Komunikacja miejska na Woli

Moderator: Wiliam

Autobus Czerwon
Posty: 4098
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 03 lip 2023, 1:24

Wiadukt na Towarowej cechuje się niezwykłą wręcz inteligencją. Gdy jeżdżą po nim wsiobusy, przejazdy techniczne, linie zastępcze i okolicznościowe to wszystko jest w jak najlepszym porządku. Ale gdy tylko pojedzie tamtędy linia regularna to runie z kretesem.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8359
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 03 lip 2023, 11:20

Autobus Czerwon pisze:
03 lip 2023, 1:24
Wiadukt na Towarowej cechuje się niezwykłą wręcz inteligencją. Gdy jeżdżą po nim wsiobusy, przejazdy techniczne, linie zastępcze i okolicznościowe to wszystko jest w jak najlepszym porządku. Ale gdy tylko pojedzie tamtędy linia regularna to runie z kretesem.
dodałbym do tego:
- gdy tramwaje miały przystanki na wiadukcie, to groził on zawaleniem, ale gdy odsunięto je na północ, a tramwaje i tak muszą odstawać na nim przed światłami... to już nie grozi zawaleniem.

Awatar użytkownika
Bon Jovi
Posty: 753
Rejestracja: 25 maja 2010, 18:05
Lokalizacja: Warszawa - Srodmiescie

Post autor: Bon Jovi » 03 lip 2023, 17:08

Macie racje co do tych wyjątków. Tylko taki argument zawsze padał przy próbie puszczenia wiaduktem regularnej linii dziennej. Jeździło jednokierunkowo 155 zahaczając wcześniej o ulicę Żelazną. 191 we Wszystkich Świętych. Tworzące się korki także były argumentem. Linia 105, zanim dojechała do Grzybowskiej czasem traciła sporo czasu na 1 przystanek. W przeciwnym kierunku także korki. Aby temu zapobiec musiałby być buspas i częsta linia. Zgłaszajmy pomysły do ZTM i do UD Wola o linię w tym rejonie. Może uda się wypracować jakąś sensowną linię na ulicy Kolejowej.
"Livin' On A Prayer"
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.

Jelcz4755
Posty: 131
Rejestracja: 02 paź 2012, 17:11

Post autor: Jelcz4755 » 03 lip 2023, 20:00

Znając zakochanie wolskich radnych w samochodozie i ogólny niedasizm, wiadukt jest idealnym pretekstem, żeby tylko nie wprowadzać buspasa.

Matt Cubis
Posty: 461
Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
Lokalizacja: Natolin

Post autor: Matt Cubis » 03 lip 2023, 20:38

Co mają do gadania radni UD Wola skoro to ulica ZDM? Zresztą on też nie podejmuje takich decyzji.

primoż
Posty: 3744
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 03 lip 2023, 21:54

Do radnych dzielnicowych nie należą linie kursujące w sieci ZTM, a mimo to w tym mieście prawie każde ich zachcianki są spełniane.
Nie zawsze poważne opinie :wink:

Matt Cubis
Posty: 461
Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
Lokalizacja: Natolin

Post autor: Matt Cubis » 04 lip 2023, 6:48

Pisałem już chyba, że dopóki ZTM będzie się pozbywał problemów rozpatrując wszystkie wnioski pozytywnie to tak będzie.

Georg
Posty: 5980
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 04 lip 2023, 8:22

Nie rozpatruje. 521 ciągle jeździ.

eloelo520
Posty: 58
Rejestracja: 07 gru 2022, 11:07

Post autor: eloelo520 » 04 lip 2023, 8:51

person pisze:
03 lip 2023, 11:20
Autobus Czerwon pisze:
03 lip 2023, 1:24
Wiadukt na Towarowej cechuje się niezwykłą wręcz inteligencją. Gdy jeżdżą po nim wsiobusy, przejazdy techniczne, linie zastępcze i okolicznościowe to wszystko jest w jak najlepszym porządku. Ale gdy tylko pojedzie tamtędy linia regularna to runie z kretesem.
dodałbym do tego:
- gdy tramwaje miały przystanki na wiadukcie, to groził on zawaleniem, ale gdy odsunięto je na północ, a tramwaje i tak muszą odstawać na nim przed światłami... to już nie grozi zawaleniem.
Gdyby naprawdę groził zawaleniem, to byłby zakaz jazdy po nim ciężarówek, tymczasem żadnego znaku B-18 tam nie ma.

patryk148
Posty: 536
Rejestracja: 20 gru 2005, 18:13
Lokalizacja: jeszcze Widok

Post autor: patryk148 » 04 lip 2023, 9:14

Najśmieszniejsze jest to że są w Warszawie regularne linie jeżdżące po terenach, na których deweloperzy wybudowali nielegalnie ulice na nie swoim terenie. Ale to ten właściwy DDeweloper.

fraktal
Posty: 5478
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 04 lip 2023, 9:49

primoż pisze:
03 lip 2023, 21:54
Do radnych dzielnicowych nie należą linie kursujące w sieci ZTM, a mimo to w tym mieście prawie każde ich zachcianki są spełniane.
No nie wiem, ostatnio się skarżyli na zbyt duże pocięcie wolskich linii na wakacje i jakoś nie widzę zagęszczenia rozkładów. :razz:

Matt Cubis
Posty: 461
Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
Lokalizacja: Natolin

Post autor: Matt Cubis » 04 lip 2023, 10:09

patryk148 pisze:
04 lip 2023, 9:14
Najśmieszniejsze jest to że są w Warszawie regularne linie jeżdżące po terenach, na których deweloperzy wybudowali nielegalnie ulice na nie swoim terenie. Ale to ten właściwy DDeweloper.
Czy możesz rozwinąć?

primoż
Posty: 3744
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 04 lip 2023, 11:56

fraktal pisze:
04 lip 2023, 9:49
No nie wiem, ostatnio się skarżyli na zbyt duże pocięcie wolskich linii na wakacje i jakoś nie widzę zagęszczenia rozkładów. :razz:
W obecnych warunkach zagęszczenie rozkładów oznaczałoby podbicie 171 i wariantowego 190 do co 20' :term:
Nie zawsze poważne opinie :wink:

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26828
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 04 lip 2023, 12:22

eloelo520 pisze:
04 lip 2023, 8:51
person pisze:
03 lip 2023, 11:20

dodałbym do tego:
- gdy tramwaje miały przystanki na wiadukcie, to groził on zawaleniem, ale gdy odsunięto je na północ, a tramwaje i tak muszą odstawać na nim przed światłami... to już nie grozi zawaleniem.
Gdyby naprawdę groził zawaleniem, to byłby zakaz jazdy po nim ciężarówek, tymczasem żadnego znaku B-18 tam nie ma.
Cieżarówki nie jeżdża po wiadukcie tramwajowym - a wbrew pozorom, "wiadukt" na Towarowej to są trzy niezależne obiekty (no, prawie niezależne - płyty przystankowe są rozpięte między nimi).
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14783
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 05 lip 2023, 9:52

fraktal pisze:
04 lip 2023, 9:49
No nie wiem, ostatnio się skarżyli na zbyt duże pocięcie wolskich linii na wakacje i jakoś nie widzę zagęszczenia rozkładów. :razz:
Nie tylko na wakacje, 105 w międzyszczycie czy DS co 15 to mało śmieszny żart (co skutkuje stadami i następstwem autobusów typu 3-4-2-10-2-1-12 na Rondzie Tybetu, przystanek wcześniej na Ordona odpada 178, więc jest nieco gorzej) - a podobno ZTM zachęca do dojazdów do metra ;)
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

ODPOWIEDZ