Organizacja pracy motorniczych - podciągacze i nie tylko

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 718
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 26 paź 2023, 18:26

To naprawdę taki problem wysłać 8 osób na przeszkolenie?
Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25408
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 26 paź 2023, 18:29

To musiałoby być sporo więcej, bo nie może wciąż jeden motorniczy siedzieć na podciąganiu.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 718
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 26 paź 2023, 21:32

Dwie pętle, to wychodzi 4 motorowych na dzień. Więc mam wątpliwości czy trzeba sporo więcej
Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25408
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 26 paź 2023, 21:57

Więcej tego jest. No i nie będą wciąż ci sami motorniczowie siedzieć na podciąganiu.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 718
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 26 paź 2023, 22:11

A czemu nie mogą siedzieć ci sami?
Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25408
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 26 paź 2023, 23:31

Bo na przykład nie wyrobią pomiarów punktualności do premii.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 718
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 27 paź 2023, 5:39

Nie każdy przelicza swoją robotę na pieniądze w stosunku 1:1, niektórzy wolą mniej a spokojniejszą robotę, więc chętni na pewno by się znaleźli.
Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

Flash8222
Posty: 7621
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 27 paź 2023, 6:49

Chciałbyś zarabiać 1,500 złotych mniej?

beni
Posty: 2741
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 27 paź 2023, 7:14

Flash8222 pisze:
27 paź 2023, 6:49
Chciałbyś zarabiać 1,500 złotych mniej?
500 lub 300 i to brutto.

Dwa to ci podciągający są tak potrzebni że ho ho.
Szczególnie na Górczewskiej.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 718
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 27 paź 2023, 7:58

Flash8222 pisze:
27 paź 2023, 6:49
Chciałbyś zarabiać 1,500 złotych mniej?
Przecież mieli 1000 brutto
Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

beni
Posty: 2741
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 27 paź 2023, 8:01

ZielonyJamnik pisze:
27 paź 2023, 7:58
Flash8222 pisze:
27 paź 2023, 6:49
Chciałbyś zarabiać 1,500 złotych mniej?
Przecież mieli 1000 brutto
Teraz jest 30% od podstawy na umowie jako premia podstawowa plus premia za punktualność 300 lub 500.
Od stycznia będzie 20% od podstawy jako premia podstawowa plus premia za punktualność bez zmian.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

fraktal
Posty: 5491
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 27 paź 2023, 10:12

ZielonyJamnik pisze:
27 paź 2023, 5:39
Nie każdy przelicza swoją robotę na pieniądze w stosunku 1:1, niektórzy wolą mniej a spokojniejszą robotę, więc chętni na pewno by się znaleźli.
TW to nie MZA. W MZA byli czy jeszcze nadal są kierowcy na zajezdniach odpowiedzialni za ustawianie wozów i to ci sami kierowcy zaakceptowani przez kierownika. TW to jak widać inna firma.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25408
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 27 paź 2023, 11:23

Był pomysł wydzielenia korpusu "podciągaczy", ale nie chwycił. Więc skoro podciągacze są normalnymi motorniczymi, to nie mogą to być wciąż te same osoby na stałe, tylko powinny podlegać rotacji.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Stary Pingwin
Posty: 5834
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 29 paź 2023, 13:33

Jak nowa trasa na Żerań Wschodni?
miłośnik 13N

Łukasz
Posty: 10674
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 29 paź 2023, 13:36

pawcio pisze:
27 paź 2023, 11:23
Był pomysł wydzielenia korpusu "podciągaczy", ale nie chwycił. Więc skoro podciągacze są normalnymi motorniczymi, to nie mogą to być wciąż te same osoby na stałe, tylko powinny podlegać rotacji.
W łamach ławki kar i odcięcia od pasażerów - mogliby. W ramach normalnej pracy to można sfiksować.
ŁK

ODPOWIEDZ