Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości
Lepiej mieć 12 brygad niż 0...
Warto ponownie przypomnieć, że w Mistrzostwach Kierowców WTP organizowanym pod czujnym okiem dyrektorki ZTMu i z jej obecnością, Michalczewski brał w nich udział wystawiając czterech kierowców. W tym samym czasie na 212 nie wyjechały dwie całki Michalczewskiego, czyli równo czterech kierowców. Zastępstwa wtedy też nie było. To tyle jeżeli chodzi o priorytety organizatora.
To jest raczej ok. Wycofanie ich z konkursu nie miałoby dobrego efektu w kwestii dbania o pracownika.KM pisze: ↑11 lis 2023, 9:39Warto ponownie przypomnieć, że w Mistrzostwach Kierowców WTP organizowanym pod czujnym okiem dyrektorki ZTMu i z jej obecnością, Michalczewski brał w nich udział wystawiając czterech kierowców. W tym samym czasie na 212 nie wyjechały dwie całki Michalczewskiego, czyli równo czterech kierowców. Zastępstwa wtedy też nie było. To tyle jeżeli chodzi o priorytety organizatora.
ŁK
Ale to niekoniecznie musi z siebie wynikać. Udziału w konkursie chyba nie trzeba traktować jako ustawowych godzin prowadzenia pojazdu ani w ogóle jako pracy dla firmy, więc ITS równie dobrze mógł tak ustawić tym kierowcom grafik żeby tego dnia wypadła im ustawowa przerwa i nawet gdyby nie wzięli udziału w konkursie to i tak nie mogliby wyjechać na miasto. A jeśli mogli, to może mogli się włączyć po zakończeniu konkursu?
Swoją drogą, czy przypadkiem sytuacja, w której firma planowo jeździ 50% swojej floty a realnie jeszcze mniej, nie sprawia że sam koszt pojazdów w wzkm przekreśla szanse na jakikolwiek zarobek?
Swoją drogą, czy przypadkiem sytuacja, w której firma planowo jeździ 50% swojej floty a realnie jeszcze mniej, nie sprawia że sam koszt pojazdów w wzkm przekreśla szanse na jakikolwiek zarobek?
Serio uważasz, że lepszym rozwiązaniem było wzięcie udziału w Mistrzostwach niż zapełnienie pełnej obsady? Lepiej jak kursy nie były realizowane?Łukasz pisze: ↑11 lis 2023, 10:08To jest raczej ok. Wycofanie ich z konkursu nie miałoby dobrego efektu w kwestii dbania o pracownika.KM pisze: ↑11 lis 2023, 9:39Warto ponownie przypomnieć, że w Mistrzostwach Kierowców WTP organizowanym pod czujnym okiem dyrektorki ZTMu i z jej obecnością, Michalczewski brał w nich udział wystawiając czterech kierowców. W tym samym czasie na 212 nie wyjechały dwie całki Michalczewskiego, czyli równo czterech kierowców. Zastępstwa wtedy też nie było. To tyle jeżeli chodzi o priorytety organizatora.
Tak. Biznes to nie wszystko, ludzie liczą się przede wszystkim. Jeśli mieli to np. jako jakieś wyróżnienie czy nagrodę, to nie wolno im tego zabrać. Ale to wymaga jakiejś elementarnej empatii i doświadczenia w pracy w czymś innym niż januszex, żeby to zrozumieć. Mało, uważam, że ta decyzja jest oczywista.
ŁK
Warto też wspomnieć że na tychże Mistrzostwach dwie kumpele, tzn: Chytra Baba z Radomia i Tępa dzida z Mławy cukrowały sobie jak dwie najlepsze psiapsiuły.KM pisze: ↑11 lis 2023, 9:39Warto ponownie przypomnieć, że w Mistrzostwach Kierowców WTP organizowanym pod czujnym okiem dyrektorki ZTMu i z jej obecnością, Michalczewski brał w nich udział wystawiając czterech kierowców. W tym samym czasie na 212 nie wyjechały dwie całki Michalczewskiego, czyli równo czterech kierowców. Zastępstwa wtedy też nie było. To tyle jeżeli chodzi o priorytety organizatora.
Zasadniczo planowa obsługa linii zeszła na drugi plan, bo przecież mistrzostwa najważniejsze
Podejrzewam że kierowcy firmy ITS woleli by podwyżkę lub dodatkowe środki typu wczasy pod gruszą, niż stawić się siłą w liczbie 4 sztuk pod Radomiem, żeby popatrzeć sobie na jeżdzące autobusy, których mają pod dostatkiem na codzieńŁukasz pisze: ↑11 lis 2023, 10:29Tak. Biznes to nie wszystko, ludzie liczą się przede wszystkim. Jeśli mieli to np. jako jakieś wyróżnienie czy nagrodę, to nie wolno im tego zabrać. Ale to wymaga jakiejś elementarnej empatii i doświadczenia w pracy w czymś innym niż januszex, żeby to zrozumieć. Mało, uważam, że ta decyzja jest oczywista.
