Komunikacja miejska na Woli

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Nordyk110
Posty: 1622
Rejestracja: 06 sty 2006, 21:32

Post autor: Nordyk110 » 04 gru 2023, 16:30

105 Lazurową czy PŚ?
To są inne ciągi komunikacyjne, chyba że,teleport z Lazurowej.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .

KM
Posty: 130
Rejestracja: 05 lis 2018, 19:33

Post autor: KM » 04 gru 2023, 17:04

105 powinno wchłonąć 255, częstotliwość 15/15/30. Tym sposobem ani mieszkańcy Jelonek ani Jana Kazimierza nie stracą dogodnego dojazdu do ronda Daszyńskiego.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10648
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 04 gru 2023, 17:10

Łukasz pisze:
04 gru 2023, 16:26
E-6 oczywiście bez sensu, bo jeździłoby szybciej niż tramwaj.
Ale dla innych pasażerów.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6930
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 04 gru 2023, 17:13

A dlaczego nie można pasażerów 105 dowozić do M2 na Bemowie?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25344
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 04 gru 2023, 17:26

Emyl pisze:
04 gru 2023, 17:13
A dlaczego nie można pasażerów 105 dowozić do M2 na Bemowie?
Bo radni zapewnili im w tym celu kursy wariantowe 112.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25344
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 04 gru 2023, 17:28

Georg pisze:
04 gru 2023, 16:09
"Częstotliwość będzie nieco mniejsza"
Tradycyjnie 30/30/30?
13 jako jedyna linia chyba będzie jeździć przez cały dzień.
"Liczymy, że duża liczba pasażerów przeniesie się jednak do tramwajów"
Dobra oferta tramwajowa może pomóc. Ale jeśli dalej będzie jeździć 105, to dlaczego ludzie mają się przesiąść w tramwaj, skoro są przyzwyczajeni do autobusu. Może rozwiązaniem byłoby jakieś E-x na wzór dawnego E-6. Przystanki od Górczewskiej do Ciepłowni a potem już Rondo Daszyńskiego.
Odolany (a to jest teraz główny generator pasażerów 105) wybór będą mieć i wcale przesiadki do tego nie będą potrzebować.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Georg
Posty: 5980
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 04 gru 2023, 17:47

pawcio pisze:
04 gru 2023, 17:26
Emyl pisze:
04 gru 2023, 17:13
A dlaczego nie można pasażerów 105 dowozić do M2 na Bemowie?
Bo radni zapewnili im w tym celu kursy wariantowe 112.
Ale to chyba tylko tymczasowo do kolejnej zmiany. 112 ma tak duże opóźnienia, że nie ma sensu w ogóle czekać. Na PŚ po południu jeździ po kilka osób. To jest niegospodarność, bo tramwaj jeździ częściej i szybciej.

Łukasz
Posty: 10592
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 04 gru 2023, 17:48

KwZ pisze:
04 gru 2023, 17:10
Łukasz pisze:
04 gru 2023, 16:26
E-6 oczywiście bez sensu, bo jeździłoby szybciej niż tramwaj.
Ale dla innych pasażerów.
Jeśli dasz szybszy autobus równolegle do nowego tramwaju, to raczej szybko stanie się on bardziej pełny niż tramwaj. Chyba że by gdzieś daleko na Człuchowskiej miał przystanek dopiero.

Oczywiście 105 to też absurd i pewnie do wyborów trzeba będzie z nim żyć. Może jakoś wchłonie 171 :)
ŁK

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14783
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 04 gru 2023, 18:02

Flash8222 pisze:
04 gru 2023, 16:02
Warszawa to bogate miasto dzięki temu ludzie będą mieli do wyboru, tramwaje na Kasprzaka oraz 105...
Biorąc pod uwagę samą linię 10, to poza szczytem i w DS takie mocno średnie te częstotliwości wychodzą na Kasprzaka. Plus debilne ułożenie przystanków (moim zdaniem przystanek tramwajowy w kierunku Bemowa na PKP Kasprzaka powinien być za skrzyżowaniem, a nie równolegle do tego w kierunku Śródmieścia - tak jak to zrobione jest przy Ordona; tak, wiem, kolej, jednakże przesiadki na ciąg Prymasa mam wrażenie, że będą bardziej popularne, patrząc na potoki między obecnymi liniami).


