Komunikacja miejska na Woli
Moderator: Wiliam
Moim zdaniem do czasu otwarcia M2 Lazurowa powinno zostać, tylko już nie koniecznie co 6 w godzinach szczytu jak obecnie. Wtedy i tak wszystko na Bemowie trzeba będzie pozmieniać.
Też pytanie jaki będzie układ linii tramwajowych, jeśli będzie tylko 10 i 11 tak samo często jak wcześniej, tylko szybciej jadące do centrum, to trochę niesprawiedliwe będzie dopychanie tych linii jeszcze ludźmi ze 105 z Lazurowej, chyba żeby np. była jeszcze jakaś trzecia linia, to wtedy ok. W sumie to czy obecne remonty na Rondzie Daszyńskiego nie są po to żeby linia z Kasprzaka mogła skręcać na północ albo na południe w Towarową ?
- AdamKlocusky
- Posty: 590
- Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
- Lokalizacja: Targówek
- Kontakt:
Bym się raczej spodziewał połączenia 105 i 255 na trasie OSG - RDA.
Nie. To tylko remont przejazdu przez jezdnie a nie odbudowa rozjazdów.
![Obrazek](https://i.postimg.cc/BbSR8c6F/1r1r4.png)
![Obrazek](https://i.postimg.cc/4dVYKj67/tram-wawkom.png)
Trochę lipa, bo mieszkańcy Lazurowej by dostali dodatkowe zwiedzanie okolicy, a mieszkańcy Jana Kazimierza zapchany autobus.AdamKlocusky pisze: ↑23 lis 2023, 10:34Bym się raczej spodziewał połączenia 105 i 255 na trasie OSG - RDA.
A te przystanki nie powstały w ramach "odszkodowania" za zlikwidowany przystanek tramwajowy, bez planu na kursowanie tamtędy czegokolwiek?
![:-k :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
Pewnie potną.
Przegub na Ordona? Wątpię.AdamKlocusky pisze: ↑23 lis 2023, 10:34Bym się raczej spodziewał połączenia 105 i 255 na trasie OSG - RDA.
ZTM raczej nie interesuje się sprawiedliwościąmb112 pisze: ↑23 lis 2023, 10:25Też pytanie jaki będzie układ linii tramwajowych, jeśli będzie tylko 10 i 11 tak samo często jak wcześniej, tylko szybciej jadące do centrum, to trochę niesprawiedliwe będzie dopychanie tych linii jeszcze ludźmi ze 105 z Lazurowej, chyba żeby np. była jeszcze jakaś trzecia linia, to wtedy ok.
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Natomiast zawrotka na RD mogłaby posłużyć do szczytowej linii tramwajowej na wagonach bydlęcych tramwajach dwukierunkowych relacji Cmentarz Wolski - Rondo Daszyńskiego, zbierających ludzi z południowej zabudowy na Wolskiej i Kasprzaka (nawet uwzględniając kretyńskie rozmieszczenie przystanków w okolicach Ronda Tybetu). Tylko wątpię, że ZTM znajdzie na to brygady.
Remonty na RD nie przewidują przywrócenia relacji skrętnych.
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
-
- Posty: 2846
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Żeby odszkodowanie miało sens, musi coś tamtędy kursować. Nawet przy likwidacji 105, można dać/zostawić 167 żeby już coś było..
Prezes Niklewicz na Twitterze (u Osowskiego) napisał, że odbudowa skrętów to masa czasu/pracy i dłuuuugie wyłączenie ruchu, dlatego nie da się.
No, mniej więcej tak napisał.
Ale spore korzyści. Jak długo musiałoby trwać takie wyłączenie z ruchu?
Poszukaj u Osowskiego na TT/X, ale nie zapominajmy, że te skręty wrócą przy okazji remontu Średnicy, czyli już kilka lat temu.
Nie darmo dałem cudzysłów
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Trochę bez sensu dawać tam autobus dla tarczki na przystanku, który od razu ucieka w bok moim zdaniem.michael112 pisze: ↑23 lis 2023, 13:17Nawet przy likwidacji 105, można dać/zostawić 167 żeby już coś było..
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Warszawa to bogate miasto dzięki temu ludzie będą mieli do wyboru, tramwaje na Kasprzaka oraz 105...
https://www.transport-publiczny.pl/wiad ... 81095.html
https://www.transport-publiczny.pl/wiad ... 81095.html
"Częstotliwość będzie nieco mniejsza"
Tradycyjnie 30/30/30?
13 jako jedyna linia chyba będzie jeździć przez cały dzień.
"Liczymy, że duża liczba pasażerów przeniesie się jednak do tramwajów"
Dobra oferta tramwajowa może pomóc. Ale jeśli dalej będzie jeździć 105, to dlaczego ludzie mają się przesiąść w tramwaj, skoro są przyzwyczajeni do autobusu. Może rozwiązaniem byłoby jakieś E-x na wzór dawnego E-6. Przystanki od Górczewskiej do Ciepłowni a potem już Rondo Daszyńskiego.
Tradycyjnie 30/30/30?
13 jako jedyna linia chyba będzie jeździć przez cały dzień.
"Liczymy, że duża liczba pasażerów przeniesie się jednak do tramwajów"
Dobra oferta tramwajowa może pomóc. Ale jeśli dalej będzie jeździć 105, to dlaczego ludzie mają się przesiąść w tramwaj, skoro są przyzwyczajeni do autobusu. Może rozwiązaniem byłoby jakieś E-x na wzór dawnego E-6. Przystanki od Górczewskiej do Ciepłowni a potem już Rondo Daszyńskiego.
27 mogłoby zostać na Skierniewickiej i później.
E-6 oczywiście bez sensu, bo jeździłoby szybciej niż tramwaj.
E-6 oczywiście bez sensu, bo jeździłoby szybciej niż tramwaj.
ŁK