Dwa razy testowałem skręt (raz jako pasażer autobusu, raz autem) i moim zdaniem jest ryzyko, że mniej ogarnięci mogą się nie wyrobić na skręcie, gdy wjadą na pełnej przelotowej, a do tego zachęca też lekka niecka przed skrętem. Ale może i macie rację, chciałem tylko poznać wasze zdanie.
Trasa tramwajowa na Kasprzaka
Moderator: Wiliam
Jak wpadniesz na przelotowej na skrzyżowanie, gdzie wykonujesz skręt w lewo, to zawsze może Cię wywalić z toru jazdy. Jednak posiadacze prawa jazdy powinni mieć elementarną znajomość praw fizyki i nie pokonywać skrzyżowań "na pełnej przelotowej".
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Aha, i w imię braku szyny tamże każdy śmietnik wzdłuż Lazurowej i Połczyńskiej między Ciepłownią a Laurową ma mieć linię ekspresową do ronda Daszyńskiego pokrywającą się na dość długim odcinku z tramwajem, skoro dużo bliżej się jest stacja metra przy Powstańców Śląskich, a za jakiś czas będzie stacja M2 w miejscu obecnie zamkniętej pętli autobusowej
Nie zawsze poważne opinie
Co z tego, że mają bliżej do metra na Górczewskiej niż do Daszyńskiego, skoro z racji jazdy cokolwiek dookoła nie będzie tak szybciej. Wpychanie południowo-zachodnich Jelonek do M2 lub tramwajów przy Ciepłowni kojarzy mi się z ideą zabijania 507 po uruchomieniu M3. Nie ważne że bez sensu dla pasażera, ważne że szyna.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
- Posty: 4098
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
To w jakim celu budowano w takim razie trasę na Kasprzaka? Wydano setki milionów żeby zaoszczędzić 3 dodatki na 105?Bo jeśli chodzi o M3 to nie brak opinii że nie ma to żadnego sensu.
Żeby nie trzeba było ładować kolejnych autobusów w 105 w miarę rozrostu Odolan. Ja wiem, że to dziwne, ale czasami udaje się zrobić w Warszawie coś na zaś a nie tylko reaktywnie, jak jest stan przedzawałowy.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Złe języki donoszą, że w redutowym wykopie jest ograniczenie do 15 km/h (i że poza odcinkiem Szpital Wolski - Bema tramwaje jadą zaskakująco powoli).
Prawdali to?
Prawdali to?
W wykopie jest standardowe 15 na krzyżakach z odgałęzieniem w Wolską oraz 40 na szykanie między rozjazdem a przystankami.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
- Posty: 4098
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Serio? Nowa trasa i rozjazdy na wprost z ograniczeniem do 15 jak w XIX wieku?
Tak samo za nie długo trzeba będzie pomyśleć o mieszkańcach przy trasie z Żerań FSO do Ronda Starzyńskiego, nowe bloki zapewnią klientów.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
Rozjazdy płytkorowkowe, żeby nie blokować wjazdu taboru wysokopodłogowego, którego jeszcze trochę mamy i mieć będziemy.Autobus Czerwon pisze: ↑05 mar 2024, 9:19Serio? Nowa trasa i rozjazdy na wprost z ograniczeniem do 15 jak w XIX wieku?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 6930
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
Ale po co 105 ma skręcać w lewo na pętlę, kiedy chodzi o to żeby zastąpiło 255? 100 metrów do przejścia to nie jest tragedia nawet jeśli ktoś nie jest super sprawny. Rzecz w tym, że jeśli ów ktoś będzie jechał samochodem i zostawi go na P+R to nawet wtedy ma mniej do przejścia i nie musi stać w deszczu na światłach X czasu, a mamy promować zbiorkom, a nie P+Ry.Glonojad pisze: ↑04 mar 2024, 14:30Co jest złego w przesiadce na Forcie Wola po skręcie w lewo na pętlę? Odcinkowe TTA na Ciepłowni - fajny pomysł, ale przeplot autobusu przez dwie jezdnie trochę mniej fajne.
Do metra też przesiadek jednoperonowych nie ma i nikt ich nie oczekuje. Tramwaje są coraz cięższe, coraz dłuższe, przestańmy je traktować jak autobusy na szynach...
-
- Posty: 4098
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Dobrze że w b. NRD w ogóle nie eksploatują tramwajów wysokopodłogowych z lat 80. Może po prostu nikt im nie powiedział że się nie da i jakoś te biedne katówki znoszą te rozjazdy.pawcio pisze: ↑05 mar 2024, 9:51Rozjazdy płytkorowkowe, żeby nie blokować wjazdu taboru wysokopodłogowego, którego jeszcze trochę mamy i mieć będziemy.Autobus Czerwon pisze: ↑05 mar 2024, 9:19Serio? Nowa trasa i rozjazdy na wprost z ograniczeniem do 15 jak w XIX wieku?
Były testy szerszych obręczy w 105N i nie poszły na tyle dobrze (choć szczegółów nie znam), żeby wprowadzić zmianę w całości taboru.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Tam jest już tramwaj. I chyba nawet ma rezerwę podaży, choć możliwe, że nierównomiernie rozłożoną.beni pisze:Tak samo za nie długo trzeba będzie pomyśleć o mieszkańcach przy trasie z Żerań FSO do Ronda Starzyńskiego, nowe bloki zapewnią klientów.
ŁK