Nic dziwnego. Te 2 wagony są przygotowane do jazdy samodzielnej i w składzie w zależności od potrzeb zajezdni.
[Hydepark] Tramwaje Warszawskie
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
-
- Posty: 717
- Rejestracja: 09 sie 2010, 15:45
Nie wiem, co konkretnie na Boernerowie wyrabiają, ale cały dzień duża ekipa grzebie w skrzynkach, a przed chwilą podobno dwa tramwaje na raz na pętli były widziane, co jest wydarzeniem z kategorii grubych.
Cudna sygnalizacja mijankowa...gfedorynski pisze: ↑05 paź 2023, 16:19Nie wiem, co konkretnie na Boernerowie wyrabiają, ale cały dzień duża ekipa grzebie w skrzynkach, a przed chwilą podobno dwa tramwaje na raz na pętli były widziane, co jest wydarzeniem z kategorii grubych.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
Stałaby się jakaś tragedia (może poza dodatkowym nakładem finansowym) gdyby do końca trasy zbudować drugi tor? Ewentualnie zostawić jednotor między Starym Bemowem a Borneo na pamiątkę dla potomnych na pamiątkę, bo chyba z takim krótkim odcinkiem to już powinno być małe piwo? Bo obecne rozwiązanie to ani nie jest wydajne, z funkcjonalnością też cały czas jest problem. Jedyny argument to chyba to, że jest nieco klimatycznie, ale dla motorniczych i pasażerów stamtąd to mam wrażenie, że nic po tej klimatyczności.
Nie zawsze poważne opinie
A jest miejsce (w sensie własności działek) i potrzeba zwiększania ilości pojazdów? Wg mnie 2 x nie, a budowanie dla kosztownego wywłaszczania i samego budowania nie ma sensu.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
Bloki po zachodniej stronie są dosyć daleko od torowiska. Tam nie ma jakiejś rezerwy pod drugą jezdnię? Biorąc pod uwagę, że między torem tramwajowym a zabudowaniami są parkingi lub drzewa, to byłoby to prawdopodobne Patrzyłem na SISKOM-ie, ale nic nie znalazłem na ten temat. Wiem, że docelowo Kaliskiego ma być połączona z Nocznickiego, która ma być rozbudowana w ramach włączenia jej do Trasy Mostu Północnego. Co do działek, to według strony UM Warszawa należą one do miasta lub Skarbu Państwa.
Raczej rozbudowa pod obecną ilość pojazdów i nie dla samego budowania, tylko dla poprawy przepustowości i bezpieczeństwa. Problemy z jednotorem i sygnalizacją powodują, że co jakiś czas z tego powodu 20 jest skracana do Koła, co nie jest korzystne dla przewidywalności oferty. Awarie sterowania też są niebezpieczne, bo to nic przyjemnego, jeśli na jednym torze spotkają się dwa tramwaje jadące w przeciwnych kierunkach. A zdaje się, że bodaj od 2011 roku są to bardzo podobne problemyMisiekK pisze:(...)i potrzeba zwiększania ilości pojazdów? Wg mnie 2 x nie, a budowanie dla kosztownego wywłaszczania i samego budowania nie ma sensu.
Nie zawsze poważne opinie
Dlatego tam i tak powinny jeździć dwukierunki, najlepiej do Daszyńskiego. W każdym momencie na jednotorze można by zawrócić.
ŁK
Jednym zawrocisz, kolejnym nie wjedziesz. Tam są dość czułe czujniki blokujące ruch. Ponoć wózek złomiarza potrafił ją zablokować.
Znaczy się, wózek złomiarza zablokuje trasę, ale już drugi tramwaj wjeżdżający na ten sam odcinek nie? To jakaś radziecka technologia?
Nie zawsze poważne opinie
Drugi nie ma prawa wjechać. Sygnalizacja mu nie pozwoli.
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36655
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
O ile to aktualne.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Które niekoniecznie mogą być dostępne, bo jak są użytkowane przez MON, a nie Biuro Mienia m. st. Warszawy są nie do ugryzienia.
Brak sterowania mijankowego od razu wycina zasilanie napięciem trakcyjnym. Wyjątkiem są godziny nocne - 0.30 - 4.00, gdzie zasilanie jest utrzymane pomimo planowego wyłączenia sygnalizacji mijanek.
Nawet jeśli kiedykolwiek to nastąpi, to przełoży się to na ruch samochodowy, a nie wydłużenie linii tramwajowej.
W tej chwili już chyba nie, bo po modernizacji zmienione zostały pętle indukcyjne rejestrujące tramwaj, ale przed wcześniej było to możliwe.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
Ile krótkich Hyundaiów już ma dopuszczenie i może kursować/kursuje liniowo?
Na pewno 4014 i 4015 (na 6). Jeszcze jakieś?
Na pewno 4014 i 4015 (na 6). Jeszcze jakieś?
- ZielonyJamnik
- Posty: 711
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25