Komunikacja miejska we Włochach
Moderator: Wiliam
Do Biedronki i Pepco przy Grójeckiej czy Hal Banacha jest 414 co 15 min ale tylko w szczycie na pewno konieczne są dodatkowe kursy skrócone 228 między Popularną a PKP Rakowiec (jeden dodatkowy wóz da częstotliwość 15 min). Tylko żeby udało się w końcu skrócić do Novotelu 228 które traci swoją punktualność robiąc na pusto kilometry do przystanku Sasanki.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26826
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Z wahadłem Popularna - Rakowiec jest problem pt. brak krańca. Sugerowałem wykorzystanie do tego prawego pasa Popularnej między Rondem Dudajewa a Rondem Microsoftu, ale niedasie bo nie ma komu słupka postawić.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Jeśli chodzi o postój kursów skróconych to myślałem o wykorzystaniu długiej zatoki przystankowej PKP Rakowiec 01.
Tymczasowo mamy też zatoki na nowym odcinku Wschodu Słońca (dawnie Popularna), tylko pytanie czy autobus tam zawróci na rondzie?
Pytanie czy to powinno być tylko wahadło, czy nie należy zastanowić się nad organizacją sensownego układu na Rakowie.
P.S: Na częste połączenie z Woronicza już nikt chyba nie liczy
Pytanie czy to powinno być tylko wahadło, czy nie należy zastanowić się nad organizacją sensownego układu na Rakowie.
P.S: Na częste połączenie z Woronicza już nikt chyba nie liczy
ZTM w odpowiedzi na petycję przyznał, że 228 powinno trafić na lotnisko (przesiadka do 331, 148) jak tylko problemy kadrowe zostaną rozwiązane.
-
- Posty: 5814
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Może wróćmy 328 i problemy same się rozwiążą.
Jak to było- rozwiązujemy problemy, które sami stworzyliśmy.
Jak to było- rozwiązujemy problemy, które sami stworzyliśmy.
miłośnik 13N
Czyli 228 na Wierzbno już nie pojedzie? Czy kibelek w metrze to odpowiednie zaplecze tak btw?
ŁK
-
- Posty: 4098
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26826
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Niedasie bo wąsacze z CR autobusów boją się zmiany pasa.
Ciekawy pomysł, w sumie po wycięciu S2, S3 i KML przyda się wzmocnienie
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Podobnie jak na jednej z brygad 517, gdzie było wpisane tylko dlatego że rano był 1 kurs skrócony do Centrum A Torwaru w ogóle nie było wpisanego.Autobus Czerwon pisze: ↑28 gru 2023, 18:05Tak, jak miałem N35+N85 to jedyny kibelek jaki miałem dostępny i jaki był wpisany w karcie drogowej to ten na stacji metra Centrum. A to że jest czynny tylko od 6 do 22...
Albo na ZA1 był wpisany kibel na pętli Dw. Centralny (dobrze, że tak naprawdę to ustawili tam chociaż przenośny kibel przy końcowym przystanku w Alejach).
"Jak tylko" czyli raczej nigdy. A to już nie ma wersji że na Wierzbno ? Bardziej by się przydało niż dublowanie 175 i 188.
Ale od której strony ? Tam jest dużo miejsca, tylko ten nowy odcinek jest 'podłączony' tylko od strony ronda przy Leclercu, od strony Szybkiej nie ma podłączenia do nowego rondka, w sumie nie wiadomo dlaczego tego nie zrobiono od razu, bo to nie jest jakaś kosmiczna inwestycja, brakuje dosłownie paru metrów, wygląda na to że dwa odcinki Szybkiej będą podłączone jako północny i wschodni wlot ronda. Pytanie jak wtedy pojedzie 228/328 ? Logiczne by było żeby tym nowym odcinkiem do Popularnej, bez kręcenia pod wiaduktem, tylko wtedy nie będzie przystanku PKP AJ, ale może można uznać, że PKP Rakowiec wystarczy ?
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26826
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Brakuje więcej, niż paru metrów, bo trzeba by także przebudować geometrię najazdów z obu stron "rozcinając" Szybką na dwie części - z różnicą wysokości zresztą.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Moim zdaniem jeśli już coś dawać na lotnisko to 402. I to nie tylko po to, aby zapewnić dojazd z południowego wschodu (148 się wlecze i krąży), ale przede wszystkim dlatego, że te podwójne PKP Służewiec w jedną stronę tylko to kpina.
Jeśli chodzi o braki kadrowe to może tramwaj do Wilanowa coś zmieni? Albo ten wieszczony od paru lat krach na rynku pracy związany z AI, który jakoś nadejść nie chce . Swoją drogą tramwajarz to zawód bardziej "niszowy" niż kierowca autobusu. I jakoś nie ma z nimi problemu?
Jeśli chodzi o braki kadrowe to może tramwaj do Wilanowa coś zmieni? Albo ten wieszczony od paru lat krach na rynku pracy związany z AI, który jakoś nadejść nie chce . Swoją drogą tramwajarz to zawód bardziej "niszowy" niż kierowca autobusu. I jakoś nie ma z nimi problemu?
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26826
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Metro na Bródno i Bemowo braków kadrowych nie rozwiązało, więc wątpię, by tramwajowi do Wilanowa to się udało - co wyleci? 501 w całości, 522 być może i 519 w kursach skróconych (o ile nie zostanie w całości na Czerniakowską przełożone)- i to tyle.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.