Patrzę na rozkłady na niedzielę 29.10 i widzę te linie które wymieniłeś co 10 minut, a nie co 15. C09 co 5.
Komunikacja cmentarna
Moderator: Wiliam
-
- Posty: 12159
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
O widzisz, tego się nie spodziewałem, że będą różne częstotliwości między sobotą i niedzielą. Przyznaję, patrzyłem tylko na sobotę. Dobre i tyle.
-
- Posty: 2905
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Jaki to ma sens? Od PKP Wola (Wolska) jest ciut za daleko do cmentarza Wolskiego, żeby tam iść pieszo. Owszem, bliżej jest cmentarz prawosławny, ale czy on generuje potoki uzasadniające puszczanie tam dwóch dodatkowych linii?
Moim zdaniem taka trasa C1 i C6 nie ma sensu. Albo niech jadą na Wolski naokoło przez Obozową i Powstańców Śl., albo wcale ich nie uruchamiać, tudzież skrócić lub połączyć. One chyba jadą z Bródna, jedna mostem Śląskim, druga Gdańskim? To wtedy można z tego zrobić linie okółne - zakręcamy przy Kercelaku i wracamy na Bródno mostem innym niż ten, którym jechaliśmy pierwotnie.
Najważniejszą okolicznością IMHO jest spadek liczby pasażerów w ten dzień/te dni.
Kiedyś @Bastian popełnił posta, w którym tłumaczył zawiłości demografii cmentarnej. Przewrotne, ale bardzo ciekawe to było.
A co jeśli jest to wypadkowa systematycznego spadku pasażerów i racjonalizacji Bizancjum cmentarnego? Serio, niektóre linie to palenie pieniędzy - szkoda, że tak robi się tylko tego dnia, a nie daje się tak dużo niektórym obszarom w pozostałą część roku...
A jak to będzie wyglądać w następny weekend i 1 listopada jeśli chodzi o linie zwykłe, które co roku były podbijane?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Raczej symboliczne zasilenia podobne do tegoweekendowych. Po 02.11. wzmożony ruch cmentarny w zasadzie zanika.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
191 w tym roku kursy do Metra Marymont
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
817, WKD, R1, S1
Jak to pojedzie od Naruciaka na północ?
- AdamKlocusky
- Posty: 637
- Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
- Lokalizacja: Targówek
- Kontakt:
Zapewne tak jak w zeszłym roku do pętli POWĄZKI-CM.WOJSKOWY/przystanku ELBŁĄSKA a dalej po trasie C22, które w tym roku już nie wyjedzie na ulice Warszawy.
Ooo, czyli kolejne oszczędności. To co w przyszłym roku pojedzie dalej na Wólkę Węglową to od razu zlikwiduje się C14?
Właśnie mnie szczególnie interesuje co ZTM wymyślił na odcinku powązkowsko-żoliborskim☺AdamKlocusky pisze: ↑22 paź 2023, 6:53Zapewne tak jak w zeszłym roku do pętli POWĄZKI-CM.WOJSKOWY/przystanku ELBŁĄSKA a dalej po trasie C22, które w tym roku już nie wyjedzie na ulice Warszawy.
W następnym roku połączy się ze 110 i tym samym mieszkańcy Włosusa uzyskają bezpośredni dojazd do bram południowej i zachodniej cmentarza Północnego. Sponsorem podróży zostanie marka Aviomarin☠
-
- Posty: 2905
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
To wcale nie będzie zasileń na liniach podjeżdżających na cmentarze w Rembertowie czy Wawrze? Kursy co pół godziny?
Szczerze mówiąc - wcale bym się nie zdziwił - brakuje brygad, a cmentarze małe i z "lokalnymi osiedleńcami".
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Wystarczy spojrzeć w rozkład, że 115, 173 i 183 będą kursowały co 15 minut...