Trasa tramwajowa na Kasprzaka
Moderator: Wiliam
Ja tak na pograniczu tematu chciałbym zapytać, jak obstawiacie, kiedy w tym miejscu będzie pierwszy wypadek? Skrzyżowanie moim zdaniem jest beznadziejnie zaprojektowane. Nie chcę wyjść na Janusza, który przed telewizorem mówi "co za debile", ale łuk jest naprawdę ostry.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26826
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Normalny łuk, przecież to jest skrzyżowanie.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Normalne skrzyżowanie z sygnalizacją świetlną, coś czuję że nie jechałeś tam jeszcze.SU89 pisze: ↑04 mar 2024, 7:02Ja tak na pograniczu tematu chciałbym zapytać, jak obstawiacie, kiedy w tym miejscu będzie pierwszy wypadek? Skrzyżowanie moim zdaniem jest beznadziejnie zaprojektowane. Nie chcę wyjść na Janusza, który przed telewizorem mówi "co za debile", ale łuk jest naprawdę ostry.
- Solaris U10
- Posty: 2704
- Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26
Gdzieś widziałem informację, że na sobotę planowana jest parada tramwajowa. To prawda?
-
- Posty: 461
- Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
- Lokalizacja: Natolin
Ktoś mi kiedyś napisał na tym forum, że nie stać nas na strefowanie podaży. Kompromisem jest dowożenie Lazurowej do Metra Bemowo i połączenie 105 z 255. Jazda przez Jana Kazimierza to rozkładowo zaledwie jakieś 4-5 minut różnicy.
Idealnie by było jakby ze 105 dało się przesiąść do tramwaju najlepiej jednoperonowo. No ale to nie w tym życiu.
A na Cm.Wolskim albo przy centrum handlowym jest jakaś szansa na usprawnienie przesiadki?Matt Cubis pisze:Ktoś mi kiedyś napisał na tym forum, że nie stać nas na strefowanie podaży. Kompromisem jest dowożenie Lazurowej do Metra Bemowo i połączenie 105 z 255. Jazda przez Jana Kazimierza to rozkładowo zaledwie jakieś 4-5 minut różnicy.
Idealnie by było jakby ze 105 dało się przesiąść do tramwaju najlepiej jednoperonowo. No ale to nie w tym życiu.
ŁK
Prawda. I z atrakcji nie tylko paradaSolaris U10 pisze: ↑04 mar 2024, 12:28Gdzieś widziałem informację, że na sobotę planowana jest parada tramwajowa. To prawda?
-
- Posty: 461
- Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
- Lokalizacja: Natolin
Jak skracać 105 do Cm. Wolskiego to chyba już lepiej połączyć je z 255.Łukasz pisze: ↑04 mar 2024, 12:46A na Cm.Wolskim albo przy centrum handlowym jest jakaś szansa na usprawnienie przesiadki?Matt Cubis pisze:
Ktoś mi kiedyś napisał na tym forum, że nie stać nas na strefowanie podaży. Kompromisem jest dowożenie Lazurowej do Metra Bemowo i połączenie 105 z 255. Jazda przez Jana Kazimierza to rozkładowo zaledwie jakieś 4-5 minut różnicy.
Idealnie by było jakby ze 105 dało się przesiąść do tramwaju najlepiej jednoperonowo. No ale to nie w tym życiu.
Można połączyć i zrobić wjazd w jedną stronę na pętlę.
ŁK
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 6930
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
IMHO jedyne akceptowalne rozwiązanie tej sytuacji to byłoby TTA w zp Ciepłownia, ale tego w polskich warunkach nikt nie będzie robił. Po południu przesiadka z 10 do 105 już jest spoko, chociaż tyle.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26826
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Co jest złego w przesiadce na Forcie Wola po skręcie w lewo na pętlę? Odcinkowe TTA na Ciepłowni - fajny pomysł, ale przeplot autobusu przez dwie jezdnie trochę mniej fajne.
Do metra też przesiadek jednoperonowych nie ma i nikt ich nie oczekuje. Tramwaje są coraz cięższe, coraz dłuższe, przestańmy je traktować jak autobusy na szynach...
Do metra też przesiadek jednoperonowych nie ma i nikt ich nie oczekuje. Tramwaje są coraz cięższe, coraz dłuższe, przestańmy je traktować jak autobusy na szynach...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Całe szczęście w mieście masowo są likwidowane garaże podziemne i w porównaniu do transportu indywidualnego uciążliwość przemieszczania się do pojazdu bedzie się powoli wyrównywać.
A nie czekaj.
A nie czekaj.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26826
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
No, jeśli garaże podziemne mają podziemne połączenia, to faktycznie. Tylko między tymi garazami to trzeba przejechać jeszcze, a tutaj przestrzeń dla transportu indywidualnego bynajmniej nie rośnie, a powoli (zbyt, ale jednak) się nawet kurczy.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Normalne skrzyżowanie z płynnym skrętem w lewo i szerokim pasem. W sobotę jak jechałem samochodem, to jedynie sfrezowana nawierzchnia przeszkadzała.
Przejedź się 255 w popołudniowym szczycie... Wtedy pogadamy o tych 4-5 minutach różnicy.Matt Cubis pisze: ↑04 mar 2024, 12:42Ktoś mi kiedyś napisał na tym forum, że nie stać nas na strefowanie podaży. Kompromisem jest dowożenie Lazurowej do Metra Bemowo i połączenie 105 z 255. Jazda przez Jana Kazimierza to rozkładowo zaledwie jakieś 4-5 minut różnicy.
To by trzeba było zrobić coś z Karolina przez Lazurową i Górczewską do Bemowo.
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43