Komunikacja w trakcie budowy M2 (część zachodnia)

Moderator: Wiliam

ashir
Posty: 27722
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 04 lut 2024, 19:00

Georg pisze:
04 lut 2024, 18:40
To nie można tego załatwić jakimś łączeniem z 320? Tam chyba też jest to samo rozwiązanie koło 10-11. I było na 206, ale ze względu na krótszą trasę częstotliwość wynosiła 40 minut.
Przecież od dawien dawna 320 to kilka (5) kursów w godzinach szczytu, wszystko w ramach BWL z 167, 249, 523 i w większości na przeguby. Nie ma już całodziennego kursowania co 30-40 minut...

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25342
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 04 lut 2024, 19:04

Maximum pokazuje poranny dodatek z Kleszczowej.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

ashir
Posty: 27722
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 04 lut 2024, 19:07

pawcio pisze:
04 lut 2024, 19:04
Maximum pokazuje poranny dodatek z Kleszczowej.
Jest 601/320+167 na 18m z Mobilisu, 714(B)/320+523 na 18m z Kleszczowej i 787(A)/249+320 na 12m z Kleszczowej.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25342
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 04 lut 2024, 19:16

No to by wychodziło że to to 787. Czyżby ta brygada robiła postoje na 249?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

ashir
Posty: 27722
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 04 lut 2024, 19:25

Ma 26 minut postoju na Kole.

Georg
Posty: 5978
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 04 lut 2024, 19:40

ashir pisze:
04 lut 2024, 19:00
Georg pisze:
04 lut 2024, 18:40
To nie można tego załatwić jakimś łączeniem z 320? Tam chyba też jest to samo rozwiązanie koło 10-11. I było na 206, ale ze względu na krótszą trasę częstotliwość wynosiła 40 minut.
Przecież od dawien dawna 320 to kilka (5) kursów w godzinach szczytu, wszystko w ramach BWL z 167, 249, 523 i w większości na przeguby. Nie ma już całodziennego kursowania co 30-40 minut...
Dzięki. Od dawna omijam tamte rejony, więc nie wiedziałem o tej zmianie. Tam było jakieś poszerzenie jezdni? Bo kiedyś na Grotach było wąsko (Spychowska, Bolimowska).

Walas
Posty: 17096
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 04 lut 2024, 19:53

Georg pisze:
04 lut 2024, 19:40
ashir pisze:
04 lut 2024, 19:00
Przecież od dawien dawna 320 to kilka (5) kursów w godzinach szczytu, wszystko w ramach BWL z 167, 249, 523 i w większości na przeguby. Nie ma już całodziennego kursowania co 30-40 minut...
Dzięki. Od dawna omijam tamte rejony, więc nie wiedziałem o tej zmianie. Tam było jakieś poszerzenie jezdni? Bo kiedyś na Grotach było wąsko (Spychowska, Bolimowska).
Tam przegub od zawsze na spokojnie dawał radę
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

Yelonker
Posty: 801
Rejestracja: 12 lis 2017, 2:53
Lokalizacja: Hala Wola

Post autor: Yelonker » 04 lut 2024, 21:01

Walas pisze:
04 lut 2024, 19:53
Tam przegub od zawsze na spokojnie dawał radę
Na N95 w takim samym kółku nawet często jeżdżą.

reserved
Posty: 14613
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 04 lut 2024, 21:27

Ja to sobie pomyślałem, że dodatek zjeżdżający z 201 (ok. 10:00) oraz wyjeżdżający na 201 (ok. 14:00) mógłby zrobić jedno kółko na 349 a w tym czasie kierowca 349 by sobie odpoczywał. To już by była większa kombinacja ale nie takie już ZTM robił łączenia.

Awatar użytkownika
MJ
(Jachim)
Posty: 2213
Rejestracja: 24 lut 2012, 14:57

Post autor: MJ » 04 lut 2024, 22:20

Georg pisze:
04 lut 2024, 19:40

Dzięki. Od dawna omijam tamte rejony, więc nie wiedziałem o tej zmianie. Tam było jakieś poszerzenie jezdni? Bo kiedyś na Grotach było wąsko (Spychowska, Bolimowska).
Tam jedynie by się przydał zakaz zatrzymywania się na Spychowskiej na samym skręcie przed przystankiem Iskry. Często osobówki są zaparkowane i zwykłą solówką się przejeżdża na centymetry. Reszta trasy dla przeguba jest bezproblemowa.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27396
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 05 lut 2024, 13:51

Czyli po 10 miesiącach udało się przywrócić dojazd do gęsto zabudowanego rejonu osiedli mieszkaniowych, wyłącznie w dni powszednie, w niepełnym wymiarze godzinowym i z częstotliwością wawersko-olesińską? Zaiste, sukces, dobrze że miasto się nim szeroko chwali w mediach społecznościowych.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

KM
Posty: 129
Rejestracja: 05 lis 2018, 19:33

Post autor: KM » 05 lut 2024, 15:04

O linię walczyli radni i władze Bemowa, wybory samorządowe wkrótce. Oczekiwane przez ludzi połączenie jest. Jeżeli zgodnie z argumentami, z przychodni korzystają głównie ludzie starsi, którzy dotychczas byli pozbawieni sensownego dojazdu tam i faktycznie jakiś kawałek musieli pokonać pieszo – progres jest, sukces można odtrąbić. Nie wiem czy ktokolwiek zakładał przy takim przebiegu, że z linii korzystać będą całe osiedla przy Rayskiego i Coopera.

Awatar użytkownika
karmat
Posty: 321
Rejestracja: 01 gru 2020, 20:25
Lokalizacja: Nowodwory
Kontakt:

Post autor: karmat » 05 lut 2024, 15:05

fik pisze:
05 lut 2024, 13:51
Czyli po 10 miesiącach udało się przywrócić dojazd do gęsto zabudowanego rejonu osiedli mieszkaniowych, wyłącznie w dni powszednie, w niepełnym wymiarze godzinowym i z częstotliwością wawersko-olesińską? Zaiste, sukces, dobrze że miasto się nim szeroko chwali w mediach społecznościowych.
WTP się chwali :wink:
https://www.facebook.com/wtp.warszawa/p ... jtPrxYhQCl

Awatar użytkownika
Solaris U10
Posty: 2704
Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26

Post autor: Solaris U10 » 06 lut 2024, 18:33

A właściwie czemu trwało to tak długo? Na moje oko to poza otwarciem szlabanu i lekką korektą oznakowania nie zadziało się tam nic szczególnego.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27396
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 06 lut 2024, 18:52

karmat pisze:
05 lut 2024, 15:05
fik pisze:
05 lut 2024, 13:51
Czyli po 10 miesiącach udało się przywrócić dojazd do gęsto zabudowanego rejonu osiedli mieszkaniowych, wyłącznie w dni powszednie, w niepełnym wymiarze godzinowym i z częstotliwością wawersko-olesińską? Zaiste, sukces, dobrze że miasto się nim szeroko chwali w mediach społecznościowych.
WTP się chwali :wink:
https://www.facebook.com/wtp.warszawa/p ... jtPrxYhQCl
No właśnie. Ja bym się jednak spodziewał przeprosin, bo to jednak nie jest tak, że budowa metra spadła na najbardziej stołeczne z miast jak grom z jasnego nieba (to jest akurat specjalność przystanków kolejowych, dzięki czemu przesiadki na ciągi poprzeczne potem należą do awangardy wygody) i nie można było się do niej adekwatnie przygotować.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

ODPOWIEDZ