Zapewne kierownictwo ITS zachęciło ludzi do pracy tym wyjazdem na mistrzostwa, że już nawet 15 brygad nie są w stanie obsłużyć,co świadczy o tym że kolejni kierowcy się zwolnili
A ja bym inaczej to widział. Nagrodą powinno być zaproszenie tych przewoźników, którzy rzetelnie realizują swoje obowiązki jako dowód uznania za ciężką pracę ich pracowników i to oni wybierają przedstawicieli, którzy będą najlepiej reprezentowali firmę i/lub oddział. A czy nie było tak przypadkiem, że przy pierwszej edycji Grodzio nikogo nie wystawił, żeby zrealizować wszystkie kursy? Dla mnie pełny szacunek. Piszesz, że biznes to nie wszystko tylko zawody po raz kolejny odbywają się w Ośrodku Doskonalenia Techniki Jazdy ITS Michalczewski „Autodrom Jastrząb”, a Pani Dyrektor Katarzyna Strzegowska ponoć świetnie się zna z Panią Prezes Michalczewską. Wcale by mnie nie zdziwiło, jakby nawet kary za niezrealizowane kursy 12 maja 2023 roku nie zostały naliczone.Łukasz pisze: ↑11 lis 2023, 10:29Tak. Biznes to nie wszystko, ludzie liczą się przede wszystkim. Jeśli mieli to np. jako jakieś wyróżnienie czy nagrodę, to nie wolno im tego zabrać. Ale to wymaga jakiejś elementarnej empatii i doświadczenia w pracy w czymś innym niż januszex, żeby to zrozumieć. Mało, uważam, że ta decyzja jest oczywista.
Ale oni tam pojechali oglądać czy jeździć? Bo jak oglądać to inna sprawa trochę.Jurand pisze: ↑11 lis 2023, 10:40Podejrzewam że kierowcy firmy ITS woleli by podwyżkę lub dodatkowe środki typu wczasy pod gruszą, niż stawić się siłą w liczbie 4 sztuk pod Radomiem, żeby popatrzeć sobie na jeżdzące autobusy, których mają pod dostatkiem na codzieńŁukasz pisze: ↑11 lis 2023, 10:29Tak. Biznes to nie wszystko, ludzie liczą się przede wszystkim. Jeśli mieli to np. jako jakieś wyróżnienie czy nagrodę, to nie wolno im tego zabrać. Ale to wymaga jakiejś elementarnej empatii i doświadczenia w pracy w czymś innym niż januszex, żeby to zrozumieć. Mało, uważam, że ta decyzja jest oczywista.
Zapewne kierownictwo ITS zachęciło ludzi do pracy tym wyjazdem na mistrzostwa, że już nawet 15 brygad nie są w stanie obsłużyć,co świadczy o tym że kolejni kierowcy się zwolnili
ŁK
Wszystko idzie w kierunku o którym od dawna piszę. Michalczewskiemu obniża się plan, w związku z czym spada presja na poprawę warunków płacowych, socjalnych itd., a to powoduje odejście z pracy kolejnych kierowców, bo przewoźnikowi nie zależy na zatrzymaniu pracowników zwłaszcza tych najbardziej "roszczeniowych" ani na pozyskaniu nowych. Następstwem jest kolejne obniżenie planu, żeby wysokość kar nie zabiła firmy i tak w kółko, czyli ZTM stosuje tzw. parasol ochronny.Jurand pisze: ↑11 lis 2023, 10:40Podejrzewam że kierowcy firmy ITS woleli by podwyżkę lub dodatkowe środki typu wczasy pod gruszą, niż stawić się siłą w liczbie 4 sztuk pod Radomiem, żeby popatrzeć sobie na jeżdzące autobusy, których mają pod dostatkiem na codzieńŁukasz pisze: ↑11 lis 2023, 10:29Tak. Biznes to nie wszystko, ludzie liczą się przede wszystkim. Jeśli mieli to np. jako jakieś wyróżnienie czy nagrodę, to nie wolno im tego zabrać. Ale to wymaga jakiejś elementarnej empatii i doświadczenia w pracy w czymś innym niż januszex, żeby to zrozumieć. Mało, uważam, że ta decyzja jest oczywista.
Zapewne kierownictwo ITS zachęciło ludzi do pracy tym wyjazdem na mistrzostwa, że już nawet 15 brygad nie są w stanie obsłużyć,co świadczy o tym że kolejni kierowcy się zwolnili