Komunikacja miejska w Wawrze [II]

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4839
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 15 sty 2024, 20:00

Może wystarczyło by 147 przenieść na Łasaka i Kadetów i coś tam je podbić? A Wałem 213 jak najdłużej ze 119 niech jedzie?
Obrazek

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27616
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 15 sty 2024, 20:20

Najpierw bogole pokupowali sobie domki z adresami Zadupna 123ZZXYY w ruralistyce łanowej, a teraz wielce zatroskani, że pod szkołą NOXy przekroczone, gdy SUVami dzieci odwożą, paradne.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Łukasz
Posty: 11121
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 15 sty 2024, 20:28

Wiliam pisze:Może wystarczyło by 147 przenieść na Łasaka i Kadetów i coś tam je podbić? A Wałem 213 jak najdłużej ze 119 niech jedzie?
Obawiam się, że do redukcji zanieczyszczeń potrzeba autobusu na patelnię.
ŁK

Autobus Czerwon
Posty: 4344
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 15 sty 2024, 21:17

fik pisze:
15 sty 2024, 20:20
Najpierw bogole pokupowali sobie domki z adresami Zadupna 123ZZXYY w ruralistyce łanowej, a teraz wielce zatroskani, że pod szkołą NOXy przekroczone, gdy SUVami dzieci odwożą, paradne.
Przerzucanie na konsumentów winy za błędy firm/korporacji oraz administracji miejskiej oraz rządowej? Stare, znałem.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27616
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 15 sty 2024, 21:29

Ale nikt im naprawdę nie kazał kupować tych domków. Nie mówimy o Regatach czy innych lokalizacjach, gdzie mieszkania kupują ludzie, których nie stać na mieszkanie gdziekolwiek indziej w aglomeracji, tylko o ludziach mających raczej niebagatelne zasoby finansowe i kupujących domy ze świadomym założeniem, że samochód będzie ich głównym i podstawowym środkiem transportu.

A że jest to też konsekwencja liberalnego podejścia państwa, to oczywista prawda, ale też inna para kaloszy.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36880
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 15 sty 2024, 21:42

Krzysiek_S pisze:
15 sty 2024, 13:42
Pomijając sensowność to akurat miejsce na postój jest. Zatoka autobusowa naprzeciwko tej dla 142 KS. I nawet to uwzględnili na mapce. Ja osobiście uważam że w pierwszej kolejności to powinni wydłużyć kursy skrócone 142 do Aleksandrowa oraz zmiany dla 115 i 213. 142 przez Tawułkową i Liliowa [ co nastąpi w tym roku]. A w przyszłości jak powstanie więcej zabudowy wielorodzinnej[niskiej] w obszarze Zerznia można pomyśleć nad wydłużeniem chociażby 117 lub 159.
Liliowa będzie w tym roku? Przez las?
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5419
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 15 sty 2024, 21:43

No nie wiem. Segmenty w rejonie Kaszmirowej czy Ogórkowej jak patrzyłem po ogłoszeniach to miały ceny raczej niskie. Jak na Warszawę oczywiście. Nie cały Wawer to wille wśród lasu.
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27616
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 15 sty 2024, 21:58

To nadal jest ~8k z metra, z wykończeniem bańka za segment na luzie. Nawet przy obecnym rynku alternatywy są (zwłaszcza, że często oznacza to możliwość rezygnacji przynajmniej z jednego samochodu w rodzinie), a koszty urban sprawlu ponoszą wszyscy.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Krzysiek_S
Posty: 5137
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 16 sty 2024, 8:33

Bastian pisze:
15 sty 2024, 21:42
Krzysiek_S pisze:
15 sty 2024, 13:42
Pomijając sensowność to akurat miejsce na postój jest. Zatoka autobusowa naprzeciwko tej dla 142 KS. I nawet to uwzględnili na mapce. Ja osobiście uważam że w pierwszej kolejności to powinni wydłużyć kursy skrócone 142 do Aleksandrowa oraz zmiany dla 115 i 213. 142 przez Tawułkową i Liliowa [ co nastąpi w tym roku]. A w przyszłości jak powstanie więcej zabudowy wielorodzinnej[niskiej] w obszarze Zerznia można pomyśleć nad wydłużeniem chociażby 117 lub 159.
Liliowa będzie w tym roku? Przez las?
Lilliowa miała już nawet pozytywne testy autobusowe. Czy ma już pozwolenie na użytkowanie, to nie wiem. Tawułkową mają robić do lipca/ sierpnia 2024. Info chyba z września 2023 - pojechać ma tam linia 142, chociaż pierwotnie ZTM chciał tam 161[ jednak pan radny Zalewski i Miedzeszyn...].

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2376
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 16 sty 2024, 8:35

Przy okazji - mam pytanie - jak wygląda status przygotowań pod nową pętlę w Aleksandrowie?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Krzysiek_S
Posty: 5137
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 16 sty 2024, 9:42

zxcvbnm pisze:
16 sty 2024, 8:35
Przy okazji - mam pytanie - jak wygląda status przygotowań pod nową pętlę w Aleksandrowie?
To zależne od samej przebudowy i budowy ulicy Podkowy od Narcyzowej do lasu. Póki co nie ma finansowania. Mimo, że w dzielnicy po sesji były kwoty na projekt to po sesji miejskiej już nie. W tym roku powstanie chyba tylko pętla na Zielonej Białołęce.

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2376
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 16 sty 2024, 10:22

No dobra, ale jaki związek ma to z ulicą Podkowy od Narcyzowej? Jedyne co potrzeba to wymiana progów zwalniających od obecnej pętli do lokalizacji nowej + wylanie kawałku asfaltu od Wiązowskiej
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Krzysiek_S
Posty: 5137
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 16 sty 2024, 11:23

zxcvbnm pisze:
16 sty 2024, 10:22
No dobra, ale jaki związek ma to z ulicą Podkowy od Narcyzowej? Jedyne co potrzeba to wymiana progów zwalniających od obecnej pętli do lokalizacji nowej + wylanie kawałku asfaltu od Wiązowskiej
Za wąsko i potrzebny ZnRID[ wywłaszczenia].

cns80
Posty: 981
Rejestracja: 01 wrz 2011, 12:33
Lokalizacja: Warszawa-Lucerny

Post autor: cns80 » 06 lut 2024, 9:24

TGM pisze:
15 sty 2024, 21:43
No nie wiem. Segmenty w rejonie Kaszmirowej czy Ogórkowej jak patrzyłem po ogłoszeniach to miały ceny raczej niskie. Jak na Warszawę oczywiście. Nie cały Wawer to wille wśród lasu.
Osiedle Las (które lasu nie widziało) to zabudowa łanowa z rozpadającymi się ulicami po 6 metrów od płotu do płotu, które dawno już powinny być jednokierunkowe, a segmenciki po 1 350 000 za 138m2. Kanalizacji w większości osiedla brak. Drogi dojazdowe tylko w MPZP. Bardzo długie dojścia do przystanków naokoło połowy osiedla.
I dalej się buduje, bo bagna wyschły.

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2376
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 19 lut 2024, 15:00

screen1.png
Uparciaki, zapewne chodzi tu o linię 521 do centrum... Efekt powinien być raczej odwrotny :D Z pozostałymi się zgadzam, przy czym 142 już jeździ częściej i częściej to raczej nie pojedzie.
Lata mijają, kompleksowego planu zmian ze strony ZTM dalej brak. Przy czym to wina ludzi, w 2010 był dobry pakiet reform...
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

ODPOWIEDZ