Komunikacja miejska w Wawrze [II]
Moderator: Wiliam
-
- Posty: 3046
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Sam jestem ciekaw, czy to projekt oficjalnie zaproponowany przez kogoś (ZTM lub kandydat w wyborach na radnego czy prezydenta) czy to po prostu pomysł użytkownika forum?
Strzelam to drugie, projekt absurdalny jak linia 117 w nim że
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
BTW, czy ktoś zna odpowiedź na wniosek Stowarzyszenia Razem dla Wawra (SRdW) w synergii z ruchem Rodzice dla Klimatu o przedłużenie 507?
https://gazetawawerska.pl/2024/02/26/au ... o-centrum/
https://gazetawawerska.pl/2024/02/26/au ... o-centrum/
W sumie 115 podzielić da się już teraz. Co stoi na przeszkodzie?
Nie wiadomo, ZTM ma ponoć przedstawić jakieś (przedwyborcze oczywiście) propozycje i decyzje.person pisze: ↑14 mar 2024, 13:24BTW, czy ktoś zna odpowiedź na wniosek Stowarzyszenia Razem dla Wawra (SRdW) w synergii z ruchem Rodzice dla Klimatu o przedłużenie 507?
https://gazetawawerska.pl/2024/02/26/au ... o-centrum/
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
-
- Posty: 5137
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
Fakty są takie. W tym roku jest szansa na kursowanie 319 przez cały dzień powszedni ale nie w weekend. Pewnie co 30 minut poza szczytem.... 142 w wakacje lub od września pojedzie Tawułkową i Liliową, oby we wszystkich kursach. Może 115 zostanie podzielone na dwie linie. Nie wiem jaka będzie decyzja w sprawie azyli na skrzyżowaniu Zwoleńskiej i Traktu Lubelskiego jeśli ulegną demontażu to na 147 tak jak na 146 pojawią się przeguby. I chyba wsio. Raczej prace na dalszym odcinku linii kolejowej jeszcze się nie rozpoczną. Nie wiem jak z 119 po otwarciu tramwaju do Wilanowa. Tutaj też mogą być zmiany.
Obserwuję od początku 319 - czy rzeczywiście jest to linia, na którą w pierwszej kolejności należy wydawać środki z ograniczonego budżetu ZTM? Przecież po 17.00 tą linią jeżdżą pojedyncze osoby. W międzyszczycie zapewne byłoby podobnie.
Dlaczego nie chcą jechać? Może być kilka przyczyn - duże opóźnienia i długi czas oczekiwania, strach, że nie zdążą na ostatni kurs, inną trasą jest szybciej itd.
Jeśli chodzi o przyczyny - masz 100 proc. rację. Ale oznacza to, że w efektywne ucałodziennienie 319 należałoby sporo zainwestować. A jeśli chodzi o inwestowanie, to moim zdaniem, w warszawskim zbiorkomie są pilniejsze potrzeby
Na razie Karczew chce 521. Jest petycja.
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.
Najlepszy dla Karczewa byłby szybki autobus dowozowy do PKP Otwock, a może kiedyś tam szyna.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36879
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
-
- Posty: 5137
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
Poprosiłem żeby kolega usunął dla dobra komitetu wyborczego z którego startuje, dla dobra jego, tego tematu i was. Po co kruszyć kopie?. Ni ma i nie będzie. Ja też chciałem coś zaprezentować i też dzisiaj usunąłem. Też nie było dopracowane.
Dal dobra społeczeństwa byłoby lepiej, żeby nie usuwał. Wtedy fajnie można zaobserwować, kto należy do górnych trzech procent, a kto daje się złapać na tani populizm.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27616
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
117 do PKP Radość, 125 do Izbickiej-Cmentarza, 319 całodzienne, całotygodniowe i też do Izbickiej, 402 do Międzylesia i trochę innych drobiazgów.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories