Objazdy i inne okresowe zmiany tras autobusów - 2023

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27406
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 26 lip 2023, 15:36

Chciałbym zauważyć, że to co się zazwyczaj kręci w przerębli nie jest produktem ubocznym defekacji, a raczej jej produktem absolutnie podstawowym.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

primoż
Posty: 3763
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 26 lip 2023, 16:28

Sugerujesz, że przez pomyłkę wdepnąłem w to co pływa w przerębli?
Nie zawsze poważne opinie :wink:

Autobus Czerwon
Posty: 4102
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 26 lip 2023, 16:33

primoż pisze:
26 lip 2023, 15:29
To N33 to już teraz wystarczająco kręci się niczym produkt uboczny defekacji w przerębli.
Oprócz kierowcy to nikt z Centralnego na Służew i Służewiec tym oczywiście nie jeździ, natomiast nie jest też tak że za Stegnami w autobusie jest pusto. Jest znacznie puściej, to prawda, ale jednak kilka osób jedzie. W dodatku gdy jeździ nocne metro to pełni funkcję dowozowo-odwozową na ciągu al.Lotników i Wałbrzyskiej. W każdym razie, wygięcie przez Wilanów nie powinno zaszkodzić żadnej z w/w funkcji, a trasa Powsińska - al.Wilanowska - Dolina wcale jakoś mocno pokręcona nie jest.

michael112
Posty: 2837
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 26 lip 2023, 17:47

Tyle tylko, że na Wałbrzyskiej rozjedzie się koordynacja N33/N83.

Autobus Czerwon
Posty: 4102
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 26 lip 2023, 18:07

Z Centralnego wyjeżdżałyby przecież o tej samej porze, zaś ogólnie różnica w przelocie dla N33 wynosiłaby ok.5-6 bonusowych minut, takt 25-35 nadal nie jest jakoś specjalnie tragiczny, można to zniwelować do 27-33 lub 28-32 psując troszkę koordynację na północnym odcinku. Zresztą nocki generalnie pracują głównie jednokierunkowo z Centrum w stronę osiedli, z wyjątkiem 1-2 ostatnich porannych kursów.

Gdynianin
Posty: 641
Rejestracja: 13 sie 2011, 21:32

Post autor: Gdynianin » 26 lip 2023, 19:07

Biorąc pod uwagę rozbudowujące się osiedla przy ZP Dolina Służewiecka, dla których nocny N33/N83 jest naturalnym wyborem, dodawanie dodatkowych minut do już wydłużonego czasu przejazdu skończyć może się tylko Uberem/Boltem.

Jeśli już coś zwiedzać na N33, to prędzej Siekierki (trasą 159). Jednak wszystko wskazuje, że te rejony proszą się o kolejną linię lub reorganizację istniejących. Ale to tym chyba jest inny wątek.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25357
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 26 lip 2023, 19:34

Ja bym zaczął od tego że do Piaseczna mogłoby pojechać N36, a wówczas N83 można by wykorzystać do innych celów, np. obsługi Zavogla.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Łukasz
Posty: 10614
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 26 lip 2023, 19:43

pawcio pisze:Ja bym zaczął od tego że do Piaseczna mogłoby pojechać N36, a wówczas N83 można by wykorzystać do innych celów, np. obsługi Zavogla.
Z metrem dopiero przy Wierzbnie po wycieczce po Sluzewcu?
ŁK

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25357
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 26 lip 2023, 19:46

Po co metro jak będzie znacznie lepszy czas przejazdu Centralny-Poleczki?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
karmat
Posty: 325
Rejestracja: 01 gru 2020, 20:25
Lokalizacja: Nowodwory
Kontakt:

Post autor: karmat » 26 lip 2023, 22:09

man1956 pisze:
26 lip 2023, 14:25
A ta brygada na Z31 jest z czymś łączona?
Kierowca z Mobilisu pisał, że na Z31/1 jedzie autobus z 164/2 co daje wóz w ruchu przez ponad 23 godziny...

Flash8222
Posty: 7603
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 26 lip 2023, 22:42

Straszne, na 203+210+N58 wóz jest dłużej w ruchu.

rudy
Posty: 1801
Rejestracja: 21 maja 2007, 12:26
Lokalizacja: Skorosze

Post autor: rudy » 01 sie 2023, 12:32

220 skrócone w związku z remontem Szyszkowej. Ciekawe jak tam zawraca :?: Na trzy :?:
https://www.wtp.waw.pl/zmiany/2023/07/2 ... linii-220/
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8367
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 01 sie 2023, 15:44

Najlepsze jest to, że ani mapy, ani schematu, ani informacji czy dojeżdża do WKD, czy nie. Trzeba się wczytać w trasę i samemu przeanalizować na podstawie zawieszanych przystanków.
Ot, informacja dla informacji, a nie dla (okazyjnego) pasażera (i jest to bardziej uwaga do samej budowy komunikatu niż do ozdobników graficznych).

Flash8222
Posty: 7603
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 01 sie 2023, 17:05

rudy pisze:
01 sie 2023, 12:32
220 skrócone w związku z remontem Szyszkowej. Ciekawe jak tam zawraca :?: Na trzy :?:
https://www.wtp.waw.pl/zmiany/2023/07/2 ... linii-220/
Jest wybudowana tymczasowa pętla techniczna.

alojz
Posty: 2661
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 01 sie 2023, 18:37

Od czwartku 199 ląduje na skrzyżowaniu Langiewicza / Wyzwolenia w Ząbkach (obok zrujnowanych willi).
https://goo.gl/maps/bpBJVPpyqNJLZDW17

Ambitnie. Wrócą solówki, czy kiermani będą się musieli gimnastykować przegubami?

ODPOWIEDZ