Chyba się nie zrozumieliśmy - w imię czego mnie, mieszkańcowi Marek, chcesz wydłużać czas jazdy do centrum? Jazda do Metra Trocka jest najlepszą możliwą opcją czasową, więc dziękuję za Wileński. W 140/340/738 w szczycie nie widzę też zapasu podaży, który miałby rozwiązać kwestię nabitego 190. O tym, że na Wileńskim nie ma realnie gdzie sensownie zrobić tym liniom postoju, już nawet nie wspomnę (a co dopiero o jakimś sensownym socjalu dla kierowców). Tę "jedną brygadę" (a pewnie realnie 2-3, bo tyle potrzeba na wydłużenie 140/340/738 do Wileńskiego - a realnie Wschodniego) to proponuję dołożyć do 512 (a nie znów tej linii ciąć rozkład na wakacje), bo ona powinna być zasadniczym wzmocnieniem 190 na Radzymińskiej (być może jednokierunkowymi dodatkami do Młodzieńczej, tylko problem dalej z rozsądną zawrotką - chyba, że do Rolanda z pasażerami, w lewo w Gilarską i dalej na pusto na Wschodni).
Komunikacja po otwarciu M2 na Targówek
Moderator: Wiliam
Czas przejazdu Metro Trocka - Dworzec Wileński 6 minut.
Czas przejazdu Bieżuńska - Dworzec Wileński 7 minut.
Jako, że mamy 2023 rok to podpowiem, że istnieją efektywne rozwiązania umożliwiające zapewnienie niezawodności czasu przejazdu.
Natomiast rzeczywiście, twój argument uznać możnaby za prawdziwy gdyby 100% pasażerów linii 140 i 738 jechało w miejsca gdzie dojeżdża M2. Chyba jednak jest inaczej.
Czas przejazdu Bieżuńska - Dworzec Wileński 7 minut.
Jako, że mamy 2023 rok to podpowiem, że istnieją efektywne rozwiązania umożliwiające zapewnienie niezawodności czasu przejazdu.
Natomiast rzeczywiście, twój argument uznać możnaby za prawdziwy gdyby 100% pasażerów linii 140 i 738 jechało w miejsca gdzie dojeżdża M2. Chyba jednak jest inaczej.
512 nie zostało pocięte na wakacje.
Hala Mirowska to raczej obiekt premiumashir pisze:Mam wrażenie, że te babcie z wózeczkiem też zmieniły swoje przyzwaczajenia i teraz wystarczy im najbliższa Biedronka.
ŁK
A byłem tam tydzień temu i ceny niższe niż prawie w całej Warszawie i okolicach.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .
Faktycznie, pocięte zostało wcześniej na tyle, że już wstyd byłoby je ciąć bardziej.
Realnie ani jeden, ani drugi czas nie jest prawdziwy.
Ja nie pisałem o 100% pasażerów, pisałem o sobie i o tych, którzy skutecznie nabijają 140/340/738 aż po Metro Trocka.
Wątek z innego tematu sprzed parunastu tygodni:
https://www.petycjeonline.com/petycja_o ... es_updated
Mieszkańcy już się zebrali w temacie, co raczej było do przewidzenia wraz z oddawaniem kolejnych bloków. Ponad 400 podpisów pod petycją. Całkiem sporo.
https://www.petycjeonline.com/petycja_o ... es_updated
Można w petycji trochę przesadzić poprosić o autobus co 15 minut. Wtedy nawet ustępstwo to będą 3 kursy, a nie dwa na godzinę.
I tak odpiszą z ZTMu, ze przecież jest kolej, a ponadto brakuje kierowców i nidyrydy.
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Zaczął się rok szkolny i 500 znowu niezabieralna na pojedycznych kursach. Zostaje zgodnie z sugestią na poprzednich stronach skrócić do Starzyńskiego i rozrzedzić do co 15 minut.
Warto też dodać, że 500 trzeba zatrzymać na każdym przystanku po drodze. Nie jest ich jeszcze wiele, zostały tylko 3 ZP do dodania.
Trzeba poczekać. W listopadzie nie będzie już problemów. Po co ten raban?
Pani Wando, trzeba poczekać, w listopadzie będzie 160, po co ten raban.
Skoro ludzie wolą się gnieść w 500 zamiast siedzieć w metrze…
ŁK
-
- Posty: 4110
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
A co jeśli 500 zapełnia Wincentego czy np. nowe osiedla przy Niwy lub ZP CH Arkadia jest po prostu dla pasażerów celem samym w sobie? Podejrzewam też że jak ktoś jedzie do centrum na północ od Świętokrzyskiej to pewnie 500 jest też atrakcyjniejsze czasowo.