ATSD. Chlewu na rondzie od miesięcy nie potrafią zrobić, a tu nagle w kilka dni wystąpią o PnU? :lol:
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

beni
Posty: 2741
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 04 gru 2023, 19:50

Wolfchen pisze:
04 gru 2023, 18:02
Flash8222 pisze:
04 gru 2023, 16:02
Warszawa to bogate miasto dzięki temu ludzie będą mieli do wyboru, tramwaje na Kasprzaka oraz 105...
Biorąc pod uwagę samą linię 10, to poza szczytem i w DS takie mocno średnie te częstotliwości wychodzą na Kasprzaka. Plus debilne ułożenie przystanków (moim zdaniem przystanek tramwajowy w kierunku Bemowa na PKP Kasprzaka powinien być za skrzyżowaniem, a nie równolegle do tego w kierunku Śródmieścia - tak jak to zrobione jest przy Ordona; tak, wiem, kolej, jednakże przesiadki na ciąg Prymasa mam wrażenie, że będą bardziej popularne, patrząc na potoki między obecnymi liniami).


ATSD. Chlewu na rondzie od miesięcy nie potrafią zrobić, a tu nagle w kilka dni wystąpią o PnU? :lol:
Postawiać 10km/h i przez kolejny plac budowy tramwaje będą sunąć. Ale będzie pompa, sukces i ach i och. Pewnie jeszcze na 10 świąteczny 3271 puszczą.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

Łukasz
Posty: 10592
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 04 gru 2023, 20:01

Wolfchen pisze:
04 gru 2023, 18:02
Flash8222 pisze:
04 gru 2023, 16:02
Warszawa to bogate miasto dzięki temu ludzie będą mieli do wyboru, tramwaje na Kasprzaka oraz 105...
Biorąc pod uwagę samą linię 10, to poza szczytem i w DS takie mocno średnie te częstotliwości wychodzą na Kasprzaka.
Biorąc od uwagę samą linię 10, to tak, wychodzą średnie. Ale na razie będą jeszcze 27 i 26, a potem 11 cały dzień.

Może dlatego 105 zostaje. Zresztą skąd wiadomo, ze 11 będzie tylko w szczycie?
ŁK

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25344
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 04 gru 2023, 20:07

Taka jest zapowiedź w mediach, choć nie kategoryczna.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Łukasz
Posty: 10592
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 04 gru 2023, 20:29

pawcio pisze:
04 gru 2023, 20:07
Taka jest zapowiedź w mediach, choć nie kategoryczna.
W mediach to ja widzę. Ale równie dobrze mogli to wywnioskować z tego, że przed remontem nie jeździła w weekendy.
ŁK

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25344
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 04 gru 2023, 20:31

Powołują się na ludzi z ZTM, wiec raczej tak na być. Choć ja bym co najmniej międzyszczyt dołożył, być może tylko do Daszyńskiego.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

mb112
Posty: 965
Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47

Post autor: mb112 » 04 gru 2023, 23:06

Łukasz pisze:
04 gru 2023, 20:01
Zresztą skąd wiadomo, ze 11 będzie tylko w szczycie?
Tak w ogóle, to jeśli tylko w szczycie, to powinno być 41, a nie 11. Ktoś się jeszcze w ogóle przejmuje jakąkolwiek numeracją ?
Tutaj niby w dalszym ciągu to figuruje:
https://www.wtp.waw.pl/komunikacja-krok-po-kroku/
A tymczasem np. 25, 262 czy 171 sobie w dalszym ciągu funkcjonują niezależnie od tej numeracji (w wakacje było tego jeszcze więcej). Kiedyś było tak, że jak dana linia przestawała być całotygodniowa to od razu zmieniała numerację, a przecież teraz gdy są w większości elektroniczne tablice to powinno być nawet prostsze.

ODPOWIEDZ