Czyli jeśli np. 112 jedzie z Marek kursem pełnym na Karolin ale w trakcie kursu złapie 15 minut opóźnienia i będzie jechał w porze kursu skróconego do Nowego Bemowa to kierowca ma skończyć na Nowym Bemowie? Oryginalny pomysł, nie powiem.
Czasy przejazdu - 2022–2023
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Ha ha
Dobre
Mocne
trzeba to wprowadzić
Idealny żeby każdy kurs wydłużony opóźniać o częstotliwośćreserved pisze:Czyli jeśli np. 112 jedzie z Marek kursem pełnym na Karolin ale w trakcie kursu złapie 15 minut opóźnienia i będzie jechał w porze kursu skróconego do Nowego Bemowa to kierowca ma skończyć na Nowym Bemowie? Oryginalny pomysł, nie powiem.
ŁK
Nie rozumiem jak to ma działać? Jeśli pojadę kursem, który powinien być tylko do Bemowa dalej to w drugą stronę kolejny kurs będzie jeszcze bardziej opóźniony.
Może takie coś miałoby zastosowanie w drugą stronę. Czyli jadę spóźniony w kierunku Karolina, więc zawracam na Bemowie, żeby półkurs w drugą stronę odbyć o czasie. Ale wtedy wszystko musiałoby być wg. dyspozycji NR. A przy częstych utrudnieniach na S8 poza wakacjami to prawie codzienność.
No i sami widzicie do jakich to absurdów prowadzi. Ludzie bardziej ogarną komunikat 'nie jadę na Karolin bo to jest inna linia' niż 'nie jadę na Karolin bo to jest kurs skrócony'.Georg pisze: ↑21 lip 2023, 7:46Nie rozumiem jak to ma działać? Jeśli pojadę kursem, który powinien być tylko do Bemowa dalej to w drugą stronę kolejny kurs będzie jeszcze bardziej opóźniony.
Może takie coś miałoby zastosowanie w drugą stronę. Czyli jadę spóźniony w kierunku Karolina, więc zawracam na Bemowie, żeby półkurs w drugą stronę odbyć o czasie. Ale wtedy wszystko musiałoby być wg. dyspozycji NR. A przy częstych utrudnieniach na S8 poza wakacjami to prawie codzienność.
I właśnie te wszystkie głupoty są dzięki słuchaniu się radnych.
A jak komuś pomyli się numerek i wsiądzie do nieodpowiedniego autobusu lub tramwaju, to co wtedy?ZielonyJamnik pisze: ↑20 lip 2023, 15:36Nie umieją czytać krańców to i dopisków nie będą czytać. Jedyne co to zmiana numeracji
Nie zawsze poważne opinie
- ZielonyJamnik
- Posty: 699
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
To rzadkość, ale jeśli nawet ktoś wsiadał, to nigdy mi się wtedy nie przydarzyło, że ktoś do mnie przyszedł, że mam zły numer wbity.
Mkną po koleinach zielone jamniki...
Jezu, nie chodzi mi, że możesz mieć zły numer wbity wyświetlacz, tylko o to, że jak karolińskie 112 dostanie numer 312, to równie dobrze pasażer może się pomylić, wsiąść do 112 zamiast do 312, bo zmyli go podobieństwo numerów i na Nowym Bemowie przyjść z pretensjami do kierowcy czemu nie jedzie dalej.
Nie zawsze poważne opinie
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27397
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Dodajmy, że robienie burdelu i mnożenie sztucznych bytów prowadzi do znacznie gorszego typu pomyłki, to jest pasażerów, którzy zostają na przystankach, bo nie zorientowali się, że takie hipotetyczne 312 też im pasuje. Pasażer, który omyłkowo wsiadł w kurs skrócony, traci dokładnie 0 minut, pasażer, który omyłkowo nie wsiadł w kurs wydłużony, traci tych minut sporo więcej. Dlatego więc, jeśli ogromna większości pasażerów ze wspólnego odcinka pasują oba typy kursów, należy je komasować, a dzielić dopiero, gdy funkcje, a co za tym idzie i grupa docelowa, są znacząco odmienne. Z tego samego powodu kursy skrócone są silniejszą przesłanką do komasacji od kursów wariantowych (co nie znaczy, że tychże nie powinno się też w uzasadnionych przypadkach łączyć, pierwsze w kolejce jest 705+735).
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
To ja jeszcze dodam, że to prowadzi do sztucznego zawyżenia frekwencji w tej krótszej linii, a w skrajnych przypadkach może prowadzić też do potrzeby wzrostu częstotliwości takiego połączenia pomimo istniejącego równoległe hipotetycznego 312 i w konsekwencji nowa, kolejna tarczka może prowadzić do niegospodarnego korzystania z zasobów taborowych.
Nie zawsze poważne opinie
Swoją rolę spełniłyby też po części zapowiedzi np. "ten autobus jedzie w kierunku Znana. Dogodna przesiadka do autobusu w kierunku Bemowa na przystanku Park Moczydło". Ale niedasię, system tego nie ogarnie, i tak by tego nikt nie słuchał, przecież jest dobrze tak jak jest...
Taaa, i tutorial na jutubie.SU89 pisze:Swoją rolę spełniłyby też po części zapowiedzi np. "ten autobus jedzie w kierunku Znana.
ŁK
Przecież ludzie są teraz głusi i przeważnie mają słuchawki w uszach. Żeby nie było pomyłek to na przedostatnim wspólnym przystanku musiałbyś do każdego podchodzić i mówić, gdzie jedzie tramwaj/autobus.