person pisze: ↑07 lut 2024, 12:10
primoż pisze: ↑07 lut 2024, 11:42
Za kilka lat to będą mieli w dupie nowe, szybkie, super metro M2, bo już zostanie (został) wykształcony mechanizm korzystania z samochodów lub wynalazków uberopodobnych z racji fatalnej oferty zbiorkomu tamże.
Nikomu to nie przeszkadza.
Tak samo jak nikomu nie przeszkadza i/lub nie widzi problemów we wzrastającej popularności taksówek/przejazdów na aplikację.
Śnijmy dalej słodkim snem samozadowolenia. W końcu w Warszawie nie jest tak źle jak... nie wiem... w Łodzi.
To już się stało.
1 żeby tam mieszkać na własnym czy wynająć musisz mieć sporo kasy i kupno samochodu to nie jest problem.
Wybór marki jest problemem.
Aaa i wiem co mówię typowe osiedle gdzie jest dużo, większość młodych ludzi, moja córka tam mieszka.
Parę lat temu byłem lekko zdziwiony dlaczego tylko moja córka ma samochód? Dostałem od tych młodych ludzi tłumaczenie że jest KM, są ścieżki rowerowe ubery buduje się metro. Popatrzyli jak ma moja córka że jest właścicielką samochodu i....
Parę lat minęło, wszyscy mają prawka większość samochody.
Ja też jak byłem młody to powiedziałem że zostanę ekologiem, a wujkowie tylko się uśmiechali śmieli i mówili poczekaj na dalsze życie.
2 Co do Łodzi.
Łódź powoli chyba zmienia kierunek na lepszy, no w końcu ile można błądzić.
Warszawa zaczyna się zapętlać i może nie zawraca ale powoli się cofa. Jeszcze kierunek nie zmieniony.
Potrzeba tu włodarza na duże budowy i z dużą wizją rozwoju.
Warszawa już dawno powinna być aglomeracją z prawdziwego zdarzenia. Metro staje się coraz częściej i może dobrze dla "zagraniczniaków".
Widać niestety coraz częściej że jest to teren do walki o główne stanowiska państwowe i tyle.
Nie dla warszawiaków czy okolicznych.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .