Tabor na liniach strefowych uzupełniających
Mijają miesiące i lata, a ZTM dalej nie potrafi rozwiązać problemu z państwowym Polonusem:
https://www.wtp.waw.pl/utrudnienia/2023 ... ii-l39-15/
W DP codziennie wypadają kursy, ale i w DŚ po raz kolejny również. L39 co 2 godziny jest żenadą, a ZTM tylko potrafi rozłożyć ręce...
Chyba, że to nowa akcja:
mniej autobusów = bezpieczniej na drodze
https://www.wtp.waw.pl/utrudnienia/2023 ... ii-l39-15/
W DP codziennie wypadają kursy, ale i w DŚ po raz kolejny również. L39 co 2 godziny jest żenadą, a ZTM tylko potrafi rozłożyć ręce...
Chyba, że to nowa akcja:
mniej autobusów = bezpieczniej na drodze
Trochę się na kontraktach Polonusa pozmieniało względem pierwotnych ustaleń. W kontrakcie midi Stalko przejęło obie BWL L23+L24, oraz jedną BWL w DS. Na kontrakcie maxi Grodzio przejął 1/L-5. Oprócz tego na L-2+L12 Polonus ma 2 brygady mniej względem założeń.
Najgorsze w tych elkowych kontraktach jest to, że konsorcjanci nie potrafią dogadać się między sobą w przypadku braku obsady.
Zapewne ZTM stosuje również nie do końca przemyślane zasady kar i "bonusów". Skoro Grodzio wczoraj był w stanie wysłać dwie brygady zastępstwo za Michalczewskiego, a jednocześnie nie wysłał zastępstwa na swoje kontrakty, to coś jest nie halo.
Najgorsze w tych elkowych kontraktach jest to, że konsorcjanci nie potrafią dogadać się między sobą w przypadku braku obsady.
Zapewne ZTM stosuje również nie do końca przemyślane zasady kar i "bonusów". Skoro Grodzio wczoraj był w stanie wysłać dwie brygady zastępstwo za Michalczewskiego, a jednocześnie nie wysłał zastępstwa na swoje kontrakty, to coś jest nie halo.
-
- Posty: 4116
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Generalnie Grodzio na eLkach nie ma problemów z obsadą, przynajmniej na ten moment. Powinien być jakiś systemowy mechanizm obligujący go do w miarę możliwości zastępstwa Polonusa na de facto swoich kontraktach.
A te grodziowe brygady z Klementowickiej wyjeżdżają? Bo jeżeli skądś indziej, to odpowiedź jest prosta: nie każdy kierowca chce kończyć na jakimś odludziu, a jeśli ma w umowie linie warszawskie ZTM, to niekoniecznie się zgodzi na jeżdżenie na elkach.
-
- Posty: 4116
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Część brygad wyjeżdża z Klementowickiej, część na niej kończy, a część wyjeżdża i kończy w Piasecznie. Często na eLkach jeżdżą kierowcy mieszkający w kwaterach pracowniczych na Klementowickiej i w przypadkach gdzie brygada zaczyna/kończy w Piasecznie są po prostu dowożeni przed pracą i odbierani po pracy autem.
Na Klementowickiej jest myjnia, serwis i sprzątanie, więc naturalną koleją rzeczy jest to że raz na jakiś czas się tam te wozy z elek pojawiają.
Co do chęci kierowców czy jakichś tam obwarowań, to problem jest raczej w drugą stronę - to ci jeżdżący na elkach nie pojadą na zwykłych liniach. W drugą stronę nie ma żadnego problemu.
Na Klementowickiej jest myjnia, serwis i sprzątanie, więc naturalną koleją rzeczy jest to że raz na jakiś czas się tam te wozy z elek pojawiają.
Co do chęci kierowców czy jakichś tam obwarowań, to problem jest raczej w drugą stronę - to ci jeżdżący na elkach nie pojadą na zwykłych liniach. W drugą stronę nie ma żadnego problemu.
Dzisiaj kolejna niedziela bez pełnej obsady L39, autobus co 2 godziny, jak można na takiej linii polegać, prawie codziennie to samo
Dlaczego ZTM to akceptuje, W poprzednim kontrakcie na tę linie Polonus też odwoływał kursy, byłem przekonany, że nie wygra kolejnego kontraktu, a jednak ... Nie jest to dziwne?
Dlaczego ZTM to akceptuje, W poprzednim kontrakcie na tę linie Polonus też odwoływał kursy, byłem przekonany, że nie wygra kolejnego kontraktu, a jednak ... Nie jest to dziwne?
mietek
W Piasecznie odbyła się kontrola stanu technicznego "Gulaszy": https://tvn24.pl/tvnwarszawa/najnowsze/ ... -st7748710
ZTM tych wozów z linii strefowych nie certyfikuje, podobnie jak wozów ajentów w Warszawie?Szymon pisze: ↑30 sty 2024, 13:54W Piasecznie odbyła się kontrola stanu technicznego "Gulaszy": https://tvn24.pl/tvnwarszawa/najnowsze/ ... -st7748710
Myślałem że teraz wszyscy jadą na tym samym wózku?
- vernalisadonis
- Posty: 3093
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
Jaki to przewodnik?
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
-
- Posty: 4116
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Przecież to świeże wozy są i tak je zapuścili?
We Warszawie ponoć to wzorowy przewożnik, a tam syndrom starego PKS GM mają jeszcze?
Po Piasecznie
Certyfikuje.
A co w nich takiego "zapuszczonego"?
Akcja policji i ZTM mocno na siłę. W miarę nowe autobusy a musieli coś znaleźć, więc znaleźli. Żeby można było zrobić notkę do prasy.
Gdyby z taką sumiennością skontrolowali wszystkie autobusy, to byłby dzień pieszego pasażera.
-
- Posty: 4116
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Ale chyba z zamkniętymi oczami, bo o ile Mobilisowi każe się wymieniać nalepki na pojazdach jak jest choćby głupia ryska czy zagięty róg, to gulasze od samego początku mają krzywo poprzyklejane numery taborowe na burtach xd
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26840
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Bzdura, jeździłem tym szrotem cały zeszły tydzień i porównania z autobusami miejskimi nie ma. Nic dziwnego teraz, dlaczego ZTM wymyślił na nie oddzielną malaturę, faktycznie do "marki" WTP, czego by o niej nie sądzić, lepiej ich nie przypisywać.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.