Sygnalizacja świetlna (skrzyżowania bez tramwajów!)

Moderator: Wiliam

Georg
Posty: 5965
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 20 lut 2024, 19:07

Od kiedy jest zrobiona oddzielna faza do skrętu w lewo z Powązkowskiej w Krasińskiego?

mb112
Posty: 954
Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47

Post autor: mb112 » 20 lut 2024, 20:59

Georg pisze:
20 lut 2024, 19:07
Od kiedy jest zrobiona oddzielna faza do skrętu w lewo z Powązkowskiej w Krasińskiego?
Od której strony ? Jeszcze jakoś na początku stycznia jej nie było. Przynajmniej jeżeli chodzi o skręt od strony Prymasa w stronę Broniewskiego, bo w przeciwną stronę to formalnie jest już Ficowskiego, a nie Krasińskiego i nie wiem jak jest teraz ale patrząc na streetview to w październiku 2020 jeszcze też nie tam oddzielnej sygnalizacji do skrętu.

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 689
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 20 lut 2024, 21:57

2 tygodnie temu tam jechałem i jeszcze nie było uruchomione.
Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

Georg
Posty: 5965
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 21 lut 2024, 9:31

W zeszłym tygodniu jeszcze nie było. Tam, gdzie 122 skręca w lewo w Krasińskiego w kierunku Gwiaździstej.

Awatar użytkownika
Nordyk110
Posty: 1619
Rejestracja: 06 sty 2006, 21:32

Post autor: Nordyk110 » 21 lut 2024, 10:21

Duże to skrzyżowanie i sygnalizacja się przyda, w Warszawie za to coraz więcej problemów robi się z prawoskrętami.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .

reserved
Posty: 14604
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 26 kwie 2024, 23:09

Skrzyżowanie Lazurowa x Sternicza. Samochody skręcające na lewoskręcie z Lazurowej w Sterniczą blokują skrzyżowanie ponieważ na Sterniczej tworzy się zator przed Lidlem. Auta na Lazurowej od północy ruszają i zonk - przejechać nie mogą. Tak się zastanawiam - czy nie powinno się odwrócić kolejności tych faz (czy tam cykli, nie znam się na fachowym nazewnictwie) i po zielonym dla skręcających w lewo dawać zielone wyjeżdżającym ze Sterniczej? Wtedy nie będzie tak niebezpiecznych i kolizyjnych sytuacji jak teraz.

Łukasz
Posty: 10568
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 27 kwie 2024, 9:58

Cykl to coś w kółko :p

A te zmiany będą zgodne z zaleceniami, że lewoskręty są przyklejone do początku i do końca fazy?
ŁK

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6929
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 27 kwie 2024, 11:21

Odwracasz kolejność N-S, więc ja rozumiem, że tak.

reserved
Posty: 14604
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 27 kwie 2024, 12:34

Łukasz pisze:
27 kwie 2024, 9:58
A te zmiany będą zgodne z zaleceniami, że lewoskręty są przyklejone do początku i do końca fazy?
Obecnie jest:
1 zielone dla Lazurowej od południa - na wprost i do lewoskrętu
2 zielone dla Lazurowej w obie strony (i tu powstaje konflikt dla jadących od północy bo samochody skręcające na lewoskręcie nie są w stanie zjechać ze skrzyżówania)
3 zielone dla Lazurowej od północy - na wprost i do lewoskrętu
4 zielone dla Sterniczej.

A wprowadziłbym kolejno: 3, 2, 1, 4.

mb112
Posty: 954
Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47

Post autor: mb112 » wczoraj, 19:59

Faktycznie zmiana kolejności faz mogłaby pomóc, chociaż tak generalnie to tam miało być rondo na skrzyżowaniu Szeligowska / Kopalniana / Moździerzy, było w którymś projekcie rozbudowy Lazurowej, nie wiem dlaczego ostatecznie nie powstało. A to by pomogło, bo głównie tam ruch blokuje się przez lewoskręt Szeligowska -> Kopalniana (w stronę Lidla), gdzie trzeba ustąpić pierwszeństwa jadącym prosto Szeligowską, dodatkowo jest słaba widoczność i jeszcze często jadący prosto Szeligowską wjeżdżają na to skrzyżowanie i utykają przed światłami zamiast wpuścić tych skręcających w Kopalnianą. Rondo by pewnie pomogło, nowo-Człuchowska pewnie też odciąży trochę to miejsce.

reserved
Posty: 14604
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » wczoraj, 23:31

Myślę że nic tam ruszać nie będą dopóki nie powstanie tam metro bo wtedy generalnie organizacja ruchu całej okolicy się zmieni. Dlatego zaproponowałem rozwiązanie, które poprawi sytuację już teraz.

ODPOWIEDZ