Zmiany od czerwca 2023

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Krzysiek_S
Posty: 5089
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 26 cze 2023, 13:14

Glonojad pisze:
26 cze 2023, 13:11
czy na dwukierunkowość 208 doszedł czwarty dodatek?
Nie są brygady 2, 03, 04, 05 i 91.

Awatar użytkownika
kmwaw
Posty: 58
Rejestracja: 07 wrz 2022, 16:38
Kontakt:

Post autor: kmwaw » 26 cze 2023, 13:33

Glonojad pisze:
26 cze 2023, 13:11
czy na dwukierunkowość 208 doszedł czwarty dodatek?
Brygady linii 208 https://kmwawa.github.io/kmwaw-rozklad- ... a--208.pdf
https://kmwawa.github.io/kmwaw/
najświeższe zmiany obsługowe znajdziesz na discordzie - https://discord.gg/JxEhh3uRxm

fraktal
Posty: 5478
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 26 cze 2023, 14:32

Georg pisze:
17 cze 2023, 18:19
Krzysiek_S pisze:
17 cze 2023, 18:05
151 do MP na stanowisku po 118. Rozkłady wakacyjne na 125 i 147[ to samo co 146].
I jeszcze ścięto godziny popołudniowego szczytu dla 525. Ale jak myślałem co będzie na wakacje to myślałem że i 125 i 525 przez cały dzień będą co 20 minut, więc mogło być gorzej.
Tyle, że 525 jak było co 15 minut, to puste nie jeździło, także w międzyszczycie i teraz z częstotliwością 20 minutową bywa po prostu zatłoczone (przynajmniej w tym kursie, którym ja jechałem w kierunku centrum). Ciekawe, jak tam sytuacja w 523.
BTW Uważam, że większość cięć wakacyjnych powinno się wprowadzać od 1 lipca gdy ludzie biorą urlopy, teraz jedynie zawiesić linie szkolne lub studenckie. Ale najwyraźniej nawet ten tydzień jest wart tego, żeby trochę wozokilometrów zaoszczędzić.

Georg
Posty: 5978
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 26 cze 2023, 18:52

Czy na Instalatorów postawiono kierowcom Toitoikę?

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 692
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 26 cze 2023, 20:42

Krzysiek_S pisze:
26 cze 2023, 13:14
Glonojad pisze:
26 cze 2023, 13:11
czy na dwukierunkowość 208 doszedł czwarty dodatek?
Nie są brygady 2, 03, 04, 05 i 91.
Czyli 208 w lewo to żadne dołożenie brygad, tylko przełożenie z kupki na kupkę?

To dopiero propaganda. Przecież w takim wypadku oferta się pogorszy, gdyż z definicji skręty w lewo są dłuższe niż w prawo
Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

Łukasz
Posty: 10587
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 26 cze 2023, 20:53

ZielonyJamnik pisze:
Krzysiek_S pisze:
26 cze 2023, 13:14
Nie są brygady 2, 03, 04, 05 i 91.
Czyli 208 w lewo to żadne dołożenie brygad, tylko przełożenie z kupki na kupkę?

To dopiero propaganda. Przecież w takim wypadku oferta się pogorszy, gdyż z definicji skręty w lewo są dłuższe niż w prawo
Do tramwaju w lewo jest szybciej niż w prawo.
ŁK

reserved
Posty: 14613
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 26 cze 2023, 21:12

ZielonyJamnik pisze:
26 cze 2023, 20:42
Czyli 208 w lewo to żadne dołożenie brygad, tylko przełożenie z kupki na kupkę?

To dopiero propaganda. Przecież w takim wypadku oferta się pogorszy, gdyż z definicji skręty w lewo są dłuższe niż w prawo
Tak, zachowanie obecnych brygad przy ścięciu rozkładu a dzięki temu uruchomienie nowego kierunku. W porannym szczycie w stronę Alej kursują dwie brygady (co 15 minut) a w stronę Grójeckiej trzy (co 10 minut), po południu jest odwrotnie - w stronę Alej trzy brygady (co 10 minut) i w stronę Grójeckiej dwie (co 15 minut).

