OTOKAR
6 PKS GM 12m
Operacja się udała, pacjent zmarł.
Na 106 znowu prąd odcieli?
Same diesle w obsłudze, a miało być tak super ekologicznie
Same diesle w obsłudze, a miało być tak super ekologicznie
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27396
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Ale bezpośrednie połączenie skąd dokąd nagle jest takie istotne?ZielonyJamnik pisze: ↑09 cze 2023, 23:19Jeżeli likwidujemy ludziom bezpośrednie połączenie to zróbmy im chociaż jedną, a nie dwie przesiadki
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
- ZielonyJamnik
- Posty: 699
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Ponieważ wg moich obserwacji, najwięcej ludzi jeździ między Redutową, a Metrem Pole Mokotowskie. I teraz proponujecie, żeby ci ludzie robili 2 przesiadki, żeby tam dojechali, zamiast bezpośredniego połączenia. I jeszcze kierować 254 do krańca, gdzie moim zdaniem jest to totalnie zbędne.
Ale jeśli na siłę chcecie pchać tam jakaś linię to już lepiej 255, która po otwarciu tramwaju na Kasprzaka nie musi jechać do Ronda Daszyńskiego
Ale jeśli na siłę chcecie pchać tam jakaś linię to już lepiej 255, która po otwarciu tramwaju na Kasprzaka nie musi jechać do Ronda Daszyńskiego
Mkną po koleinach zielone jamniki...