Nowe trasy tramwajowe

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Bywalec
Posty: 4826
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17

Post autor: Bywalec » 24 sty 2024, 9:00

Kolejnego programu? Wydaje mi się, że wystarczyłoby wtedy przywrócić program z czerwca kiedy już trwała budowa a piesi korzystali z normalnych przejść, a że tego nie zrobiono to może jednak o coś innego chodziło.
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14764
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 24 sty 2024, 12:36

Program musi być nowy, bo stary nie uwzględnia choćby przejazdu tramwaju, a to ma wpływ na fazy południkowe.
S3 S4 R8 R90 RE8 RE90 105 136 167 178 184 186 255 414 523 N43

Awatar użytkownika
Bywalec
Posty: 4826
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17

Post autor: Bywalec » 24 sty 2024, 12:55

A po co Ci faza z przejazdem dla tramwaju, który tam jeszcze nie jeździ? Do uruchomienia przejść dla pieszych myślę że spokojnie można było wrzucić program który już tam był.
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14764
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 25 sty 2024, 11:05

Pomyślmy, w nowej sygnalizacji masz inny system, inny sterownik, więcej końcówek do sterowania i stary program by nie był w stanie sterować nowym sprzętem? ;)
S3 S4 R8 R90 RE8 RE90 105 136 167 178 184 186 255 414 523 N43

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7632
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 26 sty 2024, 23:21

Wolfchen pisze:
25 sty 2024, 11:05
Pomyślmy, w nowej sygnalizacji masz inny system, inny sterownik, więcej końcówek do sterowania i stary program by nie był w stanie sterować nowym sprzętem? ;)
Dlatego mówimy o algorytmach, a nie programach.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14764
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 27 sty 2024, 18:53

Pytanie zatem, czy stary algorytm mógłby być zastosowany bezproblemowo w nowej sygnalizacji. A jeżeli tak, to czemu tego nie wdrożono.
S3 S4 R8 R90 RE8 RE90 105 136 167 178 184 186 255 414 523 N43

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25207
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 27 sty 2024, 19:09

Jeżeli oprócz torowiska zmieniła się geometria skrzyżowania (a pewnie tak), to stary algorytm jest do lamusa.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26760
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 29 sty 2024, 11:06

inne lokalizacje przejazdów rowerowych i przejść dla pieszych, inne lokalizacje sygnalizatorów - dziękujemy.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Flash8222
Posty: 7561
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 08 lut 2024, 17:10

Jest decyzja środowiskowa dla trasy tramwajowej wzdłuż Wilanowskiej na odcinku od ronda UE do metra Wilanowska. Otóż trasa nie powstanie przed budową czwartej linii metra...

HubAN
Posty: 5
Rejestracja: 20 gru 2023, 21:37
Lokalizacja: południowa dzielnica niedasizmu
Kontakt:

Post autor: HubAN » 08 lut 2024, 17:55

Bez sensu byłoby budowanie metra pod wybudowaną już trasą tramwajową. Pomijając, że bez sensu będą tramwaje i metro jednocześnie w takim miejscu...

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25207
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 08 lut 2024, 18:41

Akurat tramwaj ze Stegien do Wilanowskiej jest potrzebny szybko, żeby cały Wilanów i Dolny Mokotów nie wisiał na Goworka bez żadnej alternatywy.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2272
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 08 lut 2024, 20:46

pawcio pisze:
08 lut 2024, 18:41
Akurat tramwaj ze Stegien do Wilanowskiej jest potrzebny szybko, żeby cały Wilanów i Dolny Mokotów nie wisiał na Goworka bez żadnej alternatywy.
4

Znając prędkość TW to nawet gdyby dzisiaj ogłosili że realizują to termin wypadnie około 2029. Czyli realnie teraz to 2032 - 2035...

Flash8222
Posty: 7561
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 08 lut 2024, 20:50

Tutaj bardziej miasto torpeduje inwestycje tramwajowe.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25207
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 08 lut 2024, 21:16

Jeśli jest decyzja środowiskowa, to faktycznie 2028 mogłoby być technicznie i proceduralnie wykonane. Gorzej z finansowaniem.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36547
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 09 lut 2024, 1:33

Ale ty mówisz o innym odcinku przecież.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

ODPOWIEDZ