Z pogorszeniem oferty bym nie przesadzał. Oczywiście to dopiero pierwszy dzień kursowania więc ciężko obiektywnie to stwierdzić ale jak dziś jechałem to ten najważniejszy lewoskręt czyli z Harfowej w Grójecką był bardzo spoko - od razu zielone się zapaliło i szybko przejechaliśmy. Boję się o lewoskręt z Grójeckiej w Bitwy czy tam się nie będzie korkować ale tam już mało kto dojeżdża. A jeśli chodzi o lewoskręt z Bitwy w Al. Jerozolimskie to tam autobus ma na pokonanie jednego przystanku aż 4 minuty. Dziś aż musiał odstawać na przystanku.

1000
Posty: 623
Rejestracja: 23 wrz 2006, 22:09

Post autor: 1000 » 27 cze 2023, 17:20

Od wczoraj na 176 pojawiają się Otokary. Dzisiaj brygady 1 i 2 (dodatki - standardowo SU12).
O tym chyba nie było żadnej wzmianki, albo może przeoczyłem. W dziwadłach też nie ma nic na ten temat.

Jurand
Posty: 1077
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 27 cze 2023, 18:28

1000 pisze:
27 cze 2023, 17:20
Od wczoraj na 176 pojawiają się Otokary. Dzisiaj brygady 1 i 2 (dodatki - standardowo SU12).
O tym chyba nie było żadnej wzmianki, albo może przeoczyłem. W dziwadłach też nie ma nic na ten temat.
Bo to planowe zarówno w DS jak i od wczoraj w DP.
Wspominałem o tym na OB i zapewne będzie podobnie jak z wozami 9m na 234 i Z-1, czyli niezabieralne :-k

BrdzJkb
Posty: 197
Rejestracja: 26 kwie 2022, 18:34

Post autor: BrdzJkb » 27 cze 2023, 21:13

Swoją drogą to przy Marywilskiej przybyło pewnie z kilka (jeżeli nie kilkanaście) tysięcy mieszkańców, a poza komunikacją kolejową, to obsługa osiedli odbywa się w zasadzie w oparciu o 176. Dowózka do metra co 30 minut to jednak dość unikalne rozwiązanie ;)

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27396
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 27 cze 2023, 22:24

Można by było w pierwszej kolejności przestać się wygłupiać, że pociągi lotniskowe są przyspieszone (choć w sumie przy planach rozrzucania peronów kolejowych po Warszawie jak obornikiem po polu mogą się nimi naturalnie stać).

176 jest wdzięczne do strefowania podaży, połowa do Marcelina, połowa na Chaszczówkę. Tylko na wszelki wypadek, gdyby ktoś władny mnie czytał, dodam że nie mam na myśli połowy obecnej częstotliwości.

Alternatywnie można zapewnić też komunikację na Krzyżówki i zapewnić dojazdy w dwie strony, :mewa: Marymont - Grot - Krzyżówki - Marcelin - Marywilska - :mewa: Bródno, ale tu już trzeba by było znaleźć całkiem konkretnie brygad, więc pewnie wyszłoby że kursuje tylko co 48 minut w porannym szczycie w dni nauki szkolnej z wyłączeniem Ramadanu i świąt narodowych na Kiribati.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

BrdzJkb
Posty: 197
Rejestracja: 26 kwie 2022, 18:34

Post autor: BrdzJkb » 27 cze 2023, 23:13

Nie wiem czy pchanie cokolwiek przez most Grota ma jakikolwiek sens. 176 to przede wszystkim niezła niezawodność. Jeżeli gdzie utknie to tam gdzie wszystko inne również - czyli na samej Marywilskiej.

Szybki rzut okiem na czasy przejazdu pozwala stwierdzić, że wychodzi, że trzeba by po 1 dodatku z rana i po południu dodać, a z dodatków zrobić całki żeby zrobić 7,5/15 do Marcelina.

wojtor
Posty: 665
Rejestracja: 01 cze 2008, 12:01

Post autor: wojtor » 28 cze 2023, 17:36

kmwaw pisze:
26 cze 2023, 13:33

Brygady linii 208 https://kmwawa.github.io/kmwaw-rozklad- ... a--208.pdf
Ciekawe te podjazdy na Szczęśliwice.

Georg
Posty: 5978
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 28 cze 2023, 18:23

Też dziś byłem. Godziwy postój w miejscu 414. Na Bitwy blokujesz zatokę.

Szymon
(Mr_Kolesław)
Posty: 7082
Rejestracja: 31 sie 2007, 19:03
Lokalizacja: Szamoty
Kontakt:

Post autor: Szymon » 30 cze 2023, 7:24

Na 177 pojawiła się w porannym szczycie brygada 087 łączona ze 105. Planowo na przegubowca :jupi:

Zablokowany