Obiegi i obsługa połączeń KM
Moderator: JacekM
Generalnie KM tkwią w głębokiej komunie. Błąd eksportu do pdf gdzie na każdej stronie powtarzają się kursy z Błonia (a dokładniej początkowe wiersze) jest nie do poprawienia od początku. Głębszy podział AKM też nie istnieje (choć może dyspozytor ma tu dowolność), a już zaczęto do tego samego kursu podawać różne zestawienie (AKM albo ER160) - pewnie asekuracja gdyby konieczna była podmiana składu w obiegu.
A propos, to wraz z nowym rozkładem KM rozkręca się obiegowo: Tłuszcz - Łowicz, Czyżew - Sochaczew....
A propos, to wraz z nowym rozkładem KM rozkręca się obiegowo: Tłuszcz - Łowicz, Czyżew - Sochaczew....
Tak, są 2 sztuki.Jacek Z. pisze: ↑11 lis 2023, 11:25KM trochę daje ciała z obsługą linii RE21 na Czeremchę. Zwykle tę trasę robi jaszczur, ostatnio widać raczej 627. Komfort jazdy bajka - jak ktoś się załapie na siedzące. Ale lepszy byłby 628 lub 2x627, bo zapełnienie np. dziś 11:13 ze Wschodniej - 120%.
Tych 222M nie jest przypadkiem już dwa? I oba odstawione?
Ale z 2 strony - R7 łączy się tylko z R3, oprócz jednego wyjątku, a R2 z R1 od nowego rj... Na plus stałe łączenie relacji.Paweł D. pisze: ↑11 lis 2023, 13:22Generalnie KM tkwią w głębokiej komunie. Błąd eksportu do pdf gdzie na każdej stronie powtarzają się kursy z Błonia (a dokładniej początkowe wiersze) jest nie do poprawienia od początku. Głębszy podział AKM też nie istnieje (choć może dyspozytor ma tu dowolność), a już zaczęto do tego samego kursu podawać różne zestawienie (AKM albo ER160) - pewnie asekuracja gdyby konieczna była podmiana składu w obiegu.
A propos, to wraz z nowym rozkładem KM rozkręca się obiegowo: Tłuszcz - Łowicz, Czyżew - Sochaczew....
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Na plus, ale w relacjach Dęblin - Sochaczew/Łowicz tylko jakiś AL/AKM pojedzie, bo z 45WE to dość ubogo jest.
Będzie trochę rozkładowych idiotyzmów, ale poczekajmy na publikację nowego rozkładu.
Będzie trochę rozkładowych idiotyzmów, ale poczekajmy na publikację nowego rozkładu.
No tak, ale czym to się różni od sytuacji z teraz? Do Dęblina/Pilawy nowy tabor szczątkowy i tak, a na R3 ER160 głównie na tym co kończy na Głównej, Otwocku i Celestynowie. Niestety, chciałbym inaczej, ale obecnie nie ma nawet taboru na kursy do Siedlec. I w zasadzie nie wiem co się dzieje, ale ile ER75 i 45WE jest aktualnie na chodzie? I co się dzieje z 22WE?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
KM wrzuciły rozkłady ważne od połowy grudnia: https://www.mazowieckie.com.pl/pl/podst ... -iii-2024r
Na niektórych liniach rozkład jakby rodem z PKS. Czyli dwa-trzy pociągi w odstępie 5-10 minut, potem długo nic.
A taka ciekawostka rozkładowa. Pociąg do Sochaczewa rusza z Zachodniej o 17:10, aby wolno poturlać się do Włoch (albo postać pod semaforem) przepuszczając po drodze osobowy Główna-Grodzisk odjeżdżający z Zachodniej o 17:11.
Na niektórych liniach rozkład jakby rodem z PKS. Czyli dwa-trzy pociągi w odstępie 5-10 minut, potem długo nic.
A taka ciekawostka rozkładowa. Pociąg do Sochaczewa rusza z Zachodniej o 17:10, aby wolno poturlać się do Włoch (albo postać pod semaforem) przepuszczając po drodze osobowy Główna-Grodzisk odjeżdżający z Zachodniej o 17:11.
-
- Posty: 2116
- Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
- Lokalizacja: Wawa / Wrocław
Na linii R2 nie zawarto nowego przystanku Józefin
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27396
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Nic się nie zmienia, KM nadal nienawidzą osób pracujących 9-17.Paweł D. pisze: ↑14 lis 2023, 12:06KM wrzuciły rozkłady ważne od połowy grudnia: https://www.mazowieckie.com.pl/pl/podst ... -iii-2024r
Na niektórych liniach rozkład jakby rodem z PKS. Czyli dwa-trzy pociągi w odstępie 5-10 minut, potem długo nic.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
https://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7 ... kolei.htmlwarszawa.wyborcza.pl pisze:Tak właśnie dzieje się w Legionowie, odkąd 12 listopada Koleje Mazowieckie zdecydowały o likwidacji pociągu o godz. 7.13, tłumacząc to koniecznością dostosowania rozkładu do trwającego remontu Warszawy Zachodniej. Legionowska stacja w porannym szczycie zaczęła przypominać tokijskie metro - pasażerowie spieszący się do pracy na godz. 8 tłoczą się na peronach i próbują wciskać się do przepełnionych wagonów. Często bezskutecznie.
KM zapowiedziały powrót tego kursu (będzie o 7:15 z Legionowa) - czemu w takim razie teraz zniknął? W nowym RJ w tygodniu jest do Gdańskiego, a w niedziele do DWZ. Jeszcze raz: czemu ten kurs zniknął na miesiąc?
Szkoda słów na to co robią KM. Z szacunku powstrzymam się od wulgaryzmów, ale skoro z powodu jednotoru Teresin-Błonie trzeba wyciąć pociągi, to przyspieszony powinien zatrzymywać się zastępczo wszędzie. Ale nie, lepiej zrobić godzinną dziurę rano.
A w przyśpieszonym pociągu jest jeszcze miejsce na dodatkowych pasażerów?
Jest, spokojnie podwójny flirt zabierze osoby z kilku przystanków. Na R3 nie ma tłoku. Cyrki z przebudową Zachodniej i Ożarowa dość skutecznie zniechęciły do KM.
Na 99115, RE21 z Wschodniej do Czeremchy, dziś EN57AL-1650. Miejsca więcej niż w 627. Ale co za Siedlcami? Tam już nie ma druta Alicja na przyczepkę do czegoś, czy przesiadka do szynobusa?
Jak to co? ZKA.
Na odcinku od stacji Siedlce do stacji Czeremcha pociąg został odwołany. Wprowadzono komunikację zastępczą, godziny przyjazdu i odjazdu komunikacji mogą ulec zmianie.
ZKA na odcinku Siedlce-Czeremcha i z powrotem
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1